paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM Supermoto LC4
22.11.2007 v 23:34
Zdar lidi, mám takovou prosbu, neznáte někdo nějakou stránku kde je podrobný schéma motorku LC4 nevim jestli se to rozděluje podle roků..třeba 2002 oběm 620,640 , nebo jestli někod nemá nějaký ceníky, abych věděl co kolik stojí. Předem dík...zatim čus..!! ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

21.10.2008 v 21:37 | Nahoru | #361

Hadris>Zdar lidi, pár rad pls. Jakou používáte nemrznoucí směs a ředíte nebo dáváte čistou? A co považejete za běžnej servis? předem dík



nemrzku pokud myslíš na zimu stačí zředit na -20 až -30 stupňu, ostrou bych nedával většina má dost nízkej zámrznej bod to taky není dobrý.

Jinak SMC je tak jednoduchá mašina že stačí jednou 2500-3000 km seřídit ventily, vyměnit olej a vyčistit vzduch.filtr a víc není co na tom vymejšlet protože tam jednoduše nic dalšího není . Občas teda ještě skontrolovat napnutí řetězu a toť vše .

KTM Supermoto LC4

21.10.2008 v 23:50 | Nahoru | #362
Desmo: ja vim ze jede jako krava, jezdil jsem na ni na KTM dnech, ale ze by jela nejak vic nez ta moje "jako krava" se rict neda. Ale je takova plynulejsi a jakoby hodnejsi (proste uz to neni tak agresivni a i ty vibrace jsou mensi) Holt 2008 neni 2003 a strikacka je holt strikacka, no a 6 prevodovych je taky 6 prevodovych. Ale kde ma clovek brat ty love furt ?

Na mojí SMC660 2003 dle ofiko manuálu i informací od SETTE se dělá serviska co 4000k, filtr měním a peru minimálně každý měsíc, a jen myju/leštím/mažu a utahuju sem tam šrouby a dopnu řetěz. Víc jsem zatím opravdu neřešil.

Naposledy editováno 21.10.2008 23:56:25

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

22.10.2008 v 16:56 | Nahoru | #363
Radar> jednoduchý to je proto jsem si to kopil ,ale šlo mi o to co psal XarlieN stěma šroubkama dotahování šroubků. A za tu nemrzku dík

Jinak v manuálu mam u 2004 ventily a olej co 5000

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.10.2008 v 00:18 | Nahoru | #364
zdravim. kupil som prave 640 lc4. a hladam nieco o tom a nasiel som toto forum. tak by som sa chcel pridat do debaty ak mozem.
zda sa mi ze to nejde to tak ako ma a preto hladam veci ako to zlepsit.nasil som o EPC ktore chcem odpojit. na vecsine for to odpajaju. len neviem ci mam upchat aj tu zadnu dierku ktora mi ostane po odmontovani celeho EPC. a tiez som uz vyhodil aj domiesavac na vzdych z vyfuku- podla mna zbytocnost.
neviete kde sa da zohnat do toho KN filter? aby tam pasoval? :\

(reakce na) KTM Supermoto LC4

23.10.2008 v 07:32 | Nahoru | #365
xnokiax> KN filtr se nedělá, buď BMC ale z vlastní zkušenosti nedoporučuju, protože to co výrobce prohlašuje že tam pasuje, tam prostě nepasuje, nebo potom DMA. Osobně jsem tam nechal originál, stejně je to molitan, takže ho vypereš a jedeš dál.

(reakce na) KTM Supermoto LC4

23.10.2008 v 07:45 | Nahoru | #366

Hadris>Radar> jednoduchý to je proto jsem si to kopil ,ale šlo mi o to co psal XarlieN stěma šroubkama dotahování šroubků. A za tu nemrzku dík

Jinak v manuálu mam u 2004 ventily a olej co 5000



jj já mám v manuálu pro servisní úkony dva sloupce buď 2500km(závodní využití moto) nebo 5000km(civilní využití moto) takže ideálně si najít nějakou zlatou střední cestu anebo i těch 5000km by mělo v pohodě stačit

KTM Supermoto LC4

23.10.2008 v 07:46 | Nahoru | #367
sem to nějak vložil dvakrát

Naposledy editováno 23.10.2008 07:47:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

23.10.2008 v 12:28 | Nahoru | #368
Hadris> podla mna tio zalezi ako jazdis. ak len turistiku tak staci 5000km ak nieco viac je lepsie podla mna pre ten motor castejsie. ved tam ide okolo 2l oleja len.

Mat> niekde som videl ze sa na to da kupit redukcia a na tu sa dava KN filter. original neprepusti tolko vzduchu co KN.

(reakce na) KTM Supermoto LC4

23.10.2008 v 13:04 | Nahoru | #369
xnokiax> tak to nevím, akorát se mě jeden člověk hrozně divil proč tam chcu dávat jinej filtr, když ten co tam mám je molitan, prej to propustí stejně vzduchu jako KN. Tak nevím. Jen jsem tenhle názor slyšel, co je na tom pravdy...

