Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Mám DR 350 sehnal jsem nové zapalovaní do CDI jde vše zapojit a motor šlape problém mám s tím že na originále byly tři dráty přes svorku vedeny do usměrňovače a teď mám na zapalování jen dva dráty k usměrńovači ptám seš půjde to zapojit tak aby mi to svítilo případně nevíte někdo o tom kde by se mohl válet usměrňovač pouze z dvěma dráty na vstupu na tuto motorku? díky všem za jakokoliv odpověď
Tvoji motorku neznam, ale podle toho co pises se mi to jevi takhle: dobijeci vinuti puvodniho alternatoru bylo 3 fazove a vedlo pred regulaci do vicecestneho usmernovace (3 nebo 6 podle pouziti nuly), pokud si tam ted namontoval menefazove, tak staci faze zapojit na spolecne elektrody usmernovace dokud zbyvaji (nejake zustanou nepripojene) a zemneni zapojis podle typu usmernovace. Z usmernovace se pouze vyuzije mene cest (zjednodusene receno: menecestny usmernovac stejneho typu je obsazen v kazdem vicecestnem). Lepsi by bylo podivat se do schematu, jestli mas...
to zní skoro jednoduše hele já to zkusím nějak poštrachat ještě v tom manualu a nějak to vyfotit v pondělí bych to sem hodil a kdyby jsi mi mihl poradit bycl bych moc rád zatím dík
betowen: hele ja nevim jestli to nema nakou regulaci... svitit to bude... ale aby ve velkejch otackach nehorely zarofky.... takhle je tezky radit tenhle drat dej sem tenhle jinam... bezs schematu...