paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2
15.9.2008 v 07:41
Zvažuju koupi jedné z těchto motorek. Jezdil jsem jak na čtyřválci, tak na dvouválci a každý má svoje pozitiva i negativa.
Takže otázka je, zda jedna z těchto motorek nějak výrazně převyšuje tu druhou...

Tak teď raďte..

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 17:22 | Nahoru | #121
Ruck> šetřím palivo hnupe a navíc si nejsem jistý zda by jsi zvládnul plnej výkon lol lol lol

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 17:30 | Nahoru | #122

bedarsv>Ruck> šetřím palivo hnupe a navíc si nejsem jistý zda by jsi zvládnul plnej výkon lol lol lol


radeji se dneska ukazte ... budeme pit !!!

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 18:47 | Nahoru | #123

IBoU>PetrKiller1983> ...160 koní? naco když si na ně nešahnu. svatá pravda plzeňáku



Nebo myslíš že to tak neni. JE to hezký neříkam mít 160 koní ale pak se jdeš projet v sestavě SP2 Z750 R1 Triumph T509 a papírově je na tom R1 nejlíp a přitom to v reálu vubec tak neni. Je to o jezdci a o tom kdo ma z čeho dobrej pocit o ničem jinym to neni. At je to 4v 3v 2v 1v je to uplně jedno pokud se ti to líbí a maš z toho dobrý emoce tak to nemá chybu.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 19:14 | Nahoru | #124

PetrKiller1983>IBoU>PetrKiller1983> ...160 koní? naco když si na ně nešahnu. svatá pravda plzeňáku

Nebo myslíš že to tak neni. JE to hezký neříkam mít 160 koní ale pak se jdeš projet v sestavě SP2 Z750 R1 Triumph T509 a papírově je na tom R1 nejlíp a přitom to v reálu vubec tak neni. Je to o jezdci a o tom kdo ma z čeho dobrej pocit o ničem jinym to neni. At je to 4v 3v 2v 1v je to uplně jedno pokud se ti to líbí a maš z toho dobrý emoce tak to nemá chybu.



Je to tak,jezdíme v docela silné sestavě,Black Bird,Fire Blade 929 a j.a nandá nám všem kluk na sériové R 6 2004,to mě vždycky dostane ,je to o jezdci

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 19:31 | Nahoru | #125
PetrKiller1983> určitě to tak je!!motorka udělá jen to co jí to těleso mezi sedlem a řidítkama dovolí.jinak to tvoje eSPéčko je luxusní.doufam že se po plzni někdy potkáme

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 19:33 | Nahoru | #126
JJ přesně tak lol lol lol lol lol

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 20:05 | Nahoru | #127
huraaaaaaaaaaaaaaaa Rucku děláš mi radost a pujčíš mi jí na Brodě

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 20:17 | Nahoru | #128
PetrKiller1983> Hele jak je to u toho VTRa se spotřebou, někde jsem slyšel že si veme klidně 12L. Je to pravda?

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 20:29 | Nahoru | #129

HansB>PetrKiller1983> Hele jak je to u toho VTRa se spotřebou, někde jsem slyšel že si veme klidně 12L. Je to pravda?



To je dobrej dotaz. Taky by mě jakožto potenciálního zájemce tahle informace docela zajímala U SP samozřejmě, Fko je mi ukradený

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

18.9.2008 v 20:58 | Nahoru | #130
No abych pravdu řek panové :o . Je to pravda pravdoucí můj dojezd na 18 litru je od cca 110-150 kiláku než se rozsvítí hladové oko při čemž rezerva je 2,5 litru. Takže asi tak no ale sem zvykej moje ZX-7R si vzala občas i 14 takže sem na tom skoro i líp občas lol lol lol lol lol

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 06:07 | Nahoru | #131
Sakryš, člověk tady pár hodin není a takovejch příspěvků

S tím výkonem je to pravda, dvouválce ho tolik nemají, ale doženou to jinde, takže to že půjdu o pár koní dolů mě až tak netrápí...
Navíc na obyčejný silnici pokud máte víc jak 120 koní tak je to jen a jen o jezdci

Takže teď ještě prodat ZX ( bude mi chybět protože je vážně bezva ) a sehnat toho 2V-ďábla

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 06:32 | Nahoru | #132
Ruck> No člověče ty seš asi fakt rozhodnuty A víš jak je to navykovy čist takove vlakno? V praci nuda a uz jsem koukal za jake ceny se SP prodava Ale u me to asi nehrozi,srdce mi tluce v rytmu 4V,ale zkusit ji to jo..to bych bral! Kdyz proctu recenze je to pry čisty zavodak a krotit ty 2V kone musi byt zazitek,tak štastnou ruku pri vyberu

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 06:58 | Nahoru | #133

IBoU>PetrKiller1983> určitě to tak je!!motorka udělá jen to co jí to těleso mezi sedlem a řidítkama dovolí.jinak to tvoje eSPéčko je luxusní.doufam že se po plzni někdy potkáme



No to taky doufam jen nevim skym nebo s čim když nemáš v profilu nic lol lol lol lol lol lol

