paolo_novy Přidat reklamu

Téma: TL 1000 R
21.9.2008 v 15:10
přátelé, mám dotaz. Na další sezonu chci něco jiného, Busa půjde do světa. Chci něco, co má KOULE a rozhodl jsem se pro TL 1000 R. Nic agresivněji brutálního V2 snad není - pro mě.. . Je pravda co se o ní traduje? že je to zabiják motorkářů? bavme se prosím o normálním ježdění, ne pila všude. fakt je to tak nepředvídatelná mašina? na V2 už jsem jel a paráda, žádný kopání do prdele atd. Tak co víte o TL 1000 R ?? Děkuji MOOC lidi.
Předchozí
1 2
Následující

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:12 | Nahoru | #1
ty voe... to seš už snad tisícej

holt sezonu 2009 neuvidíme na silnici žádný Busy, samý Telata...

to je jako nějakej modni hit, ne? Jako ty gumový pantofle

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:20 | Nahoru | #2
no nevím. Prodával jsem svý RSV Millunu, chlápkovi co měl před tím TeLe, a říkal že je to nesrovnatelný.

Jinak asi assassin.

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:21 | Nahoru | #3
Co vím tak u TL byly nějaký prolémy se zadním tlumičem, asi spíš proto má takovou pověst, sou i jiný litrový V2 který sou podobně brutální.

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:27 | Nahoru | #4
ilMedvědGuzzini> Busa je a byla super. bez chyby. ale kámoš mě půjčil na den SP1 a, prostě ty to chápeš. Busa je prasárna, ale TL taky plus ten charakter V2 měl jsem z toho husí kůži. a sedlo spolujezdce se mě zdá na TL celkem good.

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:27 | Nahoru | #5
ja na TL-ku začínal ale měl jsem esko, zatím žiju a mužu říct že začínat na něčem jiném tak tady nejsem, byla to dobrá škola.mašina mi neodpustila vůbec nic a nedám na ní dopustit i když vím že to není hvězda mezi V2...

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:29 | Nahoru | #6
tomu mooooc dobře rozumím

TL 1000 R

21.9.2008 v 15:32 | Nahoru | #7
já taky ne

TL 1000 R

21.9.2008 v 16:41 | Nahoru | #8
TLR, je super jak motorem, tak vzhledem, ale to je věc názoru, jinak na druhou stranu je dost těžká a podvozek na dnešní dobu je trochu línější. Ale jak sám píšeš tak to chceš na normální ježdění, takže . Můžu srovnat s RSV 05 a je fakt, že TeLe moc neodpouští chybky, ale jinak to rozhodně zabiják motorkářů není, tuhle nálepku zajistila verze TLS, tuším v 97, když první modely ještě neměli tlumič řízení a při brutálních výjezdech jezdci TELE naflákalo řidítkama přes držku...Jinak pokud není nebo nechce být víc financí tak doporučuju!!! Další V2, jen tak dál...

TL 1000 R

21.9.2008 v 16:53 | Nahoru | #9
hansell> díky moc tohle jsem chtěl přesně slyšet. chci ji opravdu na normální jízdu, ne všude strop. jojo, rsv taky žeru, je mě přije tele takovy tlustší. mám 110 kg.tak chci něco trochu vyžranyho

TL 1000 R

21.9.2008 v 16:57 | Nahoru | #10
sokol1340> Tak to jsi můj člověk, já mám 192cm a 108kg a byl jsem s RSV i v Alpách a to je chlape slast!!!

TL 1000 R

21.9.2008 v 18:13 | Nahoru | #11
hansell> já mám 185cm a 110kg takže myslíš, že TeLe R mě padne? mezi náma, mašiny jako CBR 600 apod. jsou pro mě jako kolo. je to fakt malinkatý. RSV je prasárna, Busu prodám u hurá do TLR. Jen chci vědět co je na ní špatnýho. Tak ty na tom i cestuješ? jde to ? s naší postavou?

