slávaSV>Chlapi, spotřebu bych taky u motorky neřešil, záleží na pilotovi ještě víc jak u auta. Motorka se vybírá srdcem. Jezdím SV-650 od roku 2003, spotřeba je na silnici pod 5 l (natankuju 10l a jedu do rozsvícení kontrolky, většinou to vydá tak na 220 km). Ano podvozek není už podle poslední módy, i když mám přední vidle nastavitelný, musím je mít úplně povolený, jinak to na nerovnostech hrozně skáče, při brzdění se ale potápí. Pokud člověk nezávodí, krouťák od dvouválu je pro normální ježdění mnohem zábavnější a ten zvuk! Řadit neustále na čtyřválci při 200km jízdě je za trest, když jsem jel na GSX-R-600 připomínalo mi to fichtla (do kopce na Masarykáči tomu šly otáčky k mému úžasu dolů, prostě se to musí točit, no
Pozastavovat se u 4V nad tím,že se musi tocit aby jel je zbytecne,to je jako se tady zamýšlet nad tim,že se v noci musi svitit abych videl lol 4V je delanej na vysoke otacky (proto je nazyvan vysokootackový) lol ,jeho sila je nahore,tak nad cim tady furt dumate.Srovnavat ho s 2V moc nejde,on dominuje zase jinde,byť jen par metru,ale jinde
DaliboRR>slávaSV>Chlapi, spotřebu bych taky u motorky neřešil, záleží na pilotovi ještě víc jak u auta. Motorka se vybírá srdcem. Jezdím SV-650 od roku 2003, spotřeba je na silnici pod 5 l (natankuju 10l a jedu do rozsvícení kontrolky, většinou to vydá tak na 220 km). Ano podvozek není už podle poslední módy, i když mám přední vidle nastavitelný, musím je mít úplně povolený, jinak to na nerovnostech hrozně skáče, při brzdění se ale potápí. Pokud člověk nezávodí, krouťák od dvouválu je pro normální ježdění mnohem zábavnější a ten zvuk! Řadit neustále na čtyřválci při 200km jízdě je za trest, když jsem jel na GSX-R-600 připomínalo mi to fichtla (do kopce na Masarykáči tomu šly otáčky k mému úžasu dolů, prostě se to musí točit, no
Pozastavovat se u 4V nad tím,že se musi tocit aby jel je zbytecne,to je jako se tady zamýšlet nad tim,že se v noci musi svitit abych videl lol 4V je delanej na vysoke otacky (proto je nazyvan vysokootackový) lol ,jeho sila je nahore,tak nad cim tady furt dumate.Srovnavat ho s 2V moc nejde,on dominuje zase jinde,byť jen par metru,ale jinde
dovolím si nesouhlasit. Dvouvál má menší pásmo využitelných otáček.
Takže jestli na něčem kvaltuješ jak magor, tak na dvouválu
Takže jestli na něčem kvaltuješ jak magor, tak na dvouválu [/quote]
presne tak.Ve trech tisicich tam muzes kopnout šestku a tahas to az do omezovace.
Jindra a> teda 2V že ma vetsi rozsah otacek lol chlapce..ty stavis fyziku na hlavu
edit: kuwa zase to sklouzava mimo tema :\ Neresme tu 2V vs. 4V..typek se ptal na jinou vec!!!
Naposledy editováno 12.09.2008 12:05:09
Jezdím okresky a hodně kroucený silnice a když jsem jí dával a chtěl stíhat ostatní tak sem prostě pořád kvaltoval sem a tam.
No pravda je, že někteří mely i 2x víc koní
DaliboRR>toranaga>DaliboRR> no ve 3000 tam můžu kopnout šestku taky a táhnout až do omezovače. To není žádná čtyřválcová specialita ej
Tak jasne,mel jsem na mysli ze jedes a stihas a v 250km ti koukaj 2V do laufu
No víc mi to moc nejede to máš pravdu.
Ale zase vím že když jedu 260 tak ty ulhaný hondy ukazujou 290
toranaga>DaliboRR>toranaga>DaliboRR> no ve 3000 tam můžu kopnout šestku taky a táhnout až do omezovače. To není žádná čtyřválcová specialita ej
Tak jasne,mel jsem na mysli ze jedes a stihas a v 250km ti koukaj 2V do laufu
No víc mi to moc nejede to máš pravdu.
Ale zase vím že když jedu 260 tak ty ulhaný hondy ukazujou 290
Ty woe..260?? To ty Aprilie jsou ulhanejsi nez Hondy lol lol
Když to porovnám s tvým Blejdem tak mám +/- stejnej výkon ale o 1000 otáček níž, větší a navíc níž položenej krouťák, takže mi tvoje hlášky o tom jak mi ve 250 zamaváš přijdou hodně úsměvný.
Naopak já ti zamávám na každým výjezdu a na rovinkách mě nedojedeš.
Naposledy editováno 12.09.2008 13:15:41
toranaga>DaliboRR> není to zcela košer srovnání , protože to mám otevřený na výkon RSV + vyhlazenej průběh výkonu.
Když to porovnám s tvým Blejdem tak mám +/- stejnej výkon ale o 1000 otáček níž, větší a navíc níž položenej krouťák, takže mi tvoje hlášky o tom jak mi ve 250 zamaváš přijdou hodně úsměvný.
Naopak já ti zamávám na každým výjezdu a na rovinkách mě nedojedeš.
Neblazni,nemyslel jsem že zamavam tobe,bavili jsme se o SV.Je mi jasne že tvoje Aprilka pojede slusne a možna bych mel co delat ujet ti je to prece jen novejsi kousek proti memu RR,ale moje jsou rovnejsi useky a tvoje spis ty zatacky,proto ja mam 4V a ty 2V
Stráťa>toranaga, DaliboRR: Má smysl řešit jestli to jede 250 nebo 300? Radši bych jezdil na motorce co by jela míň ale připadala mě zábavnější než nějaká která je o kousek rychlejší ale připadá mě míň zábavná.
Neco na tom je,ale moje RR mi prijde zabavne..a kdyz dovede i poradne uhanet pak neni co resit
1 reakcí na tento příspěvek Spotřeba SV 650 vs Fazer 6
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
výměna motorky yamaha Yamaha FZS 600 Fazer | loudálek1 | 6 | Dnes v 00:55 kalous72 |
Zápis změny rozměrů pneu [1, 2] Suzuki SV 650 | macumba | 32 | 15.9.2024 v 21:27 Kohlstein |
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... | jkprg | 56 | 6.8.2024 v 15:18 TurboLover |
SV 650 K1 otáčkoměr ukazuje pouze 5... Suzuki SV 650 | Fantik23 | 6 | 20.6.2024 v 06:37 Roman987 |
změna zadního kola ze 160 na 180 Suzuki SV 650 | Mikeš87 | 17 | 5.6.2024 v 20:23 pepe100 |