Lord.Fred>standavfr> na předchozích VFR sem nejel, tak nevím...
jak je napsáno výše,vtec je v podstatě tuctová motorka dokud se nesvezeš na stroji do roku 01,nevíš co je (bývalo) božské VFR už jsem tady na foru o tom popsal hóóóódně řádek
standavfr>Lord.Fred> No já V-Tec zavrhuju protože je to k ničemu.Spodek je slabší než na VFR před tím a spotřeba taky menší není tak jsem nepochopil na co to tam je.Soudruzi v japonsku dělají asi někde chybu.Že prý vymýšlejí odpojování válců při klidném způsobu jízdy a chtějí to nasrat do nástupce V-Tecu.Kat s dualem ještě překousnu ale tohle....
V-tec ma prave spodek silnejsi, vrch zustava stejny, spotreba taky. Nekde mam grafy z brzdy (kroutak/vykon) u RC46I/II
standavfr>Pata_> No chlape nechci se hádat ale pocit z jízdy po přesednutí z RC36 na V-Tec a zpět byl dost jednoznačnej...Už jen to že V-Tec má o 20 kilo víc.To jaksi do grafu promítnout nejde.
Ja muzu soudit jen grafem. Nema V-tec taky trochu jine prevody?
ale co mi vadilo nejvíc,byly vibrace ve dvouventilovim režimu,starý vfr jde sametově od 2000 do omezovače,vtec se zklidní až nad 7000 ot,což mě jako cestovně založenýho hocha neuspokojovalo
jen tak pro srovnání,podobnej průběh motoru jsem našel u FZS 1000,tahá o malililnko víc(zanedbatelně),jede stejně rychle,a porovnejte papírový hodnoty...objem,výkon,krouťák...
jinak je všechno super a když se dají pancéřové hadice tak brzdí skvěle a taky nové brzdové destičky udělají svoje.
100 000km není problém a dalších 100 000 taky ne je to vfr prostě se podařilo
co se týká batůžku-záleží jak je veliký ale šikovný štíhlý batůžek se tam má jak v ráji i co se týká obtékání vzduchu
jerzy500>Fufi>Je to tak. VFR je nejlepsi motorka hned vedle GS500 .
11. přikázání, jenom vytesat do kamene
Nesouhlasím s tím GSem.
Nemám tedy s čím pořádně porovnávat, ale každopádně se mi GSo nejeví jako nejlepší motorka!
Na začátek na rozjezdy dobrá motorka, ale tím to hasne, pánové.
Možná u nových modelů je to ale už o něčem jiném.
tkubik2004>Géeso 500 byla jediná motorka, na které jsem jezdil a nemusel vhazovat tisíce do nákladů. od té doby jen topim :ú)
No já do ni taky moc peněz nehážu, taky tak vypadá..
Mimo provoz otáčkoměr, nenalakovaný blatník, promáčklá nádrž, couhající odpadovka..!
Ale jinak je nádherná!
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy
1 reakcí na tento příspěvek Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda VFR 800 - zkušenosti a postřehy
standavfr>tkubik2004> Kdyby mělo CBR lepší spodek(co chtít víc po 600ccm)tak ho mám do dneška.VFR jsem koupil omylem,začínala sezona a já byl bez mota.Ale tak nějak mě to vzalo a vyhovuje mi po všech stránkách.los fazeros mě ta 92 připadá od spodu ostřejší a s větší chutí se vytáčí.Je pravda že modely do 92 měli 74 kw a od 92 72kw a jinak osazený karburátory ale to snad takovej vliv nemá.Když jsem jel na Marfyho RC36II tak akorát víc vibrovala jinak možná drobný niance ale nic podstatnýho.Při srovnání s V-Tecnevímkdytosepne byly rozdíly jasně znatelný.Ten kopanec je dobrej ale jen do první zatáčky.Pořád se opakuju ale podle mě to žádnej přínos není.Proto jezdím na babičce jen 3000 ročně aby mi vydržela co nejdýl
Nezlob se na mne ale ja nevím o jakým kopanci tu všichni mluvíte? Mam kup 06 model 07. V-tec spina v 5600ot a vypíná pod 5000. Když jedu v klidu žadnej spěch tak jezdím v tom rozsahu do 5500 takže o žádným V-tecu ani nevím a kdo mě zna ví že jezdím ve dvou a tak akorát rychlost která vyhovuje všem od stroma po R1. když náhodou chci závodit (a to není často) držím to nad 8000 a zase o nějakým V-tecu nevím. Jo když se V-tec sepne (ať už na rovině nebo v zatáčce) tak to člověk pozna ale to zrychlení zase není tak ukrutný a rozhodně to s motorkou při sepnutí neškube. Naopak mam pocit že ta motorka jde stejnoměrně od nejnižších až po špici ..souhlasim s tím že nad těch 6000 to víc vybruje, ale ne zas VÍC než na buelu standartně mě teda ta motka 10000% vyhovuje
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 36 | 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |