- srdcem = Ducati 900 SS (nejlépe 01 a výše)
- rozumem = Suzuki SV 650 N od 03 (S-ko mě moc nebere)
- koulema = Kawasaki Z 750
Motorka bude sloužit primárně na víkendové lumpárny na okreskách, takže hlavně ať je s ní zábava. Na druhou stranu ale musí taky zvládnout nějaký ten delší výlet či dovolenou :cool:
Byl bych velmi rád, kdyby jste napsali a zdůvodnili vaší případnou volbu, jakékoliv zkušenosti a úplně nejlépe, pokud jste jeli alespoň na dvou z nich, tak nějaké srovnání.
Budu moc vděčný za jakýkoliv názor.
Ještě bych měl dodat, že motorky jako je Bandit, Hornet, Fazer, CBR, Ninja atd. mě moc neoslovují, ale pokud máte pádné důvody zařadit nějakou jinou do výběru, tak nevadí, sem s tim.
P.S.: Mám jednoho favorita, ale nechci ovlivňovat, takže zatim nepovím :)
KUP Z 750 - prohlídni DATABÁZI MOTORKÁŘŮ . Cestovat se na ní dá velice dobře .
Ale stejně si nakonec budeš muset vybrat sám .
jinak tady je test Z750 : http://www.superbik...y/2006/z750/z750.htm
1 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
1 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
Jo a nenapsal jsem, že mi nejde ani tak o max. výkon ani rychlost, ale spíš ta ovladatelnost, hravost, abych si mohl vychutnat plný plyn až k omezovači (a ne jak spousta machýrků, co mají R1 a využívaj maximálně 100 koní) prostě pořádnej "fun factor". Po dálnici nejezdim a okruhy (zatim) nenavštěvuji.
A zvuk dvouválu s laďákama je jedině + , ačkoliv Zed má taky luxusní sound, to je pravda *yes*
1 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
1 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
Ducati je dobrej stroj ale měl bych strach z údržby (záleží jak seš na tom s penězma)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
1 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
900SS bude narocnejsi na udrzbu, ale zas ji nepotkas na každým rohu... :cool:
1 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
na Ducati nic moc vzhled . strarší 95 vypadala líp . je to motka jen pro fajnový silnice s zatáčkama . o tom blití něco bude seděl jsem na 750 a ta nádrž nic moc .
2 reakcí na tento příspěvek Srdce, rozum nebo koule?
Ale ne, z těch, co jsi uvedl, bych byl pro SV650 a pokud by byla opravdu dobrá nabídka, tak pro tu Z750
A co ST2 ?( http://bazar.motork...mp;IDInzeratu=133150 )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
Lada.s> s údržbou jsem smířený, na druhou stranu je ke všemu perfektní přístupnost - nádrž i plasty jsou v mžiku dole, vyměnit řemeny je prý otázka 20 minut.
Ten velkej Zed je luxusní ale obávám se, že pro mě zbytečný a daleko za momentálními finančními možnostmi :|
Dingo> :) no přece jenom jsem myslel, že bych občas někoho i předjel, takže toto zase ne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
ra.rasch.ek píše: Kup si Cometa ;) za ty prachy je novej :D
Ale ne, z těch, co jsi uvedl, bych byl pro SV650 a pokud by byla opravdu dobrá nabídka, tak pro tu Z750
No to je provokace jako nebo co? :D Jasně že Cometa. Je lepčí než SV! :lol:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
Ducnu neresim, na ni jsem nejel, ani nesedel, ani neslysel... Mam moznost porovnat SV650 novej model, par kilacku na okruhu, a Z 750, tak sto kilacku na silnickach nizsi tridy. Ac jsem velky zastance Suzuki a SV je mi sympaticky (a vubec dvouvalce), na cele care tu vyhrava Zetka! Prave ten fun factor a to zasadne diky motoru, super "radicimu" a zaroven pohodlnymu posazu. Jedina neprijemnost, ktera by se ale dala odladit, je predni vidlice, vubec jsem si ji nebyl jistej. Kazdopadne svezeni vyborny, takze ja hlasoval prave pro Z 750.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
nelži laďo
nedávno jsem hodil řeč s p. Trčkou, ventili na setinku milimetru , tomu se jen vysmál, krom toho kroutil hlavou nad seřízením desma na 0,05mm. říkal že 0,05 je absolutní minimum, raději 0,1. 0,2 je ještě přijatelný ale je to znát na výkonu (kůň, dva) - jiné časování, jiný zdvih ventilu - na okruhu to pozná, na silnici ne.
