Jezdil už někdo obě motorky? dá se to trochu porovnat? :o)
Naposledy editováno 09.04.2008 23:46:01
jo a zapoměl jsem dodat že na sradovi jsem začal jezdit čim dal víc na 3 první rychlostní stupně...4 5 6 už neměly takové zrychlení což mi spolu se zátahem ve středních otáčkách chybělo...:\ 6ku jsem tam poslední dva měsice neměl ani jednou :o) Fireblad co mám na letiště se mi zdá taky hodně vydechlý jak dole tak nahoře tak nevím :(
kura chtělo by to odzkoušet takhle od klávesnice asi nic nepořeším :\
pises ze ten srad ma o 15 koni vic, tak to byl nakej novejsi ale ne? tak 00 nebo lepsi, ten taha dobre, RSV bude urcite silnejsi ve spodu a stredu, ale nahore ti mozna ten zatah bude chybet, ale musis se svezt asi.
Uz sem to psal, ze sem mel ZX9 ta ma 143 koni, SRAD 01 ma 141 a nahore tahnou obe motorky prakticky stejne, SRAD jde agilne do otacek jak bez odporu, hrozne me prijemne prekvapil. ZX9 je silnejsi dole, kamos ma RSV 01, na tom sem se povozil a nejak me to neuchvatilo, odspodu je to lepsi, dvouval je zajimavej, supr zvuk, hruba sila, ale treba v pomale jizde takovej hrkavej, az neprijemnej a kdyz to zacnes vytacet tak se zacina nahore zadychavat a najednou je omezovac, to chytani sazi ctyrvalce tam vubec neni, naopak to zdechava. Zvlast jestli ses zvyklej ted tocit nizsi kvalty do bezvedomi, tak ti to bude treba chybet. Jako me.
Ale samozrejme dvouval zas lip projizdi zatacky a na vyjezdu ma vic sily zvlast v tech pomalejsich.
A fireblad vydechlej je, to je pravda. lol
Bubrak ZX10R>sebestova: ale jo, dyk ja se nehadam do krve i kdyz to tak mozna vypada, jen vysvetluju dojmy lol ;) a nemyslim to vubec zle
pises ze ten srad ma o 15 koni vic, tak to byl nakej novejsi ale ne? tak 00 nebo lepsi, ten taha dobre, RSV bude urcite silnejsi ve spodu a stredu, ale nahore ti mozna ten zatah bude chybet, ale musis se svezt asi.
Uz sem to psal, ze sem mel ZX9 ta ma 143 koni, SRAD 01 ma 141 a nahore tahnou obe motorky prakticky stejne, SRAD jde agilne do otacek jak bez odporu, hrozne me prijemne prekvapil. ZX9 je silnejsi dole, kamos ma RSV 01, na tom sem se povozil a nejak me to neuchvatilo, odspodu je to lepsi, dvouval je zajimavej, supr zvuk, hruba sila, ale treba v pomale jizde takovej hrkavej, az neprijemnej a kdyz to zacnes vytacet tak se zacina nahore zadychavat a najednou je omezovac, to chytani sazi ctyrvalce tam vubec neni, naopak to zdechava. Zvlast jestli ses zvyklej ted tocit nizsi kvalty do bezvedomi, tak ti to bude treba chybet. Jako me.
Ale samozrejme dvouval zas lip projizdi zatacky a na vyjezdu ma vic sily zvlast v tech pomalejsich.
A fireblad vydechlej je, to je pravda. lol
S těma koníkama jsem se seknul...vstřiky měly 135PS ale já jezdil tvého ex SRADa ten měl karburátory takže 128PS a mille má tech 120PS takže rozdíl (možná) 8 koní
Naposledy editováno 12.04.2008 18:11:32
Mejsi>Zdravim, nemyslim si, že normálně poznáž rozdil 15 koni pokud moto disponuje výkonem přes 100 koníků. Že RSV nejede? to píše FiZzer, kterej s ní jezdit neumí, vedle na forku píše jak s ni jezdí na 3000 tis a prej proč kucká lol . A ještě k tomu mu nefunguje jak má, takže ho berte s rezervou. Papírově má zrychlení na kilo za 2.9s a max 283km/h,ale prej nejede . jste se asi zbláznily ne?
Hele Mejsi, nejsi ty náhodou reinkarnace Píčuska? Víš hovno, vytáhneš půl roku starej thread a hned se do mně navážíš. Evidentně sis to ani pořádně nepřečet, jinak bys věděl, že to byla PRVNÍ moje jízda na dvouválu, a též ti uniklo, že jsem předtím jezdil na litrovym FZR. (Ušetřim ti práci, SÉRIOVĚ má 145k, 108Nm a 0-100 za 2.1 - s laďákem, filtrem a dynojetama je na tom ještě kapku líp.)
Samozřejmě nic osobního, ty jsi na dvouválu jezdil zřejmě ještě v děloze, že.
1 reakcí na tento příspěvek Přechod ze srada750 na RSV Mille je krok zpět??
