1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Hadris>Zdar lidi, pár rad pls. Jakou používáte nemrznoucí směs a ředíte nebo dáváte čistou? A co považejete za běžnej servis? předem dík
nemrzku pokud myslíš na zimu stačí zředit na -20 až -30 stupňu, ostrou bych nedával většina má dost nízkej zámrznej bod to taky není dobrý.
Jinak SMC je tak jednoduchá mašina že stačí jednou 2500-3000 km seřídit ventily, vyměnit olej a vyčistit vzduch.filtr a víc není co na tom vymejšlet protože tam jednoduše nic dalšího není . Občas teda ještě skontrolovat napnutí řetězu a toť vše .
Na mojí SMC660 2003 dle ofiko manuálu i informací od SETTE se dělá serviska co 4000k, filtr měním a peru minimálně každý měsíc, a jen myju/leštím/mažu a utahuju sem tam šrouby a dopnu řetěz. Víc jsem zatím opravdu neřešil.
Naposledy editováno 21.10.2008 23:56:25
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Jinak v manuálu mam u 2004 ventily a olej co 5000
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
zda sa mi ze to nejde to tak ako ma a preto hladam veci ako to zlepsit.nasil som o EPC ktore chcem odpojit. na vecsine for to odpajaju. len neviem ci mam upchat aj tu zadnu dierku ktora mi ostane po odmontovani celeho EPC. a tiez som uz vyhodil aj domiesavac na vzdych z vyfuku- podla mna zbytocnost.
neviete kde sa da zohnat do toho KN filter? aby tam pasoval? :\
Hadris>Radar> jednoduchý to je proto jsem si to kopil ,ale šlo mi o to co psal XarlieN stěma šroubkama dotahování šroubků. A za tu nemrzku dík
Jinak v manuálu mam u 2004 ventily a olej co 5000
jj já mám v manuálu pro servisní úkony dva sloupce buď 2500km(závodní využití moto) nebo 5000km(civilní využití moto) takže ideálně si najít nějakou zlatou střední cestu anebo i těch 5000km by mělo v pohodě stačit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Mat> niekde som videl ze sa na to da kupit redukcia a na tu sa dava KN filter. original neprepusti tolko vzduchu co KN.
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Koukám že jsem ti vlastně nic moc neřekl a napsal toho hodně
na flare najdeš nějakej xls soubor (tabulku), kde se daji měnit převodový poměry a podle toho ti to dopočítává max. výkon a max. točivý moment, otáčky a rychlost, ale je to na LC4
edit: -1 zub na pastorku = cca +3 zuby na rozetě
Naposledy editováno 24.10.2008 19:45:58
2 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
odstraneny domiesavac vzduchu EURO2, odstraneny EPC (ak by to niekto daval prec treba zaslepit otvor na karboratore zhora- je na to original diel KTM ale zadny otvor treba nechat otvoreny! to je sytic! staci na to kolienko dat maly filter ktory ostane ked sa vsetko ostatne odmontuje) a posledne dnes vymena primarneho kolecka 16 zubov namiesto 17.
zaver a zhodnotenie: na zadne hned pri vyjazde z garaze takze nieco to ma doseba. ide to lepsie ako pred tym ale bolo to len kratke prevezenie. bolo dnes chladnejsie a pri viac plyne smyka koleso este na 3ke. myslim ze este treba otvoreny vyfuk a bude to zatial stacit
mate otackomer? ak ano aky? zislo by sa obcas vediet ake otacky tam mam. nasiel som toto:
trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Hadris>xnokiax> byly by nějaký fotky jak a co? ten multi přístroj je good taky by se hodil jak to funguje neví někdo?
tu máš operní překlad
http://74.125.93.104...WL594GmzBmnRJoIX9K2g
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Mat>Hadris> jeden zub na pastorku, je prej cca 3 zuby na rozetě. Mě přijde že se to jede fakt úplně jinak. ber to "úplně" s rezervou, je to jen jeden zub. Nevím jak u tvé 660 smc, ale lc4 fakt ožila. Plynem se staví na 2, bez problémů, před tím se mě podařil tak každej 10 pokus a to ještě jen kousek od země. Hlavně o tohle mě šlo. Celkově to jede mnohem.
Koukám že jsem ti vlastně nic moc neřekl a napsal toho hodně
na flare najdeš nějakej xls soubor (tabulku), kde se daji měnit převodový poměry a podle toho ti to dopočítává max. výkon a max. točivý moment, otáčky a rychlost, ale je to na LC4
edit: -1 zub na pastorku = cca +3 zuby na rozetě
No to já řeším přesně opačnej problém. Mám na SMC převod 16:45 předchozí majitel tam dal velkou rozetu blázen. A problém je že to jede po zádech krutě ještě na 3 a o těch driftech při větším přidání v zatáčkách ani nemluvě, ale v 100km/h už je to přetočený jak sviňa a už je to pak jenom trápení pro mě i pro motor. Vím že to není motka na cestování a na lámání rychlostních rekordů ale zvažuju že pořídím ještě jeden řetěz a dozadu originál 38 rozetu na delší cesty abych netrápil motor a stíhal na rovinách rychlejší mašiny. Výměna rozety+řetězu zabere pár minut a rozdíl 7 zubů bude podle mě značný .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Mat>Radar> člověče ty máš origo v zadu 38 zubů? to mě přijde málo. Já jsem spokojen s převodem 16:42. Jede to v klidu 130, ale ta rychlost je stejně o ničem, většinou jedu do 120. A je to živější než 17:42. Jinak řetěz se dá zkrátit. A nevím jak u SMC ale u LC4 máš možnost dát špónováky na opak a nemusíš nic skracovat, třeba u mě když jsem měnil 17-ku pastorek za 16-ku tak jsem otočil Špónováky a bylo vyřešeno, s řetězem jsem nemusel nic dělat. Ale to je jen na malý změny, větší změny, budou chtít šáhnout na řetěz.
Právě že originál převod u SMC (a myslím že u LC4 taky) je 16:38 ale já mám teď vzadu dokonce 45 což je kurva rozdíl - je to agresivní jako prase. O řetěz my nejde chci právě koupit ještě jeden společně s rozetou ať si můžu měnit převod dle libosti. 7 zubů a ještě k tomu vzadu na šponovákách fakt dohnat nejde...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
[URL=
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 16 | 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G |
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto | majkyno | 13 | 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB |
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R | Dan_stk | 6 | 21.3.2021 v 11:39 K660S |
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto | BramboR1 | 12 | 3.3.2021 v 21:05 BramboR1 |