Téma: Výzva k off-road testu : BMW GSA vs. KTM LC8 Adv
4.9.2008 v 22:31
Ahoj, znám jednoho "šílence" ochotného propůjčit svojí R1200 GSA k terénnímu testu. Vidím, jak se tady na několika forech ohnivě debatuje na téma co projede a co neprojede GSA vs. LCA.
Jsem spokojený majitel LC4 Adv a F650 GS Dakar (motorka manželky ) a jaksi taksi jsem byl automaticky odpůrce válců do stran, teleleveru, malých kol a zdvihů. Až minulý víkend mě výše zmíněný "šílenec" nechal svézt na svojí GSA na malé enduro trati (díky Radku) a spadla mi čelist, byl jsem velmi mile překvapen. Vodilo se to pomalu líp než manželčin Dakar .
Dokonce se mi zdá, že pro lidi, co přestupujou ze silnice na adventure bike, a předtím nikdy v terénu nejezdili (asi nekdo jako Matus ), je GSA mnohem vhodnější než malinko psychopatická LC8. Tedy mluvím samozřejmě o turistickém tempu, třeba někde v odlehlých končinách, ne o závodním rally tempu s leteckou podporou, kamionem mechaniků apod. Tam LCA nezná konkurenty, přece je to defacto dakarská replika...
Takže : jeden ochotný majitel GSA je, stačí najít aspoń jednoho s LC8 Adv.
Místo konání testu bych navrhoval Motokrosovou trať v Bělé pod Bezdězem a přilehlý VP Ralsko. Znám to tam dobře, jsou tam nádherné písčité terény náročností odpovídající těžkým endurům a hlavně to vyhovuje majiteli GSA lol .
Výsledky testu bychom slovně sepsali, já vás pěkně nafotím a podělíme se s ostatními. Žádné nicneříkající tabulky v německém stylu pohodlí 12b, terén 9 a tak.
Naposledy editováno 04.09.2008 22:48:18
Jsem spokojený majitel LC4 Adv a F650 GS Dakar (motorka manželky ) a jaksi taksi jsem byl automaticky odpůrce válců do stran, teleleveru, malých kol a zdvihů. Až minulý víkend mě výše zmíněný "šílenec" nechal svézt na svojí GSA na malé enduro trati (díky Radku) a spadla mi čelist, byl jsem velmi mile překvapen. Vodilo se to pomalu líp než manželčin Dakar .
Dokonce se mi zdá, že pro lidi, co přestupujou ze silnice na adventure bike, a předtím nikdy v terénu nejezdili (asi nekdo jako Matus ), je GSA mnohem vhodnější než malinko psychopatická LC8. Tedy mluvím samozřejmě o turistickém tempu, třeba někde v odlehlých končinách, ne o závodním rally tempu s leteckou podporou, kamionem mechaniků apod. Tam LCA nezná konkurenty, přece je to defacto dakarská replika...
Takže : jeden ochotný majitel GSA je, stačí najít aspoń jednoho s LC8 Adv.
Místo konání testu bych navrhoval Motokrosovou trať v Bělé pod Bezdězem a přilehlý VP Ralsko. Znám to tam dobře, jsou tam nádherné písčité terény náročností odpovídající těžkým endurům a hlavně to vyhovuje majiteli GSA lol .
Výsledky testu bychom slovně sepsali, já vás pěkně nafotím a podělíme se s ostatními. Žádné nicneříkající tabulky v německém stylu pohodlí 12b, terén 9 a tak.
Naposledy editováno 04.09.2008 22:48:18
bystřické 1> právě o to jde, že to zkusí normální lidi a ne motokros/enduro/trial profíci, u nich je asi vítězství LCA zaručené . Jasně že telelever nebyl vyvíjený pro závodní účely, ale pro blbuvzdornost. Jednoduše : ta motorka mě velmi příjemně zaskočila a teď chcem vědět jestli to byla BMW hypnoza nebo je pro normální lidi fakt tak dobrá...myslim, že by zajímalo i ostatní. Moc opravdu terénních srovnávaček těchhle dvou strojů jsem v časopisech ani na netu neviděl.
PS. Radek - majitel GSA jí má teď obutou na malinko očesaných TKC, takže nejlíp, aby protějšek přijel na něčem podobném : Karoo, MT21 atak.
PS. Radek - majitel GSA jí má teď obutou na malinko očesaných TKC, takže nejlíp, aby protějšek přijel na něčem podobném : Karoo, MT21 atak.