Čau
sokol1340>Srad 750 je proti rsv mrtvolka. musíš to furt točit, RSV má spodek jak blázen,. krásnej kroutáček a hlavně je to V2, takže to má i zvuk a tzv. KULE !!! Srad je nuda, i když mám Suzuki, tak když mám Suzu, zak projel jsem RSV , pak TL R , a to je něco. to ti V4 nikdy nedá. a brzdy ?? víš jak se brzdí krásně motorem na V2 v litru??? kráása
Tak nevím....mám K1 750....jezdím hodně často s kamarádem co má TLko....a na motor ho udělám absolutně bez problémů...dokonce i on sám přizná, že na sprint ho dá i nová šestka...
Co se RSV týče....jel jsem i pár vyjížděk s klukama na RSV... při výjezdech z vesnic, nebo ze zatáček nebyl problém...když si zařadíš nižší kvalt před zatáčkou aby na výjezdu měl připraveno alespoň 6tis ot...tak jsem zachvíli musel ubrat, abych nepředjížděl...
Takže myslím, že s tou gloriolou kolem 2V to trochu přeháníte... Jediné co je na 2V pěkný..je zvuk...kor kámošovo TL s dvouma LASERama...je peklo
Ale když jsem se na tom svezl, tak já osobně jsem byl víc než zklamanej.....dole se nic zázračnýho nedělo....a nahoře se nedělo vůbec nic....se zátahem mojí 750 se to nedalo srovnat
To jezdíte na okruh? Nebo kde to maximum využíváte? Já si to neumim představit.
sokol1340>Srad 750 je proti rsv mrtvolka. musíš to furt točit, RSV má spodek jak blázen,. krásnej kroutáček a hlavně je to V2, takže to má i zvuk a tzv. KULE !!! Srad je nuda, i když mám Suzuki, tak když mám Suzu, zak projel jsem RSV , pak TL R , a to je něco. to ti V4 nikdy nedá. a brzdy ?? víš jak se brzdí krásně motorem na V2 v litru??? kráása
Srad je mrtvoka a nuda jo?
Kluciii, mame tu odbornika a strelce nad jine, kdyz mu SRAD 750 pripada na silnici mrtvy
btw:
musíš to furt točit...
to ti dela takovy problem si proste vcas odradit nebo kde je problem?
Že by RSV nejela na motor bych neřekl. Vocpodu tedy nějak hustokrutě nejede, ale když jí držíš přes 6,5t otáček, výkon jí určitě nechybí. Proti funglovým 180k supersportům jí pár koní chybí, o tom ani potom, ale kdo pořád potřebuje lítat 250+.
Já nemám Milli, ale Tučňáka a jezdím nejčastěji s kamarádem, který má funglovku Busu starší model. Do 200 mi nějak extrémně neujíždí, potom už teda rozdílem třídy, pochopitelně.
jak si sám řekl, "když jsem se na tom svezl", předpokládám na chvilku a půjčenou....v tom případě víš hovno co to umí
to nejde jen tak skočit z 4v do 2v a hned bejt jako Bayliss, já když jednou jel na zx9 tak se mi zdálo že to nejede a půlka lidí odsuď je z toho hotová jak to jede......
Sefo>[Ale když jsem se na tom svezl, tak já osobně jsem byl víc než zklamanej.....dole se nic zázračnýho nedělo....a nahoře se nedělo vůbec nic....se zátahem mojí 750 se to nedalo srovnat
jak si sám řekl, "když jsem se na tom svezl", předpokládám na chvilku a půjčenou....v tom případě víš hovno co to umí
to nejde jen tak skočit z 4v do 2v a hned bejt jako Bayliss, já když jednou jel na zx9 tak se mi zdálo že to nejede a půlka lidí odsuď je z toho hotová jak to jede......
Aha...já myslel, že když se pořád mluví o tom zázraků 2V dole...tak prostě stačí na to sednout a vzít za plyn...a ono to prostě bude táhnout odspodu....Ale jak říkám, podle mě, se odspodu nic nedělo....Nevím jestli potřebuju nějakou školu jak jezdit na 2V.... měl jsem za to, že stačí otočit plynem a poznáš jestli to táhne, nebo netáhne...podle mě GSX-R 1000 K1 jede odspodu úplně stejně, s tím rozdílem, že od 8ti tisíc začíná mít značně navrch....Toť můj skromný názor usmrkance s ubohým čtyřválcem...omlouvám se, že jsem si dovolil se dotknout vašich motorek s koulema :o
Pro mě zatím kromě zvuku nepředstavujou nic lákavého....
