Mirek12>nestačím se divit co si tedy člověk nedozví jo benzín vám přes pár měsíců nabere 1l vody a to nemluvím o brzdovce která nabere 1,32l vody do sebe tak ji rači taky zaliju Velfobinem (ten stejně nikdy nic nespravil,ale to je jedno)
pro pobavení je to dobry vlákno ... at dám plnou nebo prázdnou na jaře stejně vyjedu a v nádrží nebude tak ani tak žádnej rez
Asi tak, ono to je stejně všechno pro dobrej pocit a nic víc, ale stejně bych asi neměl odvahu vyjet benzín co sem měl v nádrži celou zimu v nové drahé motorce (v jawce sem teď vyjezdil asi 50l několikaletýho benínu a jela úplně normálně, ale ta jede na skoro cokoliv co hoří). A to že ve vnitř začne nádrž reznout je stejně celkem jednoduše řešitelný takže de o hovno.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
hondacbf1000>Neuskladňovat a jezdit...!!!
No a teď vážně:
na benzín po půl roce stání v garáži může jet jen magor, který nesoucítí s motorem. Copak nechápete, že benzín je hydrofobní? Že do sebe váže vlhkost ze vzduchu? Do jara v něm bude 20% vody a vy ji vpálíte do spalovacího prostoru motoru... No nazdar hodiny, chudák motor...
a voda do motoru to škodí? ukaž mě prosím tu studii.
Potom ti pošlu co se s voda do sání udělá a kde se to používá
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
Stráťa>Jurawood> No záleží na tom jakým se do motoru ta voda dostává, voda v benzínu dělá kapky který třeba rády ucpávaj trysky v karburátoru.
karburátor není motor, reaguji na "no nazdar hodiny, chudák motor... "
jen mě zajímalo zda kolega vůbec tuší co voda v motoru udělá, rozuměj ve spal.prostoru....
Naposledy editováno 17.10.2008 13:48:34
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
jo a asi na to začnu dělat , naberu na podzim 15 litrů a na jaře mě nádrž bude přetíkat, protože 20% přibude a to díky hydrofobíjním vlastnostem benzínu?
Hydrskopická je akorát tak brzdovka.
Naposledy editováno 18.10.2008 12:08:13
Aditiva do nafty a benzínu > Hekra Start benzin aditiv >
Hekra Start benzin aditiv
Popis:
zimní aditiv do benzínu: účinně působí proti tvorbě mikrokrystalů ledu v benzinu; zabraňuje zamrznutí paliva; snižuje hlučnost motoru; chrání palivový systém před korozí; zvyšuje antioxydační vlastnosti benzinu; dávkování 65ml na 10lt paliva.
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
Současné pohonné hmoty jsou náchylné ke kontaminaci vodou, a to vlivem jejich uskladnění v nádrži. Nečištění těchto nežádoucích příměsí může přispět ke korozi palivového systému, nepravidelnému chodu motoru a rozšíření mikroorganismů, které mohou zanášet palivové filtry.
BG Odstraňovač vody z palivového systému pro benzínové motory obsahuje bezpečné a účinné chemikálie, které absorbují nežádoucí nečistoty a poté jsou zničeny při spalování v motoru. Dále zlepšuje ranní starty studeného motoru a chrání palivový systém a jeho potrubí před zamrzáním.
Palivo
Benzín při skladování oxiduje a zhoršuje své vlastnosti. Zvětralý benzín znesnadňuje startování a zanechává gumové nánosy, které ucpávají palivový systém. Pokud dojde během skladování ke zhoršení vlastností benzínu v motoru, může být potřeba vyměnit nebo opravit karburátor a ostatní části palivového systému.
Voda v čističi vzduchu nasákne do vzduchového filtru a voda, která projde vzduchovým filtrem nebo tlumičem může vniknout do válce a poškodit jej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
Pokud by byly aditiva opravdu tak zivotne nutne, jak je mozne, ze se za druhe svetove valky na vychodni fronte vozidla prave bez nich obesla?