Dokonce se mi zdá, že pro lidi, co přestupujou ze silnice na adventure bike, a předtím nikdy v terénu nejezdili (asi nekdo jako Matus ), je GSA mnohem vhodnější než malinko psychopatická LC8.
neviem cim je LC8 psychopaticka ale otazka, preco som si vybral LC8?
Pretoze do terenu je to z velkych endur to najlepsie. A ja potrebujem svoje offroad deficity vyvazovat kvalitnou motorkou
V dobrom/kvalitnom teste treba co najviac premennych zpausalizovat a kedze jazda na moto pozostava z 3 zakladnych casti: 1. jazdec; 2. gumy; 3. motorka, tak prve dve casti by mali byt zhodne...
matuS> Souhlas, právě o to jde, že můj "šílený" kamarád je ochotný si ty motorky PROHODIT. A s gumama taky souhlas, měly by být ± stejné. Samozřejmě to prohození předpokládá pohodové turistické tempo, které by volili lidi v místech, kde je lékařská a technická pomoc hodně hodně daleko...aby byl ten výstup zajímavý pro obyčejného průměrnýho uživatele těchhle krásek.
Já jsem terénní začátečník a nejprve jsem na jaro pořídil BMW 1100gs. Pak se naskytla lákavá nabídka LC8. Tak jsem šel do toho. Nejraději bych si nechal obě, protože každá je jiná, ale to by už moje drahá polovička nerozchodila. Takže jsem je pořád testoval a rozhodoval se, která zůstane v baráku. :\ Na silnici mi lepší seděl Bavec. Kačenka zas moc dravá. Ovše já chtěl hlavně bezpečně trajdat mimo asfalt a tam kde jsem jel s Bavcem max 30, jsem s Kačkou proletěl 50 a byl jsem si na ní jistější. Bavec je držák a nepotřebuje náročnou ůdržbu, jenže já se s tou motorkou rád pomazlím a tak jsem nakonec nechal KTM. Na Bavu jsem naběhal jen 8000 km a na LC8 3000. Takže tolik moje subjektivní pocit. Ovšem o SUV BMW r1200GS nemohu psát, páč sem ho nepruboval.
zatím sem se s hrochem do bláta nepustil a do písku už vůbec ne,tam neumím chodit natož jezdit jako běžný uživatel polní cesty,suchý eště musím potrénovat motorka zvládne mnohem víc než já,tak to musím strochu sladit,než se do něčeho pustím,až pak budu možná ten průměrney
Tady jsi trefil hrebik presne na hlavicku...
To je to co se snazim rici i ja,ze BMW projede z 99% to co LC8 a to co potkas bezne na pruzkumnych cestach po svete ,ale turistickym tempem...K tomu se pocita o 25ookm delsi servisni intervaly+vyhoda kardanu + vyhoda podstatne vetsiho dojezdu...Kdyz chce nekdo krosit v terenu ,tak si poridi lehkou krosku ,protoze ani jedna z techto motorek neni na krosovou trat. U LC8 je jeste dalsi riziko (jak jsi to nakousnul) ze cloveka svadi jet na kref a pomerne casto haze drzku.A tohle muze byt pri jizdach mimo civilizace zase fatalni vec...A vaha pri delsich etapach ,kde neni benzinove zabezpeceni se stejne pomaly srovna ,bo na LC8 musis naveset ruzne kanistry s benzinem,pac pri spotrebe 8 litru a objemu nadrze 21,toho moc nenajedes...
Nechci timto rozpoutat zadne hadani ,nebo neco podobneho i na tomto vlaknu ,ale je to muj nazor,jako uzivatele univerzalni motorky ,ktery se ji snazi najiit
To je to co se snazim rici i ja,ze BMW projede z 99% to co LC8 a to co potkas bezne na pruzkumnych cestach po svete ,ale turistickym tempem...K tomu se pocita o 25ookm delsi servisni intervaly+vyhoda kardanu + vyhoda podstatne vetsiho dojezdu...Kdyz chce nekdo krosit v terenu ,tak si poridi lehkou krosku ,protoze ani jedna z techto motorek neni na krosovou trat. U LC8 je jeste dalsi riziko (jak jsi to nakousnul) ze cloveka svadi jet na kref a pomerne casto haze drzku.A tohle muze byt pri jizdach mimo civilizace zase fatalni vec...A vaha pri delsich etapach ,kde neni benzinove zabezpeceni se stejne pomaly srovna ,bo na LC8 musis naveset ruzne kanistry s benzinem,pac pri spotrebe 8 litru a objemu nadrze 21,toho moc nenajedes...
