DUCATI 916-996-998
SUZUKI HAYABUSA¨
SUZUKI TL 1000 R
YAMAHA THUNDERACE
KAWA ZX 12 R
KAWA ZZR 1400
DUCATI 1098
HONDA NR 750
MV AUGUSTA 1000 F4 SENNA
SUZUKI M 1800 R
HONDA VFR
YAMAHA V- MAX
TRIUMPH SPEED TRIPLE
HD FAT BOY
DUCATI 888
KAWASAKI ZX 7R - ZXR
DMC.motobiker> ducati udělala víc než jeden čtyřválec
viz:
www.motorkari.cz/forum-detail/
Ten nejlepší čtyřválec...2 * V2
Naposledy editováno 24.09.2008 13:15:24
NickSlaughter>Stráťa>yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh
nechapu..
Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.
Raději si doma povídej s maminkou v kuchyni, když víš úplný hovno
Proč by Ducati měla dělat řadový čtyřválec? Ona má tradici ve dvouválcích a desmu...a funguje to sakra dobře, uzká stavba je také nespornou výhodou.
Když japonci vypustí do světa motorku s trubkovým rámem a dvouválcem...tak na ni všichni koukají jako na kopii Ducati, viz. TRX a to vlastně byla velmi dobrá motorka. Každý se drží toho co umí a co se mu dobře prodává, to rozhoduje.
Nějaké bláboly o výkonu s tím nemají co dělat, výkon a maximálku honí smradi nad obrázky v katalogu
Jo rozvody jsou na Ducati vážně hlučné, myslím že to dělají gumové rozvodové řemeny
Čekal jsem až to napíše někdo zkušenější.
Kdyby udělala čtyřvál, tak krachne.
Honda CRF 450X
Husaberg FE 550
Honda CR 125
KTM 125 SX
To jsou aspoň motorky!!! Jinak ze silnic:
Ducati 999
Buell XB12S Lightning
Honda CBR 1000RR
Suzuki GSXR 750
Ale jak říkal "XT660X-07" nemá to cenu řešit, ale jinak pěkné motorky. Hlavně ta Commando 961 SS ta má mega kouzlo.
1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let
SValovec>Ten seznam je naprosto špatně .Na prvním místě má být Suzuki SV1000N a potom dlouho nic,pak ty Vaše potvory!
Sv 1000s 03
slávaSV>Nějak jste chlapci "pozapomněli" na BANDITA !!! Dyk na něm lítalo a lítá půl Evropy a ruku na srdce, za úspěch na trhu byl odpovědnej především vzhled
No to je asi vážně otázka vkusu, mě připadá Bandit jako Jawa 350 Evolution, nic proti...
NickSlaughter> Ducati udělala víc než jeden čtyřválec
Aha, no víš já se v Historii značek moc nevyznám, pro mě začíná Ducati až v roce 1994 kdy udělaly mýho Monstera...
Yamaha RD 500
a kdyby se hranice posunula o nějaky ten rok zpátky, tak určite:
Kawasaki MACH III a IV
Suzuki GT 500
Suzuki GT 550
Suzuki GT 750
a ze čtyřtaktů: Kawasaki GPZ 750
Kawasaki GPZ 900
Honda CBX 1000
Honda CBX 750 F
Honda CB 550 Four
Honda 750 Four
a spousta dalších...
Naposledy editováno 25.12.2008 21:30:59
1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let
no ale mým osobním snem je litrová dvoutakní mašina - supersport, klasika....klasika chlazená vzduchem, supersport vodou...jenže nic takoveho se nikdy nedělalo a asi už nikdy nebude...
Tvým snem je tedy Wartburg Myslím, že 2T 1000 ccm by při dnešních technologiích měla zbytečně vysoký výkon, on by určitě nebyl problém nad 300 koní, ale jak ho přenést na silnici, jeho nástup by byl šílenost a motorka by byla takřka neovladatelná a dělat samé elektronické vychytávky jako kontrolu trakce apod. to pak můžeš mít výkon stabilních 180 koní, který alespoň využiješ
NickSlaughter>Stráťa>yeuop>Stráťa> ja to asi nikdy nepochopim..
projel jsem se letosna motorce do maroka, az do spanelska jsem potkaval hypermotardu docela dost..
je to KRASNA motorka, za jizdy ten zvuk je peknej..
ale na volnobeh
nechapu..
