Naposledy editováno 18.10.2008 15:08:37
http://www.motostrano.com/wheelstires.html
2 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
aha... :\ No kdyz to bude solidni kram, tak by to mohlo byt ok. Kde maji servis a vedi co tam je a rekli by hele, tohle tam je horsi, to bude chtit za chvilku vymenit atd.. A ne ze prijdu k 4 roky stary motorce a najeto 55mth a budou rikat ze je vse ok.
Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel
Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech
tak ta kontrola ventilů po 10 hodinách je úplnej nesmysl...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
vojtaahano>za ty kola dikes použil jsme stránky a našel sjme co potřebuju...Jak sem tak koukal tak husák je doopravdy ostrej krosák ...Bez motardovejch kol bych si na silnici asi moc ani neužil.Chtěl bych i cestovat.Ale i do crossu a na dvě motorky opravdu finance nemám Takže kdyby ste m,i mohli poradit pro co se rozhodnout tak tu mám dvě motorky na víběr ...a to bud husák nebo Yamaha ttr(ale na ni bych taky chtěl koupit stejně motarda)jedná se mi jen o to co vydrží déle vim že záleží na předešlím majiteli,ale kdyby ste to někdo srovnal třeba kdo má zkušenosti s obouma motorkama co je pro mě lepší?víkon ej taky důležitej musí se stavět
musíš vědět co tě víc bude bavit...jestli myslíš cross tim že budeš jezdit po polňačkách s GPSkou a jezdit se koukat na pěkný místa do hor a pak navlíkneš motardy a budeš dělat to samý akorát pojedeš po silnici tak ti víc bude vyhovovat TTR...jestli si chceš užít pořádný výjezdy MX trať a brutální terén v tempu a při motardovejch kolech si užít drifty na krev a výjezd po zadnim kole při vzbuzování strachu i lidí co dou kolem tak je pro tebe pravá volba husar...
nic moc srozumitelný tudíž jestli máš ráda adrenalin tak HSB a jestli si chceš hrát na pohodovýho mužíčka co nikam nespěchá a už se mu blbě hojí zlomeniny tak si kup TTR nic proti starším :)
Naposledy editováno 19.10.2008 15:45:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Naposledy editováno 19.10.2008 15:52:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel
Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech
...tak tohle info jsem poskytnul JÁ,nevím co je za nesmysl kontrolovat vent. vůle po 10 mth,je to doporučený údaj výrobce při ostrém nasazení stroje,který je k tomuto účelu vymyšlen,HSB není pro "turisty",ale spíše pro "střelce".Jestli se chceš jen vozit kup si raději TTR,XR,nebo něco podobnýho,ušetří ti to čas i peníze za údržbu!!
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
mirda>Davidrb>shanel jsem naky info ohledne bergu tohle mi napsal majitel
Abych to shrnul:Nejít pod rok 2004!!Husar už léta patří KTMce,ale až od roku 2004 se vyrábí v Rakousku(celkově lepší zpracování a kvalita)důležité změny od tohoto roku jsou,karbec Keihin FCR-MX 39 a zápalko Kokusan CDI a změny na kartrech,dělené víko spojky,víko zapalování a další věci.Jinak,já bych neměnil za nic,BERG je moje srdeční záležitost.BERG má obsahy řešeny zdvihem,vrtání je u všech ccm shodné tzn. 450ccm je největší podčtverec tudíš svým projevem se nejvíc blíží 2taktu,což mi vyhovuje je nejtočivější a síly má dostatek.550ccm,více síly od spodu méně otáček a větší nároky na jezdce,jsou již potřeba zkušenosti na motárda asi ideál.650ccm,to je nářez enduro už ne,moc výkonu,motárd ano,ale je to mazec,celkově nižší životnost motoru.Ale je to to nej co je k máni,nikdo nevyrábí nic silnějšího ve své kategorii.Jo startování naprosto v poho. studenej na max. 4té šlápnutí(kick),pošetří to volnoběžku a za tepla starterem.Intervaly:olej 10h+filtr 20h,airfiltr čištění dle potřeby,max.10h,ventily kontrola 10h jinak doporučené repase pro hobby dle manuálu(píst 200h atd,mrkni na www.husaberg.cz v downloads jsou ke stažení přesné informace),to jsem zatím neřešil,bo tolik mth nemám najeto.Co se týká rychlosti,tak na špuntech v terénu 110km/h není problém,na cestě je cca od 120km/h dost neklidná a s motárdama je limitem spíše jezdec než stroj.No a spotřeba?nádrž mi vydrží cca 4-5 hodin,záleží na mnoha okolnostech
...tak tohle info jsem poskytnul JÁ,nevím co je za nesmysl kontrolovat vent. vůle po 10 mth,je to doporučený údaj výrobce při ostrém nasazení stroje,který je k tomuto účelu vymyšlen,HSB není pro "turisty",ale spíše pro "střelce".Jestli se chceš jen vozit kup si raději TTR,XR,nebo něco podobnýho,ušetří ti to čas i peníze za údržbu!!
Nevim co ti kdo řek, ale v manuálu k 03 je 30 hodin... počítám, že novější na tom nebudou hůř
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
...ještě nemám najetou ani hodinu tak nevím jak moc to bude pracný, ale ojel to je brnkačka = jeden šroub se sítkem, filtr a 1,35l nového oleje...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
1 reakcí na tento příspěvek Husaberg 450 FE rady
Naposledy editováno 28.10.2008 21:59:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Husaberg 450 FE rady
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nechce ísť (husaberg fe 450e) Husaberg FE 450 | Simon456 | 1 | 17.7.2024 v 22:28 Folby |
Husaberg fe 450 2012 dílenská příru... Husaberg FE 450 | Maty_99 | 3 | 4.4.2024 v 21:50 Kohlstein |
Husaberg fe 450e Husaberg FE 450 | Simon456 | 2 | 12.7.2023 v 15:41 ja1 |
EXC 450 vs FE 450 vs Beta 390 Husaberg FE 450, KTM EXC 450 F, Beta RR Enduro 390 | Stody100 | 13 | 1.11.2020 v 08:54 Stody100 |
Husaberg FE 450 Husaberg FE 450 | Kopčenko | 2 | 11.2.2020 v 07:51 K660S |