Nechci timto rozpoutat zadne hadani ,nebo neco podobneho i na tomto vlaknu ,ale je to muj nazor,jako uzivatele univerzalni motorky ,ktery se ji snazi najiit
Tu akci Flashteamu dobře znám - vystojíš frontu, pak se cca 20 minut svezeš polňačkama a hurá další zájemce : prostor pro nějaké srovnávání tam moc není . Je to pochopitelné, je to akce prodejce a tomu jde o to, aby co nejvíc lidí nalákal na zboží
Sqwere, Marxi, nešlo mi o to se svézt na LCA, před pár lety jsem měl možnost celý víkend jezdit S-kovou 950 v krásném enduroparku a byl jsem z ní totálně unešený - je to fantastická motorka...Na mě je ale toho výkonu moc, těch kil taky a o tom děsivém víru v nádrži... lol
Šlo mi spíš o konstruktivní konfrontaci majitelů a o maximálně objektivní srovnávací test zaměřený na terénní schopnosti tak koncepčně rozdílných motorek se stejným polem působnosti. Kdyby se sešlo pár klidných a rozumných zástupců obou táborů a v klidu se zkoušely různé terény jednak na svém stroji a pak na tom "cizím", myslím, že postřehy zúčastněných by byly velmi (možná ) zajímavé a ani foto nebo video výstup by nebyl k zahození....
Tak poslední pokus , najde se aspoň jeden nadšený a zvídavý majitel LCA? Copak nikdo tady poblíž - Liberecko, Českolipsko, Mladoboleslavsko (ono i z Prahy je to na Macháč hodinka) není zvědavý? No tak...ve jménu vědy.... lol lol
Sqwere, Marxi, nešlo mi o to se svézt na LCA, před pár lety jsem měl možnost celý víkend jezdit S-kovou 950 v krásném enduroparku a byl jsem z ní totálně unešený - je to fantastická motorka...Na mě je ale toho výkonu moc, těch kil taky a o tom děsivém víru v nádrži... lol
Šlo mi spíš o konstruktivní konfrontaci majitelů a o maximálně objektivní srovnávací test zaměřený na terénní schopnosti tak koncepčně rozdílných motorek se stejným polem působnosti. Kdyby se sešlo pár klidných a rozumných zástupců obou táborů a v klidu se zkoušely různé terény jednak na svém stroji a pak na tom "cizím", myslím, že postřehy zúčastněných by byly velmi (možná ) zajímavé a ani foto nebo video výstup by nebyl k zahození....
Tak poslední pokus , najde se aspoň jeden nadšený a zvídavý majitel LCA? Copak nikdo tady poblíž - Liberecko, Českolipsko, Mladoboleslavsko (ono i z Prahy je to na Macháč hodinka) není zvědavý? No tak...ve jménu vědy.... lol lol
A co VanHalen, Jordy nebo ty Sqwere? Zkusil bych ještě kontaktovat pár známých co mají LC8 v orací úpravě ale nechodí sem. To bude zajímavej boj, už je tedy nějaký termín? Myslím ale že na tý Flash akci k tomu bude taky určitě dost možností a účast LC8 hojná.
Sqwere, Pegos, slava, jste borci! . Pristi vikend v sobotu (13.9.)mi vyhovuje, ted aby vyhovoval majiteli GSa Radkovi, ten se sem na forum dostane az zitra, osobne bych to rad udelal v klidu mimo akci flash teamu, abysme si uzili oboje . A co ty Alexi, prijed at je sranda, nechces hajit barvy BMW? Pro jistotu?
Zdarec pánové, super! Hondne na to svezeni tesim. Jen bohuzel pristi vikend 13-14 nemuzu
Proto navrhuju se sejit na te akci Flash tymu o tyden pozdeji 20/9 (nebo kdy to je) Kdyz najdeme cas 3-4 hodky na projizdku tak budeme stejne utahani jako kotata
p.s. do ctvrtku jsem mimo email, ale Climber mi pisne SMSku
Proto navrhuju se sejit na te akci Flash tymu o tyden pozdeji 20/9 (nebo kdy to je) Kdyz najdeme cas 3-4 hodky na projizdku tak budeme stejne utahani jako kotata
p.s. do ctvrtku jsem mimo email, ale Climber mi pisne SMSku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 3 | 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek |
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 8 | 22.9.2024 v 19:00 FrancisR |
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure | Otmarlojzek | 26 | 22.9.2024 v 10:30 Ivos |
BMW R1200GS Adventure 2007 škripot ... BMW R 1200 GS Adventure | denisga44 | 20 | 9.9.2024 v 09:49 Deadman |
Přední brzda/motor BMW R 1200 GS Adventure | Trilip | 2 | 3.9.2024 v 11:10 MartasUS |