Řeknu to asi takhle, kdyby se ducati nedržela svejch tradic tak by udělala řadovej 4 válec kterej je výkonější než 2V (na vysokej výkon se dělaj dobrý reklamy a dost zvedá prodej, málokdo se ptá jakej to má točák v jakejch otáčkách, většina se zeptá jakej to má výkon) ale pak by nebyla o nic lepší než japonský značky a kvůli vyšší ceně by nejspíš krachla.
Navíc ten zvuk na volnoběh vydávaj spíš ventilový rozvody než spojka.
Raději si doma povídej s maminkou v kuchyni, když víš úplný hovno
Proč by Ducati měla dělat řadový čtyřválec? Ona má tradici ve dvouválcích a desmu...a funguje to sakra dobře, uzká stavba je také nespornou výhodou.
Když japonci vypustí do světa motorku s trubkovým rámem a dvouválcem...tak na ni všichni koukají jako na kopii Ducati, viz. TRX a to vlastně byla velmi dobrá motorka. Každý se drží toho co umí a co se mu dobře prodává, to rozhoduje.
Nějaké bláboly o výkonu s tím nemají co dělat, výkon a maximálku honí smradi nad obrázky v katalogu
Jo rozvody jsou na Ducati vážně hlučné, myslím že to dělají gumové rozvodové řemeny
Řeknu to tak..někdo jezdi duknu a haji si svoje nekdo rejzi a drzi se osvedceneho...to Stráťa ma prd a zadne zkusenosti,jen papouskuje co kde slysel nebo vycetl a pak se ztrapni.Chapu te chces patrit mezi "elitni ducatisty" ale na to si chlapecku pockas musi ti pro danou znacku bít srdce a ne podlizat
1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let
2stroke>NickSlaughter>Jo o výkonu jsem tam nic nepsal . Jak říkaš, z 2T litru dneska klidně 300 HP. Zbytečně moc. Raději výkon do 200 HP a větší ovladatelnost. I tak by to byl masakr a žralo by to travu kolem cesty (spotřeba 20 na 100 )... Jednou jsem viděl na ebaji prodávat předělanou Suzuki GT 750 na GT "1000"-jiné hlavy a válce, dostal z toho 110 HP - zajímavé
No když to srovnam s mojí starou Jawou 350, která měla nějakých 20 - 25 koní, a žrala mi 7 litrů, tak takovej 2T v 1000ce s výkonem 300 koní by musel žrát snad 50 litrů, a těžko by dneska mohl splnovat nějaký eko normy...
1 reakcí na tento příspěvek Nejhezčí motorky za posledních 20 let
2stroke>DMC.motobiker>350 bere většinou kolem 5 l, zaleží jak moc to honíš, někdo jezdí prý i pod 5 l...Eko normy jsou hovadina - celé je to založené jenom na emisích CO2, což je jenom jeden z několika skleníkových plynů, hlavní je samozřejmě vodní pára...ale tu ve výfukových plynech moc neovlivníš...holt, aby se vlk nažral a koza zůstala celá ...hovadiny
No já jsem to asi honil hodně, protože pod 7 jsem se fakt nedostal, měl jsem r.v.1986, přesný typ nevím, na Monsteru jsem se ještě přes 7 nedostal, ale to jsem měl převod do pomala a jezdil jsem jen palbu (jak to jen na M600 jde), ted mam převod do rychla, a už se nedostanu ani přes 6, a dá se s tím jet i za 4, což je v poměru požitek z jízdy - spotřeba dokonalá motorka, jinak EKO normy jsou i podle mě opravdu hovadina, skazily tím Evropskou verzy Buella, a mnohé další, a navíc u motorek je to vážně zbytečný, když si vezmeš kolik % vozidel v provozu jsou motorky...