TL 1000 R

21.9.2008 v 18:28 | Nahoru | #12
sokol1340> TLRo jsem měl sezonu. Po 3 letech na eSku, nebyla prostě jiná volba. Ale.... Je fakt těžká, hoooodně těžká! Já sice mám 180cm a 75kg, tak pro Tebe to bude možná jiný. Jinak cestoval jsem na ní vždy ve dvou a úplně v poho. Ale ten motor, ten je .

TL 1000 R

21.9.2008 v 18:41 | Nahoru | #13
Tady najdeš všechno www.motorkari.cz/forum-detail/

TL 1000 R

21.9.2008 v 18:41 | Nahoru | #14
Já mám tlr 3 sezonu a jsem naprosto spokojen,jen bych raději chtěl něco cestovnějšího jako je xx,(ale k cenám co sleduji si ho raději nechám)tím netvrdím,že na tlr se nedá cestovat,jezdím s ním jen na výkendové výlety i když letos jsem najel pouze 900km.nedám na něj dopustit i když není tak ovladatelné jako sp1.

TL 1000 R

21.9.2008 v 19:38 | Nahoru | #15
Díky chlapi za rady

TL 1000 R

21.9.2008 v 19:46 | Nahoru | #16
sokol1340> No jéje, co by se nedalo cestovat, je to sice supersport, ale spíš záleží na tom, jestli majitel je, nebo není zhejčkanej. Letos jsem jel s kamarádama Alpy, za prodlouženej víkend, pátek sobota a neděle, celkem 1340km za tři dny. Mám dlouhý ruce, takže posez vpohodě a sedací část mě bolela až třetí den při návratu, takže vpohodě. Úplě s tebou souhlasím, že šestky nejsou pro lidi s naší postavou, manželka má GSR600 a fakt jsem na tom jak na kole i se tak cítím. A to, že TLR má pár kilo navíc, bych neřešil.

TL 1000 R

21.9.2008 v 21:07 | Nahoru | #17
hansell> díky moc. tak je to jasny. původně jsemchtěl SP 1-2, ale nevim, když sem na tom seděl, zdálo se mě to menší, než TLR. Měl jsem hodně 4V , jednoun zkusim V2 a je to tady. jinak už ne, prostě dvouvál. Ty to myslíš chápeš dobře ted jen do další sezony najit hezkej kus. RSV bych taky někdy rád zkusil, je to taky drsnej stroj. Někdo tady v nějake diskuzi psal, že V2 je pro děti, že je to půl motorky. naopak, 4V je nuda, zvuk vysavače tak díkec moc, třeba se někdy potkame a zaduníme spolu po silnici

TL 1000 R

21.9.2008 v 22:24 | Nahoru | #18
sokol1340> No jasně, měl jsem FJ1100, Hornet600, Bandit1200, Fazer1000, Busu no a pár dalších ozkoušel, ale 2V je 2V. Už jen pro ten pocit a radost z jízdy, jesli budu o 2, nebo 5 vteřin někde ve 200km/h pomalejší jak tu někdo psal??? Koho to zajímá, prostě 2V, pořádný laďáky ať to duní a hotovo. Každej možná od motorky chce něco jiného, myslím, že pomalej rozhodně nejsem a prozatím jen u téhle motorky jsem se zatím načapal, že jsem chvílema vytlemenej od ucha k uchu jak nějakej kokot , jakou mám radost. Já jsem holt vysazenej na Italy , ale je to vlastně jedno, jestli Ital, Japonec, Rakušák nebo Němec, hlavně 2V

