jestli si chceš zkusit okruh, nezáleží na čem pojedeš. Třeba na krosce když to přeženu. Důležité bude, aby jsi si to zkusil a viděl jestli na to máš peníze a chuť stále řešit nějaké problémy. Nedostatek času, nedostatek peněz, občas potlučená motorka,, nebo i tělo.... . Jestli Brno pojedeš za 2,10, nebo 3,30 zatím není tak důležité.
Za další, zapomeň, že přijde bohatý sponzor, vytáhne peněženku a řekne: Na tady máš a závoď si. Nedostatek peněz řeší fotbalisti, hokejisti, lyžaři, filmaři, .......... Ve špici je to tak, že kluci podnikají sami, nebo u těch mladších rodiče a z toho závodění táhnou. Kdo nemá na závod MR min 2 sady gum, nemá šanci. Špice dává každou jízdu novou sadu gum!!! Nechtěl jsem Tě hned na začátku odradit, ale na MR je to tak. Takže vem motorku, podívej se kdy jsou jízdy veřejnosti v Brně zjisti na jejich webu co a jak a vyraž. Pak uvidíš. Získáš tím nepřenositelné zkušenosti.
Badboybiker>hmm to chce i podporu rodičů, stím asi neuspěju, nebo sehnat sponzory... ale ty volné jízdy skusím, láká mě to...ale vím že nebudu rychlý-na sv se to ani nedá, nebo kolik by jste udelali na SV vy? v brně ?
No nerad bych ti bral iluze, ale jako začátečník a k tomu na "nezávodní" SV asi moc sponzorů očekávat nemůžeš. Takže to spíš vidím na ty rodiče ...ale tak nějak by měli být z těch "bohatších"
Ale obecně, jestli jsi mladej, můžeš prokázat svůj talent (ze začátku financováno z vlastních zdrojů) a třeba tě nějaký tým vytáhne.. Anebo se budeš bavit a šmudlat si Volnou třídu jako my ostatní bez nějakých větších ambicí a především si na to budeš muset vydělat, to je myslím základ
Naposledy editováno 01.09.2008 17:23:14
Perňa #81>Badboybiker>hmm to chce i podporu rodičů, stím asi neuspěju, nebo sehnat sponzory... ale ty volné jízdy skusím, láká mě to...ale vím že nebudu rychlý-na sv se to ani nedá, nebo kolik by jste udelali na SV vy? v brně ?
No nerad bych ti bral iluze, ale jako začátečník a k tomu na "nezávodní" SV asi moc sponzorů očekávat nemůžeš. Takže to spíš vidím na ty rodiče ...ale tak nějak by měli být z těch "bohatších"
Ale obecně, jestli jsi mladej, můžeš prokázat svůj talent (ze začátku financováno z vlastních zdrojů) a třeba tě nějaký tým vytáhne.. Anebo se budeš bavit a šmudlat si Volnou třídu jako my ostatní bez nějakých větších ambicí a především si na to budeš muset vydělat, to je myslím základ
Co mas proti SV loni na ni mladas jezdil Brno kolem 2,28 v naproste serii, jen prepacko bylo a KN filtr,. je pravda ze prechodem na Aprilii sly casy sakra dolu a pristi rok se uvidi kam se zase posuneme.