Sefo>MiP_> OK jesli ti stačí otočit plynem, tak už neřikam nic
No já nevím co víc potřebuju k tomu, abych poznal jak motorka táhne? Měl jsem za to, že akcelerace se ovládá plynem....Nebo ještě musím hejbat něčím jiným??? Já nevím, kolem motorek se motám chvilku, takže tomu moc nerozumím...rád se nechám poučit
Už toho necháme, jasně že 4vály jedou víc,vždyť maj taky o dost víc koní...jen mě trochu mrzelo jak tady píšete že to nejede vůbec a že vás na vyjíždce 2válisti brzděj a tak, mě na silnici zatim předjel jeden typ a ten měl navíc podle mě 1válec jelikož to byl motárd a ten mi strašně naložil a pochybuju že by ho někdo na 2v 4v nebo 6v pojezdil.
Já jdu asi jezdit,natočim ten můj vydechlej dvouvál co má jen 130 koní....sakra to je málo to je málo to nepojede
Sefo>MiP_> a v kolika se to tvoje zvedá na zadní plynem??mě stačí 5 tis otáček.To možná o něčem svědčí ne?
Už toho necháme, jasně že 4vály jedou víc,vždyť maj taky o dost víc koní...jen mě trochu mrzelo jak tady píšete že to nejede vůbec a že vás na vyjíždce 2válisti brzděj a tak, mě na silnici zatim předjel jeden typ a ten měl navíc podle mě 1válec jelikož to byl motárd a ten mi strašně naložil a pochybuju že by ho někdo na 2v 4v nebo 6v pojezdil.
Já jdu asi jezdit,natočim ten můj vydechlej dvouvál co má jen 130 koní....sakra to je málo to je málo to nepojede
---------------------------------------------------------------
nooo nechat toho můžem až najdeme konsensus nééé
Ad 1)mě se to plynem na zadní skoro nezvedá...ta moto na to není zpřevodovaná...na zadní jde stará kámošova R6ka...která má o pár zubů na zadku víc...
Ad 2) Nejrači jezdím na vyjížďky s kámošem na TeLeti...
Ad3) Nikde jsem nepsal, že to nejede....jen mě prostě vadí ta Gloriola kolem 2V....jak to "střašně brutálně jede". Jak říkám, podle mě, to jede srovnatelně se 4V spíš o něco hůř než 4V stejné kubatury... ke dvouválům tíhnou spíš vyježděný chlapy, který už tolik neláká lítat přes 250 a brutální výkon litrových 4V...Raději než čitelnost a snadná ovladatelnost je přitahuje svéhlavost 2V...A na hraní s mašinou s libovým zvukem jim v zatáčkách bez problémů stačí i dobře zpřevodovaných 80-100koní...
Takže nic proti vám lidičky....necpu 4V tomu kdo rád 2V...mě zatím spíš voní červené pole při 14tis
MiP_>Sefo>MiP_> a v kolika se to tvoje zvedá na zadní plynem??mě stačí 5 tis otáček.To možná o něčem svědčí ne?
Už toho necháme, jasně že 4vály jedou víc,vždyť maj taky o dost víc koní...jen mě trochu mrzelo jak tady píšete že to nejede vůbec a že vás na vyjíždce 2válisti brzděj a tak, mě na silnici zatim předjel jeden typ a ten měl navíc podle mě 1válec jelikož to byl motárd a ten mi strašně naložil a pochybuju že by ho někdo na 2v 4v nebo 6v pojezdil.
Já jdu asi jezdit,natočim ten můj vydechlej dvouvál co má jen 130 koní....sakra to je málo to je málo to nepojede
---------------------------------------------------------------
nooo nechat toho můžem až najdeme konsensus nééé
Ad 1)mě se to plynem na zadní skoro nezvedá...ta moto na to není zpřevodovaná...na zadní jde stará kámošova R6ka...která má o pár zubů na zadku víc...
Ad 2) Nejrači jezdím na vyjížďky s kámošem na TeLeti...
Ad3) Nikde jsem nepsal, že to nejede....jen mě prostě vadí ta Gloriola kolem 2V....jak to "střašně brutálně jede". Jak říkám, podle mě, to jede srovnatelně se 4V spíš o něco hůř než 4V stejné kubatury... ke dvouválům tíhnou spíš vyježděný chlapy, který už tolik neláká lítat přes 250 a brutální výkon litrových 4V...Raději než čitelnost a snadná ovladatelnost je přitahuje svéhlavost 2V...A na hraní s mašinou s libovým zvukem jim v zatáčkách bez problémů stačí i dobře zpřevodovaných 80-100koní...
Takže nic proti vám lidičky....necpu 4V tomu kdo rád 2V...mě zatím spíš voní červené pole při 14tis
to je jsaný...mě to taky spíš sere ty pověsti o dvouválu, když sem si to kupoval tak mi prodejce řikal...bacha kluku je to dvouvál,zavřeš plyn v zatáčce a seš mrtvej, jede to pořád po zadním a tak,,,nakonec je to docela hodná motorka, která teda brzdí motorem jak svině a spouští alarmy okolních aut,ale jezdit se na tom dá v poho.
nejlepší je podle mě zkusit všechno 1v 2v 3v 4v a ne se seknout jen na jednom, proto možná půjdu ted do motárda, na tom by mohla bejt prdel:)
ČEGO