TL 1000 R

22.9.2008 v 00:03 | Nahoru | #19
jestli jsi jel den na SP1, pak TL-R je proti tomu velmi pohodlná (podvozkově a sedlem - komfort)...zase není tak lehká a usíš se s ní lehce prát. na silnici je SP1 výrazně tvrdší než TL-R, na okruhu je TL-R druhá
¨
jinak k nářkům nad zadním tlumičem a dalšími věcmi...většina se týkala TL-S 1997, TL-R začali dělat (myslím) 1998 a standardem byl tlumič řízení, modifikovaný zadní tlumič a modifikované chlazení motoru
¨

TL 1000 R

22.9.2008 v 11:52 | Nahoru | #20
osobne tohle rozhodnuti nechapu, busa je pohodlnejsi, vykon je radove uplne jinde, podvozek to same... ja kdybych mel TL za neco menit tak (v rozumnych cenach, jasne ze 1098 bych bral hned) za busu a ty chces menit opacne.... mozna jeste TLS bych pochopil... lehci streetbike na kratsi projizdky, vyblbnuti jen tak kolem komina... ale to TLR je v podstate vhodne k tomu samemu co busa... jen ve vsem horsi...

ja ted o vikendu si hral s naladenim vstrikovani, po dlouhe dobe jsem s tim jezdil co to da a proste to nema vykon...

po prechodu z busy budes motorem podle mne zklamanej...

jinak u TLR nevim o zadnych radikalnejsich potizich na ktery by se melo pri nakupu koukat.. tak nejak celkovej stav...

TL 1000 R

22.9.2008 v 17:32 | Nahoru | #21
hansell> Čtyřválce patří dětem, dvouválce vládnou světem!!!!

TL 1000 R

22.9.2008 v 17:42 | Nahoru | #22
nickl: skoda ze to nejede umerne tomu jakou to ma povest a jakej to dela kraval:)

TL 1000 R

22.9.2008 v 17:47 | Nahoru | #23
assassin> podívej, to je tak Busa mě baví, to je jasny, ale není to na pohled tak agresivní jako TLR - to ale jistě víš sám . Busa je na moji postavu akurát - 187cm a 110 kg. váha je v pohodě. jen chci prostě do V2, sportovnějšího rázu a nechci Itala , ani SP1-2. ted už je ti jasný, že chci TLR.TLS je hezky taky, ale pro mě je to prostě TLR. Připadalo mě i pohodlny. NAvic, i když mam Busu, nejsem střelec, z jízdy, kdy mám spíš strach jestli se zabiju, nic nemám. to mě nebere. a moji mladou vzadu taky ne . takže Busu proto, ze trochu cestuju, a hlavně mám rád autoBusy. takže XX,ZZR atd. Ted chci V2 podobné váhy a tvarú - TLR . a že by to vyloženě nejelo, to si nemyslím. jak jsi psal....
PS: budu rád za každou radu, díkec

TL 1000 R

22.9.2008 v 17:55 | Nahoru | #24
mam zasebou první sezonu na TLR.. všechny klady a zápory tu už asi byli řečeny ,tak jen za mne, jsem spokojen jak s motorem i se slabším podvozkem a to i přesto že se mi v pulce sezony vysypalo ložisko hřídele spojkového koše špony oddělali i olej.čerpadlo...ale myslím že to bude asi špatnou udržbou předchozího majitele neb jsem o stejném problému na tomto motu neslyšel..vše jsem opravil a nehodlám se jí zbavovat,prostě V2

TL 1000 R

22.9.2008 v 18:02 | Nahoru | #25
pota28> čauvec, už to tady asi padlo, ale budu s ní moct i trochu cestovat? co vibrace? dá se to ? a spolujezdec? děkuju za rady

TL 1000 R

22.9.2008 v 18:04 | Nahoru | #26
sokol: no uvidime... me by vykon busy chybel... jezdil sem s klukama co meli motardy a par 600sportu a jedna busa... na semaforu vystartovali motardy, lehka sestky, vytocena jedna a mel jsem vsechny motardy, dvojak leze pres 7 tis a papa sestky... a v mem nejvetsim triumfu s trojkou a plynem v dorazu me miji rozdilem tridy busa ktery se odlepuje kolo od zeme...