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 09:17 | Nahoru | #134
DaliboRR> Dík chlape, jen co bude SP nebo Mílle tak sem hodím svůj vlastní test + hromadu fotek

A stou nudou v práci máš recht, nejsou projekty, šéf má dovču tak co jinýho dělat než drbat na fóru lol

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 09:35 | Nahoru | #135
No vybírat mezi Mílle a SP2 to bude dilema Sám bych nevěděl kterou možná přece jen to SP..je to opravdu něco extra.Ale zase bych měl obavu jestli s ní majitel nelítal na okruhu..je k tomu stvorena.No..jak říkam dilema :\

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 11:59 | Nahoru | #136
PetrKiller1983> a proč myslíš že se tu Rucka ptam jestli se na SP složim??pač budu kupovat v zimě.jen se musí prodat accord ale v tom problém nevidim.takže až na jaře uvidíš vosu na Hondim bombonu tak je velká možnost že to budu já.

Naposledy editováno 19.09.2008 12:11:01

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 12:20 | Nahoru | #137
Jen pro info, vcera sem prihlasoval brachovo K2 a tak ho trochu prohnal do Ml.Bol. a muzu rict, ze kdybych chtel dvouval pro silnej spodek, tak koupim K2.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 12:30 | Nahoru | #138
Bubrak ZX10R> . . . vžďyť to ŘÍKÁM POŘÁD. 4v LITR ujede tomu dvouválci i na volnoběh. A kdo říká že ne tak se na něm nesvezl.

Naposledy editováno 19.09.2008 12:31:07

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 12:39 | Nahoru | #139
HILL: No ja bych byl opatrnej s tim zobecnovanim, ale K2 ma proste spodek jakej sem u zadnyho litru nezazil. Jo jednou u R1 98, ale to mel mensi hnaci kolecko a stejne to jeste nebylo stejny.

Nicmene dvouvalce maj taky kratsi prevody, tak je ten dojem silnej i z toho + ten hrubsi chod.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 12:52 | Nahoru | #140
Od jistý doby jsem zarytej zastánce V2, takže nemá cenu, abych psal co bych si vybral a co ne, ale SP trochu znám a ta mašina je spíš jako 4vál bez 2hrnků, tzn. že VTR není moc "trhač dlažebních kostek" a má průběh výkonu podobný 4válu. Je fakt, že K2 by asi VTR natrhlo řitku, ale zvuk a pocity z jízdy budou u SP jinde... Jinak doporučuju RSV

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 12:57 | Nahoru | #141
Je pravda, že litry od Suze jsou NEJ (sám sem měl K4) a to jsem před tím váhal mezi ní a r1 02-03. R1 uvedeného ročníku si pak koupil kamarád a něco jí fakt chybělo (20 koní). O Firebladovi se nemá cenu zmiňovat. Kawa je kategorie sama pro sebe (hlavně 04-05, akce jede nejede). I tak si myslím, že jakýkoliv 4v litrový sportovec v sérii, bude mít vždy dost navrch nad seriovým 2V litrem.

Krom uvedeného ale stejně platí, že vše limutuje UM jezdce. A těch brutálních driverů se sjetým středem zadní pneu na litru jsem viděl dost.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 13:14 | Nahoru | #142
Trochu v tom tápu..Fireblade je nejen tady celkem haněný.Snad příští rok obměním sveho stareho blada a koukam po ZX-10R 04-05 nebo uvažuji si připůjčit a jít do RR 08.To ten Blade opravdu ve srovnani s jinym 4V litrem "nejede"?

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 13:24 | Nahoru | #143
DaliboRR> Bohužel to tak je, alespoň co vím nebo jsem se vezl já. Krom toho to šikmoocí pánové hodně přehání s údaji kde je uveden výkon, brzdy pak v testu ukáží a to většinou jen u hondy o +- 5% méně výkonu.
Ale je zase pravda, že je nejpohodlnější a nejuniverzálnější (otázkou ale je zda motorka této kategorie taková má být).

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 15:08 | Nahoru | #144

hansell>Od jistý doby jsem zarytej zastánce V2, takže nemá cenu, abych psal co bych si vybral a co ne, ale SP trochu znám a ta mašina je spíš jako 4vál bez 2hrnků, tzn. že VTR není moc "trhač dlažebních kostek" a má průběh výkonu podobný 4válu. Je fakt, že K2 by asi VTR natrhlo řitku, ale zvuk a pocity z jízdy budou u SP jinde... Jinak doporučuju RSV



Souhlasím s tebou, jezdil jsem na RSV a měl jsem SP-1 a Honda je něco "mezi".. Otáčky si bere podobně jako 4vál, ale ten zvuk (kňučí a hřmí zároveň ...tedy s titanovým kompletem Akrapovič)
RSV má v určitých otáčkách brutální charakter a nemá moc cenu ji honit nad 10tis.ot.