To potom začneme chválit Tatru 111 až 815...? Ty nastratovaly vždy, stačilo jen zapálit táborák pod nádrží a hořící noviny hodit do roury sání (po sundaném filtru).
Ach jo...
1 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
No vem sei do flašky benál a lupni k tomu panáka vody...
No a klepej s tím po večerech celou zimu.
Na jaře mě řekni jestli se to smíchalo. Přece se nebude dohadovat. Končím debatu
edit: ještě sem si přečet co si postnul
Tak ta firma co řekne, kapička vody může vlítnout do válce a poškodit je.. ta neví o motorech nic
benál zvětřá protože se z nej odpaří část těkavých látek...
ale vodou to teda není
Naposledy editováno 19.10.2008 20:50:21
se mi zdá že se tady zese jede moc do extrému.. motorů jsem viděl hodně a jejich smrt byla bud kvůli nemazání a nebo proste odpracované hodiny udělali svoje ... z nějaky vody se motor neposere.... to jsou takovy cecky zase jen z netu po 300km se rozebere atp... hovadiny .
jinak
2 reakcí na tento příspěvek Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
Schvalne jsem si prolistoval manual abych se podival, co doporucuje vyrobce..
A) (samozrejme) zavezeme motocykl do autorizovaneho servisu a oni ho na zimu pripravi
B)Pokud to chceme delat sami:
1.Ocistete cely motocykl a umistete ho na bocni stojanek na pevnem plochem podkladu kde nehrozi jeho prevrhnuti
2. Naplnte palivovou nadrz az po okraj palivem smisenym s odpovidajicim mnozstvim stabilizatoru paliva, ktere doporucuje vyrobce stabilizatoru. Nastartujte motor a nechejte bezet, aby stabilizovane palivo naplnilo system vstrikovani paliva.
3. Nalijte po jedne polevkove lzici motoroveho oleje do otvoru pro zapalovaci svicky v bloku motoru. Namontujete zpet zapalovaci svicky a nekolikrat protocte motor. Uplne vypustte veskery motorovy olej. Naplnte klikovou skrin motoru cerstvym motorovym olejem az po plnici hrdlo.
4. Akumulator - vyjmete jej z motocyklu. Ocistete vnejsi plochy akumulatoru a odstrante veskere naznaky koroze ze svorek akumulatoru a svazku vodicu ke svorkam. Uskaldnete akumulator v mistnosti, kde teplota neklesa pod bod mrazu.
5. Nafoukejte pneumatiky na normalni tlak v souladu se specifikaci. Nastrikejte vsechny gumove casti ochrannym prostredkem na pryz. Nastrikejte vsechny casti ktere nejsou pokryty lakem ochrannym pripravkem proti korozi. Natrete vsechny lakovane plochy voskem na automobily.
KROKY V PRUBEHU ULOZENI MOTOCYKLU:
Jednou za mesic dobijte akumulator.
POSTUP PRI OPETOVNEM UVEDENI MOTOCYKLU DO PROVOZU:
1. Ocistete cely motocykl
2. Provedte opetovnou instalaci akumulatoru
3. Provedte demontaz zapalovacich svicek. Nekolikrat protocte motor. Namontujte zpet zapalovaci svicky.
4. Vypustte motorovy olej, olejovy filtr vymente za novy a naplnte motor cerstvym motorovym olejem.
5. Nastavte spravny tlak v pneumatikach
6. Promazte vsechny mazaci body
7. Provedte prohlidku pred jizdou
Tak a to je vse mili pratele. Doufam, ze to ukonci veskere debaty a nesmyslne argumenty! Sam sice nechapu odmereni na polevkove lzice a dvojite meneni oleje, ale pisu to, tak jak to stoji v manualu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zima:plná,nebo prázdná nádrž?
No hlavně, že vás to baví.