TLR jede asi dostatecne, ale s tim pohodlim nevim.. ja na tom moc nejezdil a hledal sem jiny rozdily nez posez.. u TLS je moc velka vaha na rukou, mam 190/94(uz..musim neco delat:) ) spolecne s velkym brzdenim motoru na zatackovite trati me brni ruce od te vahy po cca 20-30km, po 40 uz je to na zastaveni a odpocinek, volnym tempem po rovnejsich silnicich se to da lepe..

vypada to ze ses rozhodnutej.... tak bych fakt asi prosel jen celkovej stav - unik oleje, opotrebeni kotoucu, loziska atd...
zkouknout ram okolo krku a okolo umisteni rotacniho tlumice - Ska tam praskaly... Rka nevim ale jistota je jistota...
pri projizdce bych zkusil jestli neklouze spojka, 5ka 6ka kolem 7-8tis a plnej (jestli na to bude rovinka:) ) hledal bych kus bud v origo stavu, nebo s drahejma doplnkama - lepsi zadni tlumic - ohlins treba, drahy vejfukovy systemy atd....
nesmi svitit kontrolka FI pritom kdyz bezi motor,machanickej hluk motoru - cvakani, je normalni. 72PS verze jde odskrtit, pozor na francii, tam maj jiny vacky tam by to prislo do penez.

jinak asi fakt jediny castejsi problemy u TLR jsou spojka a problemy vyplyvajici z mizerne elektorinstalace (nabijeni) jo a jeste obcas tesneni vodni pumpy - tece voda u vika pumpy...

jo a proflakla klika... motorky co dostavaj kour, pripadne jsou hodne "nadupany" tak u nich jako prvni odejde klika.. nejslabsi clanek v motoru... ale nejcastejsi to je u 97Ska.. jej jich nejvic, maj nejvic nalitano.. a 98(S i R) uz maj i na klice urcity upravy (mazaci kanal navic)

TL 1000 R

22.9.2008 v 18:07 | Nahoru | #27

sokol1340>pota28> čauvec, už to tady asi padlo, ale budu s ní moct i trochu cestovat? co vibrace? dá se to ? a spolujezdec? děkuju za rady



jak pisu vyse.. uz si nepamatuju jak je rozdilnej posed, mozna s tvou vyskou ta vaha na rukou... jinak vibrace jsou v poho, je to s dvouvalu rekl bych nejklidnejsi motor to V60 u aprilie je jinej traktor...

TL 1000 R

22.9.2008 v 18:16 | Nahoru | #28
sokol1340> cestovat aspon pro mne v poho. nejezdím teda žádný dlohatánský štreky ale od tankování do tankování na tom bez problémú vydržím.Na cesty se mi líbí hodně místa pod bobkem...
o něaké vibrace a brnící ruce -neznám...se spolujezdcem neporadím neb tam mám bobek a sedlo ani nemám...

TL 1000 R

22.9.2008 v 18:21 | Nahoru | #29
ASSASSIN a POTA 28 - rád bych rok 00-01, vykon 99KW.

TL 1000 R

22.9.2008 v 18:23 | Nahoru | #30
Jinak chlapi díkec moc. ach jo, nemůžu se dočkat.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... Wanislav 4 29.7.2023 v 19:16 assassin
TL1000R střílí do výfuku [1, 2] Suzuki TL 1000R Wanislav 35 7.5.2023 v 16:09 assassin
Hledá se mý bývalý Tele [1, 2] Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R dewwil 39 15.4.2023 v 19:21 dewwil
Motor TLR/TLS Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R Rolda89 2 23.10.2022 v 09:06 Rolda89
Seřízení motoru Suzuki TL1000R a Tl... [1, 2] Suzuki TL 1000R JENDA426 31 2.9.2021 v 10:24 Anti


TOPlist