Ikdyž co já do toho mám co kecat, z ekonomických i praktických důvodů závodím na 4V, ale na silnici jsem měl radost právě na 2V

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 15:16 | Nahoru | #145
Ja mel na V2 na silnici dycky jen smutek. lol Vyjimka byla kdyz sem vodil TL-S po zadnim, to byl adrenalin jako blazen. Hrc nahoru, hrc dolu, hrc hrc a malem hrc na krovky.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 15:23 | Nahoru | #146

PetrKiller1983>No abych pravdu řek panové :o . Je to pravda pravdoucí můj dojezd na 18 litru je od cca 110-150 kiláku než se rozsvítí hladové oko při čemž rezerva je 2,5 litru. Takže asi tak no ale sem zvykej moje ZX-7R si vzala občas i 14 takže sem na tom skoro i líp občas lol lol lol lol lol



Hezká eSPédvojka
Pokud můžu k tý spotřebě přidat svůj postřeh - hodně mi pomohla výměna výfukového systému a naladění přes powercommander. O nějakých 2l minimálně klesla, navíc to bylo u týhle motorky hooodně znát na váze! Výkon byl taky celkem citelně lepší..

Koukám na tvé fotky, jak máš nafoceno z boku a nemůžu se ubránit dojmu, že máš nějak dost "podražený" přední kolo.. Neškrtá ti vpředu o spodní kapotáž, když brzdíš? (mluvím z vlastní zkušenosti, měl jsem GSXR K1 a podobný problém). Možná je to jen optický klam..

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 15:33 | Nahoru | #147

Bubrak ZX10R>Ja mel na V2 na silnici dycky jen smutek. lol Vyjimka byla kdyz sem vodil TL-S po zadnim, to byl adrenalin jako blazen. Hrc nahoru, hrc dolu, hrc hrc a malem hrc na krovky.



Bubrak, ty umíš jen na Kawách lol
V2 jde po zádech úplně jako kterejkoliv jinej litr, na letišti třeba i na 5ku ...jak SP, tak RSV

[URL= co CEC v Brně, jedeš?? Tak tahej za gas!!

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 16:12 | Nahoru | #148

IBoU>PetrKiller1983> a proč myslíš že se tu Rucka ptam jestli se na SP složim??pač budu kupovat v zimě.jen se musí prodat accord ale v tom problém nevidim.takže až na jaře uvidíš vosu na Hondim bombonu tak je velká možnost že to budu já.



Hele ja mam 192 cm a složim se na ni v poho nevidim v tom problém. Jen začni posilovat krční svaly a zápěstí. na to trpím jak pes.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 16:22 | Nahoru | #149

Perňa #81>PetrKiller1983>No abych pravdu řek panové :o . Je to pravda pravdoucí můj dojezd na 18 litru je od cca 110-150 kiláku než se rozsvítí hladové oko při čemž rezerva je 2,5 litru. Takže asi tak no ale sem zvykej moje ZX-7R si vzala občas i 14 takže sem na tom skoro i líp občas lol lol lol lol lol

Hezká eSPédvojka
Pokud můžu k tý spotřebě přidat svůj postřeh - hodně mi pomohla výměna výfukového systému a naladění přes powercommander. O nějakých 2l minimálně klesla, navíc to bylo u týhle motorky hooodně znát na váze! Výkon byl taky celkem citelně lepší..

Koukám na tvé fotky, jak máš nafoceno z boku a nemůžu se ubránit dojmu, že máš nějak dost "podražený" přední kolo.. Neškrtá ti vpředu o spodní kapotáž, když brzdíš? (mluvím z vlastní zkušenosti, měl jsem GSXR K1 a podobný problém). Možná je to jen optický klam..



No ohledně spotřeby nejsi první zdroj co mi to řekl četl jsem na to i nějaké testy a podobně a všude se spotřerba po nalazení zmenšila. Mám v plánu přes zimu pořídit ladáky( origo sou těšký jak prase před porážkou) a pokud zbydou many i powercommander. Takže dík žes to nadhodil konečně někdo kdo mi to potvrdil z vlastní skušenosti. A co se týče kapot tak je to tak jsou hodně blízko přednímu kolu ale je tam cca 1,5 mista což je dostačující. Byla padlá tak je to zdřejmě huř spasovaný.

GSXR 1000 K2 vs. VTR SP 2

19.9.2008 v 16:32 | Nahoru | #150
Jo a pánova ohledně neustálích debat o tom jestli 2v nebo v4. Neni to jedno snad. Každej at si koupí co chce a co mu sedí ale říkat nějaký řeči o tom že ten ujede tomu lol nesmysl a ještě jednou neymysl. Každý má svoje a každej v tom hledá něco jiného. A to sme tu do toho ještě nezatáhli v3 což je zas uplně jinej charakter a popravdě podle kamaráda pozoruju taky jak h oto vzalo. Každej sme prostě jinej. Jo a ještě muj subjektivní názor je že všechny ty 160 190 konový šílenosti jsou k ničemu. Má SP je totál serie a na to abych jel s tim že budu mít ty koně aspon 90 procent jízdy na zadnim kole je v PROVOZU nemyslitelný. Okruh je samo někde jinde. lol lol lol lol
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1195, 1196] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35856 Dnes v 17:47 Kamikadze-Ace
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 48 Dnes v 08:07 Rolda89
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist