Takže otázka je, zda jedna z těchto motorek nějak výrazně převyšuje tu druhou...
Tak teď raďte..
IBoU>PetrKiller1983> ...160 koní? naco když si na ně nešahnu. svatá pravda plzeňáku
Nebo myslíš že to tak neni. JE to hezký neříkam mít 160 koní ale pak se jdeš projet v sestavě SP2 Z750 R1 Triumph T509 a papírově je na tom R1 nejlíp a přitom to v reálu vubec tak neni. Je to o jezdci a o tom kdo ma z čeho dobrej pocit o ničem jinym to neni. At je to 4v 3v 2v 1v je to uplně jedno pokud se ti to líbí a maš z toho dobrý emoce tak to nemá chybu.
PetrKiller1983>IBoU>PetrKiller1983> ...160 koní? naco když si na ně nešahnu. svatá pravda plzeňáku
Nebo myslíš že to tak neni. JE to hezký neříkam mít 160 koní ale pak se jdeš projet v sestavě SP2 Z750 R1 Triumph T509 a papírově je na tom R1 nejlíp a přitom to v reálu vubec tak neni. Je to o jezdci a o tom kdo ma z čeho dobrej pocit o ničem jinym to neni. At je to 4v 3v 2v 1v je to uplně jedno pokud se ti to líbí a maš z toho dobrý emoce tak to nemá chybu.
Je to tak,jezdíme v docela silné sestavě,Black Bird,Fire Blade 929 a j.a nandá nám všem kluk na sériové R 6 2004,to mě vždycky dostane ,je to o jezdci
HansB>PetrKiller1983> Hele jak je to u toho VTRa se spotřebou, někde jsem slyšel že si veme klidně 12L. Je to pravda?
To je dobrej dotaz. Taky by mě jakožto potenciálního zájemce tahle informace docela zajímala U SP samozřejmě, Fko je mi ukradený
S tím výkonem je to pravda, dvouválce ho tolik nemají, ale doženou to jinde, takže to že půjdu o pár koní dolů mě až tak netrápí...
Navíc na obyčejný silnici pokud máte víc jak 120 koní tak je to jen a jen o jezdci
Takže teď ještě prodat ZX ( bude mi chybět protože je vážně bezva ) a sehnat toho 2V-ďábla
IBoU>PetrKiller1983> určitě to tak je!!motorka udělá jen to co jí to těleso mezi sedlem a řidítkama dovolí.jinak to tvoje eSPéčko je luxusní.doufam že se po plzni někdy potkáme
No to taky doufam jen nevim skym nebo s čim když nemáš v profilu nic lol lol lol lol lol lol
Naposledy editováno 19.09.2008 12:11:01
Nicmene dvouvalce maj taky kratsi prevody, tak je ten dojem silnej i z toho + ten hrubsi chod.
Krom uvedeného ale stejně platí, že vše limutuje UM jezdce. A těch brutálních driverů se sjetým středem zadní pneu na litru jsem viděl dost.
Ale je zase pravda, že je nejpohodlnější a nejuniverzálnější (otázkou ale je zda motorka této kategorie taková má být).
hansell>Od jistý doby jsem zarytej zastánce V2, takže nemá cenu, abych psal co bych si vybral a co ne, ale SP trochu znám a ta mašina je spíš jako 4vál bez 2hrnků, tzn. že VTR není moc "trhač dlažebních kostek" a má průběh výkonu podobný 4válu. Je fakt, že K2 by asi VTR natrhlo řitku, ale zvuk a pocity z jízdy budou u SP jinde... Jinak doporučuju RSV
Souhlasím s tebou, jezdil jsem na RSV a měl jsem SP-1 a Honda je něco "mezi".. Otáčky si bere podobně jako 4vál, ale ten zvuk (kňučí a hřmí zároveň ...tedy s titanovým kompletem Akrapovič)
RSV má v určitých otáčkách brutální charakter a nemá moc cenu ji honit nad 10tis.ot.
Ikdyž co já do toho mám co kecat, z ekonomických i praktických důvodů závodím na 4V, ale na silnici jsem měl radost právě na 2V
PetrKiller1983>No abych pravdu řek panové :o . Je to pravda pravdoucí můj dojezd na 18 litru je od cca 110-150 kiláku než se rozsvítí hladové oko při čemž rezerva je 2,5 litru. Takže asi tak no ale sem zvykej moje ZX-7R si vzala občas i 14 takže sem na tom skoro i líp občas lol lol lol lol lol
Hezká eSPédvojka
Pokud můžu k tý spotřebě přidat svůj postřeh - hodně mi pomohla výměna výfukového systému a naladění přes powercommander. O nějakých 2l minimálně klesla, navíc to bylo u týhle motorky hooodně znát na váze! Výkon byl taky celkem citelně lepší..
Koukám na tvé fotky, jak máš nafoceno z boku a nemůžu se ubránit dojmu, že máš nějak dost "podražený" přední kolo.. Neškrtá ti vpředu o spodní kapotáž, když brzdíš? (mluvím z vlastní zkušenosti, měl jsem GSXR K1 a podobný problém). Možná je to jen optický klam..
Bubrak ZX10R>Ja mel na V2 na silnici dycky jen smutek. lol Vyjimka byla kdyz sem vodil TL-S po zadnim, to byl adrenalin jako blazen. Hrc nahoru, hrc dolu, hrc hrc a malem hrc na krovky.
Bubrak, ty umíš jen na Kawách lol
V2 jde po zádech úplně jako kterejkoliv jinej litr, na letišti třeba i na 5ku ...jak SP, tak RSV
[URL= co CEC v Brně, jedeš?? Tak tahej za gas!!
IBoU>PetrKiller1983> a proč myslíš že se tu Rucka ptam jestli se na SP složim??pač budu kupovat v zimě.jen se musí prodat accord ale v tom problém nevidim.takže až na jaře uvidíš vosu na Hondim bombonu tak je velká možnost že to budu já.
Hele ja mam 192 cm a složim se na ni v poho nevidim v tom problém. Jen začni posilovat krční svaly a zápěstí. na to trpím jak pes.
Perňa #81>PetrKiller1983>No abych pravdu řek panové :o . Je to pravda pravdoucí můj dojezd na 18 litru je od cca 110-150 kiláku než se rozsvítí hladové oko při čemž rezerva je 2,5 litru. Takže asi tak no ale sem zvykej moje ZX-7R si vzala občas i 14 takže sem na tom skoro i líp občas lol lol lol lol lol
Hezká eSPédvojka
Pokud můžu k tý spotřebě přidat svůj postřeh - hodně mi pomohla výměna výfukového systému a naladění přes powercommander. O nějakých 2l minimálně klesla, navíc to bylo u týhle motorky hooodně znát na váze! Výkon byl taky celkem citelně lepší..
Koukám na tvé fotky, jak máš nafoceno z boku a nemůžu se ubránit dojmu, že máš nějak dost "podražený" přední kolo.. Neškrtá ti vpředu o spodní kapotáž, když brzdíš? (mluvím z vlastní zkušenosti, měl jsem GSXR K1 a podobný problém). Možná je to jen optický klam..
No ohledně spotřeby nejsi první zdroj co mi to řekl četl jsem na to i nějaké testy a podobně a všude se spotřerba po nalazení zmenšila. Mám v plánu přes zimu pořídit ladáky( origo sou těšký jak prase před porážkou) a pokud zbydou many i powercommander. Takže dík žes to nadhodil konečně někdo kdo mi to potvrdil z vlastní skušenosti. A co se týče kapot tak je to tak jsou hodně blízko přednímu kolu ale je tam cca 1,5 mista což je dostačující. Byla padlá tak je to zdřejmě huř spasovaný.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35856 | Dnes v 17:47 Kamikadze-Ace |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | Dnes v 08:07 Rolda89 |
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 | koda5 | 10 | 26.4.2024 v 12:34 psenap |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 | Baca13 | 2 | 25.3.2024 v 11:45 Gahan37 |