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

24.10.2008 v 13:28 | Nahoru | #370
chcem sa spytat s akymi koleckami na rozete jazdite? kolko zubov male a kolko velke? alebo len original? ja som teraz kupil dopredu male namiesto 17 zubov 16 a v zadu ostava 42. mate niekto skusenost s tym?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

24.10.2008 v 16:20 | Nahoru | #371
xnokiax> mám taky 16:42 a je to o znatelně lepší než původní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

24.10.2008 v 19:07 | Nahoru | #372
Mat> V čem je to lepší? Přemejšlim jak jí v nízkejch otáčkách uklidnit, pomůže to? Vim že je to do tahu převod ale nedokážu si přčedstavit jak moc je to znatelnej rozdíl ten jeden zub.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

24.10.2008 v 19:45 | Nahoru | #373
Hadris> jeden zub na pastorku, je prej cca 3 zuby na rozetě. Mě přijde že se to jede fakt úplně jinak. ber to "úplně" s rezervou, je to jen jeden zub. Nevím jak u tvé 660 smc, ale lc4 fakt ožila. Plynem se staví na 2, bez problémů, před tím se mě podařil tak každej 10 pokus a to ještě jen kousek od země. Hlavně o tohle mě šlo. Celkově to jede mnohem.
Koukám že jsem ti vlastně nic moc neřekl a napsal toho hodně
na flare najdeš nějakej xls soubor (tabulku), kde se daji měnit převodový poměry a podle toho ti to dopočítává max. výkon a max. točivý moment, otáčky a rychlost, ale je to na LC4

edit: -1 zub na pastorku = cca +3 zuby na rozetě

Naposledy editováno 24.10.2008 19:45:58

(reakce na) KTM Supermoto LC4

24.10.2008 v 19:59 | Nahoru | #374
Mat> Mno řek bych že to má zatim čas zatim mi to dravostí stačí

2 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

25.10.2008 v 19:00 | Nahoru | #375
takze dnesne upravy
odstraneny domiesavac vzduchu EURO2, odstraneny EPC (ak by to niekto daval prec treba zaslepit otvor na karboratore zhora- je na to original diel KTM ale zadny otvor treba nechat otvoreny! to je sytic! staci na to kolienko dat maly filter ktory ostane ked sa vsetko ostatne odmontuje) a posledne dnes vymena primarneho kolecka 16 zubov namiesto 17.
zaver a zhodnotenie: na zadne hned pri vyjazde z garaze takze nieco to ma doseba. ide to lepsie ako pred tym ale bolo to len kratke prevezenie. bolo dnes chladnejsie a pri viac plyne smyka koleso este na 3ke. myslim ze este treba otvoreny vyfuk a bude to zatial stacit
mate otackomer? ak ano aky? zislo by sa obcas vediet ake otacky tam mam. nasiel som toto:
trailtech.net/motorcycle_vapor_kits.html

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

25.10.2008 v 19:26 | Nahoru | #376
xnokiax> byly by nějaký fotky jak a co? ten multi přístroj je good taky by se hodil jak to funguje neví někdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

25.10.2008 v 20:45 | Nahoru | #377
xnokiax> ty máš origo výfuk ? Tak to teprve poznáš změnu až daš ladak :)

(reakce na) KTM Supermoto LC4

25.10.2008 v 20:49 | Nahoru | #378

Hadris>xnokiax> byly by nějaký fotky jak a co? ten multi přístroj je good taky by se hodil jak to funguje neví někdo?



tu máš operní překlad
http://74.125.93.104...WL594GmzBmnRJoIX9K2g

(reakce na) KTM Supermoto LC4

25.10.2008 v 20:57 | Nahoru | #379
Hadris> najdeš to i v KTM katalogu na straně 15

KTM part katalog

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

25.10.2008 v 22:04 | Nahoru | #380

Mat>Hadris> jeden zub na pastorku, je prej cca 3 zuby na rozetě. Mě přijde že se to jede fakt úplně jinak. ber to "úplně" s rezervou, je to jen jeden zub. Nevím jak u tvé 660 smc, ale lc4 fakt ožila. Plynem se staví na 2, bez problémů, před tím se mě podařil tak každej 10 pokus a to ještě jen kousek od země. Hlavně o tohle mě šlo. Celkově to jede mnohem.
Koukám že jsem ti vlastně nic moc neřekl a napsal toho hodně
na flare najdeš nějakej xls soubor (tabulku), kde se daji měnit převodový poměry a podle toho ti to dopočítává max. výkon a max. točivý moment, otáčky a rychlost, ale je to na LC4

edit: -1 zub na pastorku = cca +3 zuby na rozetě



No to já řeším přesně opačnej problém. Mám na SMC převod 16:45 předchozí majitel tam dal velkou rozetu blázen. A problém je že to jede po zádech krutě ještě na 3 a o těch driftech při větším přidání v zatáčkách ani nemluvě, ale v 100km/h už je to přetočený jak sviňa a už je to pak jenom trápení pro mě i pro motor. Vím že to není motka na cestování a na lámání rychlostních rekordů ale zvažuju že pořídím ještě jeden řetěz a dozadu originál 38 rozetu na delší cesty abych netrápil motor a stíhal na rovinách rychlejší mašiny. Výměna rozety+řetězu zabere pár minut a rozdíl 7 zubů bude podle mě značný .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 08:30 | Nahoru | #381
Radar> člověče ty máš origo v zadu 38 zubů? to mě přijde málo. Já jsem spokojen s převodem 16:42. Jede to v klidu 130, ale ta rychlost je stejně o ničem, většinou jedu do 120. A je to živější než 17:42. Jinak řetěz se dá zkrátit. A nevím jak u SMC ale u LC4 máš možnost dát špónováky na opak a nemusíš nic skracovat, třeba u mě když jsem měnil 17-ku pastorek za 16-ku tak jsem otočil Špónováky a bylo vyřešeno, s řetězem jsem nemusel nic dělat. Ale to je jen na malý změny, větší změny, budou chtít šáhnout na řetěz.

(reakce na) KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 12:10 | Nahoru | #382

Mat>Radar> člověče ty máš origo v zadu 38 zubů? to mě přijde málo. Já jsem spokojen s převodem 16:42. Jede to v klidu 130, ale ta rychlost je stejně o ničem, většinou jedu do 120. A je to živější než 17:42. Jinak řetěz se dá zkrátit. A nevím jak u SMC ale u LC4 máš možnost dát špónováky na opak a nemusíš nic skracovat, třeba u mě když jsem měnil 17-ku pastorek za 16-ku tak jsem otočil Špónováky a bylo vyřešeno, s řetězem jsem nemusel nic dělat. Ale to je jen na malý změny, větší změny, budou chtít šáhnout na řetěz.



Právě že originál převod u SMC (a myslím že u LC4 taky) je 16:38 ale já mám teď vzadu dokonce 45 což je kurva rozdíl - je to agresivní jako prase. O řetěz my nejde chci právě koupit ještě jeden společně s rozetou ať si můžu měnit převod dle libosti. 7 zubů a ještě k tomu vzadu na šponovákách fakt dohnat nejde...

KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 12:46 | Nahoru | #383
oriho u 640 je 17:42

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 15:06 | Nahoru | #384
Hadris> tu je zopar foto ak si myslel na to:
[URL=

(reakce na) KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 15:09 | Nahoru | #385
ýbrc> myslim ze tam pojde tento pro-circuit T-4

pro-circuit

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 15:53 | Nahoru | #386
no pěknej vejfuček ,ale jak a kde ho kupiš?

(reakce na) KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 18:41 | Nahoru | #387
xnokiax> dík je to všechno co jsem si myslel a pochopil z popisu a vsechno mam stejné jen mam karbec Keihin

PS: podle manuálu má SMC660 rv 2004 poměr 16:38

Naposledy editováno 26.10.2008 18:43:33

(reakce na) KTM Supermoto LC4

26.10.2008 v 18:42 | Nahoru | #388
ýbrc> dolu pod vyfukom su kolonky a ked ich vyplnis dostanes cenu postovneho. ale cez niekoho mozno by sa to dalo kupit.

1 reakcí na tento příspěvek KTM Supermoto LC4

27.10.2008 v 20:56 | Nahoru | #389
Zdar lidi mam jednu takovou kacířskou myšlenku. Supormoto a enduro kola jde to dohromady? Napadlo mě, že bych bud koupil enduro kola na SMC a nebo koupil dirtbike. Ale z duvodu šetření bych radši jen ty kola, ale nechtěl bych aby se mi to nějak rozsipalo tlumiče atd. Bylo by to na zimu na občasný kravení ve sněhu atd. a pak občas zablbnout na louce,poli. Co vy na to?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM Supermoto LC4

27.10.2008 v 21:13 | Nahoru | #390
Hadris> nevidím v tom žádnej velkej problém, třeba LC4 se dělá SM i enduro, dokonce mám pocit že u mého ročníku prej stačí přehazovat kola a nemusí se nic dělat se třmenem ani kotoučem, ale ověřený to nemám. Taky jsem nad tím hodně váhal, kdybych ji teď nemusel prodat, tak do toho asi jdu taky.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... Gumish 29 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM W.Geronimo 16 24.4.2024 v 07:46 Pavel_G
cestování na KTM 690 KTM 690 Supermoto majkyno 13 30.6.2021 v 22:04 ZdendaZB
KTM 690 supermoto R nebo SM KTM 690 Supermoto, KTM 690 Supermoto R Dan_stk 6 21.3.2021 v 11:39 K660S
Pomoc identifikovat tajemni krabice... KTM 690 Supermoto BramboR1 12 3.3.2021 v 21:05 BramboR1


TOPlist