Fanos Rusicka>S radosti bych si ji koupil jako druhou motorku,mit samozrejme peniiiizky .
Me jen prijde divny, ze se v CR o tyhle motorce vubec nemluvi...ale asi je to i pristupem dovozce... oni asi tak nejak hresi na to, ze se motorky bmw zatim prodavaji samy...
Ja o ni uvazuju, jsem zvedavej az se na ni svezu. Preci jen toho GS v terenu mi prijde obcas i skoda a taky moje zada jaksi budou radeji zvedat 100 nez 250kg ze zeme
... vyhrat Lotto a jdu pro nej z fleku.
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
http://www.touratech.com/shops/015/index.php?cPath=24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) BMW G450X
Každopádně PDS tlumič v sériové G450 považuju za jednu z hlavních výhod proti konkurenci, protože PDS na KTM třeba dát nejde. PDS je geniální ale musí se umět nastavit a taky servisovat. Ten tlumič vypadá jako obyčejný ale sakra není. PDS má dva písty v jednom pouzdře. Malá komora nahoře (s malým pístkem) je v chodu jen při extrémním rázu, kdy hlavní píst dojíždí na konec pracovní dráhy. Hlavní píst pracuje poměrně měkce, takže pocit z jízdy je příjemný, zadek neodskakuje a kopíruje terén a když přijde nějaký šok - kámen apod, tak namísto rány se zapojí horní píst a charakteristika celého tlumiče se změní. To samé při extrémní jízdě po valše apod. Je to jako přepínací dva tlumiče. Hodně lidí se pokoušelo naroubovat to na různé KTM (a na další) ale nesmí tam být žádné přepákování a teprve BMW s tím přišlo v sérii u endura. U MX to dělá myslím Husaberg, nejsem si jistý. Ale u endura to považuju za výhodu.
Mimochodem dva tlumiče v jednom je běžné uspořádání v kdečem, slouží k tomu přece planžety které se při větším rázu prohnou a uvolní průtoku oleje další kanálky
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
Prý je tam jen problém to nastavit. Ono pořádně nastavit normální Ohlins není snadný, tohle bude prima práce :)
Jde o to jak realizujes progresivitu pruzeni-tlumeni: bud jednoduse upravi drahu tlumice prepakovanim tj. tlumic se stlacuje "nelinearne" vuci pohybu kola a tak dosahnes one progresivity nebo prispendlis central rovnou na kyvku a nechas to na nem = ono PDS. Kazde reseni ma sve pro a proti.
Nejvetsim propagatorem PDS systemu je KTM vsechny jeji EXC prepakovani postradaji ale treba moje LC4 Adv. prepacko ma na rozdil ot veke LC8 Adv.Na ECX 525 mam odjety Kazachstan,Cinu, Mongolsko a cast Sibire a nejaky zasadni rozdil oproti LC4 v tlumeni jsem nezaregistroval . Pro mne - plazive cestujiciho enduraka - staci vychytat predpeti ,kompresi a odskok a zadek (teda muj ) byl absolutne spokojeny.
Jinak mezi ostymi enduraky se vedou nekonecne diskuze : PDS od KTM versus prepacka CRF/Wr atd. Jeste vetsi sranda diskuze typu WP vidle versus Showy/Kayaby atd.....
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
Jinak vidle jsou jasný - když zkusíš Ohlins, nezajímají tě nějaké Showy, WP, Marzzocchi :) Ale že jsou jiné zjistíš hlavně na ceně servisu :) OK. Legrace, neměl jsem jinou možnost - výrobců kteří dělají vidle s 30cm zdvihem na takovou váhu moc není.. Ještě jednou omluva za WP a KTM. Sypu si popel na hlavu.
Požadavky na těžkých motorkách jsou trošku jiný a co je třeba pro tebe "tvrdý doraz" můžu já vnímat jako docela měkký doskok, protože tlumiče na cestovních jsou obvykle katastrofa. Rozhodně ale můžu porovnávat ten vzduchový s Ohlinsem a tam je rozdíl obrovský. A hlavně nikdo neví, co bude dělat vzduch po měsíci ježdění offroad - každopádně pár lidem už to i u nás kleklo a vyhodili to a vyměnili za klasický tlumič. Na druhou stranu - zlomených klasických tlumičů už taky pár bylo... :)
No nic - G450X testuje jeden časopis teď o víkendu, pozvali mě a když bude chvilka času... budu referovat :)
Na problemy s nastavenim PDS centralu u EXCecek se stezuji docela dost lidi a zase dost lidi vychvaluje :\ ...
No uvidime jak na tom bude BMW
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
Ale vážně - jeden stroj je série s nějakými doplňky (např. nová kola), druhý je továrního racing týmu - kde ale nesměli změnit nějaké další věci, protože motorky mají od BMW a ti si přáli aby třeba nevyměnili přední vidle apod...
http://www.touratech.cz/FOTO/Galerie-2008-03/page00011.htm
TomasTT>No asi takhle - pro absolutního začátečníka jako já, to bylo příjemný svezení. Tlumič rozhodně nekope a expert, který s námi jezdil náhodou v sobotu a taky testovací jezdec o den později, tvrdili že to není špatný. Byla to neseřízená série, na zadek nikdo ani nešáhl. Stříkačka příjemná. Jezdili jsme na WR450F (fungl nová kamarádova) a tom BMW a sériová přední vidle Yamahy je lepší a sériový zadní tlumič BMW je taky lepší. Nástup krouťáku má lepší BMW ale nemá prý žádnej vršek, což osobně neporovnám, protože jsem to po poli na maximální otáčky nevalil, takže osobně nemůžu referovat. Každopádně obě motorky jsou vysoko nad moje amatérské znalosti a řekl bych že je to osobní volba, protože cenově jsou na tom teď taky podobně. Jen ty motohodiny u BMW mě odrazují. BMW mimochodem mělo zapnutý chod na nižší výkon - dá se přepnout ještě výkon na racing, což může vyřešit ten vršek co klukům chyběl.
...dám Ti sjet na HUSABERGu a to si krůpneš-:)... Kam se hrabe 450EXC-:)...
1 reakcí na tento příspěvek BMW G450X
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Bmw G 450 X BMW G 450 X | Motomaniac27 | 11 | 22.5.2019 v 09:14 OndraRehor |
enduro KTM EXC 520, ČZ 175/450, KTM EXC 450, KTM EXC 400, A... | svahilec | 1 | 30.4.2019 v 13:22 Mr.Dreamer |
Neználek vybírá ostré enduro Husqvarna TE 450, Husqvarna WR 360, KTM EXC 520, Hus... | motormichal | 22 | 27.8.2017 v 08:27 Dolph-cz |
BMW R17 1935 BMW G 450 X | Cycleman | 1 | 27.7.2015 v 15:35 ja1 |
enduro trasy v okolí Pardubic BMW G 450 X, KTM EXC 450 Racing, Husaberg TE 300 | matesxx1100 | 12 | 20.7.2012 v 06:52 bavo520i |