a že by nastavoval rozvoďáky přes diagnostiku se říct nedá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
Budwi535virago píše: Jednoznačně SV , ale popřemýšlel bych o tom obsahu- 650 je dobrý ale litr je litr.
Ducati je dobrej stroj ale měl bych strach z údržby (záleží jak seš na tom s penězma)
Souhlas s Budwim535 *yes* *yes*
Ber raději rovnou litr
niová SS620IE jezdí 198km/h to je v mamlosu a dá se veřit že i reálná hodnota na GPS , starej monster 600 mě jezdil 180 dle GPS , na tachu jiných motorek bylo 200 a nevěřícně kroutili hlavou že , cituji , "50ti koňová mrdka nemůže jezdit 200" jenže si nepřipustili , že 200na tachu není 200 ve skutečnosti
a ta kapota má velkej vliv na aerodynamiku a těch 10 koní navrch je taky znát
já jsem ducati dvouventilista
tak letos mě vyjde servis na ducati levněji než přítelkyni na GS500
jo a musim se pochlubit , už mám nový lamely ve spojce - závodní , od již zmiňovaného jezdce , jetý jeden závod. hold plechy s rohdokmenem , původně tam bylo 7 třecích a 9 plechů 2,5mm , teď mám 8 třecích 5 plechů 1,5mm a zbytek 2,5mm.
až jsem to doma rozdělal tak jsem zjistil že ty závodní jsou menšejší , tudíž lehčí, jsem zvědavej jak to bude znát, spojku dohně lidí vyměňuje za lehčí a prej je to nejznatelnější na zrychlení , narozdíl od vykuchnejch vejfuků apod.
u nás ty závodní lamely stojí 9 000 , v zahraničí 4 500 , a v zahraničí člověk sežžene i za 2 500kč klasický. ty u nás stojí 5 500
podotýkám že strašák "suchá spojka" mě vydržela 30 000 normálního ježdějí (okruh , buchlováky , výlety atd.), někteří trénig , kvalifikaci , 2 jízdy a další závod už to nevydrží
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Srdce, rozum nebo koule?
ps: jsem zaujatej tak mě nemusíš brát vážně
na SS se dá s přehledem cestovat
- sedlo - pohodlný , netřeba řešit
- stupačky - nohy nejsou nijak akčně skrčený, sedlo je dost vvsoko dokonce výš než Boxer cup replika - netřeba řešit
- řídítka no to je trošku níže než na jinejch motorkách , nicméně dá se cestovat i s tímto, nanejhůř nainstalovat vyšší a máš cesťák
ST bych moc nezatracoval , toje univerzální sportovně cestovní stroj , jde tam nastavit výška řídítek "jen" podložkama = levně (jednak Ducati , jednak namalovat a např. Rutan
u dvouventila 950ccm , čtyřventili 916 a 996 - kam tvoje srdce tíhne. Dvouventili jsou prý lepčejší na cestování, kvůli průběhu kroutícího momentu, nicméně nezmnamená to že to neumí jet i sportovně
ST se mě dříve taky moc nelíbilo
dnes bych zase volil SS, protože SS poskytuje jedno z nejkrásnějších a nejtvrdších svezení - to jsem kdesi čet a moc se mě tato definice líbí