Badboybiker>dobre no začnu o tom uvažovat až udělám výšku, to je myslim dobrý základ pro vysoký plat lol
Až uděláš vysokou, tak se zařadíš mezi nás, co už kariéru moc očekávat nemůžou a jedou "pro zábavu" převážně "za svý".. Ale proč ne, lepší než se přerazit na silnici
DoctorKiller007>no kdysi jsem o tom četl a jestli si dobře pamatuji tak domácí zavod mčr by jeden start měl stát asi 50 tis a návratnost je téměř nulová a mistrovství evropy je 100 tis za start tam už podle umístění se to jakž takš vrací a mistrovství světa je taky 100 tis ale tam už se ti to vrátí třeba jen za dojetí ale to je jedno pokud nejsi milionář tak na to zapomeň a jezdi něco zatím jako ty volný jízdy a třeba budeš dobrej a nějakej sponzor si tě možná všimne ale to je utopie.většina závodníků začínala už od malička na minibajku a po určitých dosažených úspěších mohli pomýšlet na višší cíle jako je čr minibike a pak víš a víš až se dostali na mčr 125 ale to je moc drahej koníček
No tak tohle je hodně zobecněný názor a až moc laický, sorry..Nechápu odkud máš ty čísla!? Z toho si nic nevezme! Evropa se už moc nejede a srovnávat ji se světem!!! lol A to, že za umístění nebo dojetí něco inkasujou??? To jen piloti "zaměstnanci"...a to je pro kluka s SV, kterej ještě ani na okruhu nejel, trochu mimo.
A na volný ježdění si tě fakt sponzoři vyhlížet nepřijdou, oni moc nechodí ani na závody MČR!
Vydělej peníze, zkus to, ukaž co umíš a pak možná ....
Naposledy editováno 02.09.2008 16:02:18
Perňa ...
A na volný ježdění si tě fakt sponzoři vyhlížet nepřijdou, oni moc nechodí ani na závody MČR!
Vydělej peníze, zkus to, ukaž co umíš a pak možná ....
100% souhlasím. Pokud si tým někoho chce vzít, tak to musí být opravdu střelec (a často musí do týmu ještě sehnat peníze) , aby se prosadil na velkých závodech. Myslím prosadil, ne zúčastnil. Reklamy firmy dávají většinou ne peníze, ale slevu na díly. Někdy je to tak, že máš kamaráda a on podniká a něco maličko Ti přispěje. Jinak na MR si to všichni táhnou ze svého (ti šťastnější částečně). Nejlépe je spolehnout se sám na sebe a podnikat, ale pak zase nemáš čas na ježdění. Je to začarovaný kruh
Naposledy editováno 02.09.2008 18:34:40
www.motorkari.cz/forum-detail/
Myslím že to spolu souvisí a v jednom příspěvku je i nastíněno, jaký zhruba může očekávat náklady..
To, aby jezdil bez potřeby vlastních peněz v nějakém týmu, musel by být na úrovni mladých střelců jako jsou Vostárek, Ježek, Šemberové, Filla, Markéta, atd. A ani oni to nemaj v našich podmínkách jednoduchý.. :\
Palec_caferacer>Perna81: že máš nervy na to odpovidat,vždyt to nemá hlavu ani patu co sem pisou
Po přečtení tohodle threadu se tomu perňovi taky divim , že má ještě energii na spoustu podobných otázek odpovídat ...
Nejlepší varianta je se přijet podívat na závody - jak MČR , tak CEC a tam si trochu pokecat s lidma co už zavoděj , tady na fóru kecá spousta lidí co tomu vůbec nerozumněj a pár co něco ví ...
Jinak opravdu to nejdůležitější u nás pro začátek jsou peníze , bez nich to prostě nejde ... a je to fakt pytel převelikej
DoctorKiller007>sory ale takový příspěvky jako že na to máš nervy tak to je celkem blbý,teď si připadám jako pako který nikdy nesedělo na mašině jsi fakt dost dobrej borec kterej rád poradí
Podle mě pako opravdu jsi, protože závody mopedů se jezdí jako "tajné" na normálních silnicích a za plného provozu, takže radit někomu, aby to zkusil takhle, je přinejmenším nezodpovědné!!! Jinak k tomu, aby se člověk stal závodníkem, stačí sportovní licence, kterou vydává Autoklub české republiky na základě prodělaného teoretického školení a absolvování praktické školy jízdy na okruhu. O úspěšnosti potom rozhodují nejprve peníze na techniku a trénink a teprve pak talent...
Perňa je přední jezdec MČR a dobře ví, o čem tady píše, i když některé dotazy jsou opravdu hóóódně naivní...