1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost H-D
A normálně pod každou mašinou byl danej lavor na olej.
Jako sorry, ale nekoupil bych si nic o čem si ani sám prodejce není jistej že těsní
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Spolehlivost H-D
chvíli japonec...( copak - nejelo to ?)
www.motorkari.cz/forum-detail/
pak zas talián..
www.motorkari.cz/forum-detail/
Třeba to na potřetí vyjde lol
(+Tyhle historky o lavórech, na to už ani nestojí za komentář)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/cool.png)
jdi na špagety lol
martin88>toranaga> nevím na jaký předváděčce jsi byl, ale někde dodržují nebo jsou nuceni dodržovat předpisy pro ochranu životního prostředí - umístění záchytných van při parkování v přírodě nebo na místech bez nepropustného podkladu a je jedno,jestli z motorů chčije nebo ne
jdi na špagety lol
No rád bych, ale moto stojí před kanclem a začíná krápat.
Nevím jestli ty pizza plechy nastartuju
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
vfjr>ChopTop>áááá-že bych šlápnul na kuří oko??? s někým se dá mluvit a s někým holt ne.člověka nedělá to jestli jezdí na HD nebo na rejži.blb zůstane vždy blbem.to platilo,platí a platit bude-víš? :\
ty by si měl především zavřít hubu a šoupat nohama... meleš tady kraviny a víš o tom evidentně hovno... lol lol
jinak k věci - motorku mám druhým rokem, najeto 12.000km a bez problémů. olej neteče, motor tahá jako kráva, převodovka řadí, olej to nežere a benzín skoro taky ne!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
...ale to jen tak na okraj...
Edit pro ty co to nepochopili: jeste neznamena, ze pokud ma neco vetsi tabulkovej kroutak v 6.000 otackach, ze to ma stejnej v 1.500, toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek... zjednodusene receno, a majitele jiste potvrdi, pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat...
Jeste musim dodat, ze drzet moror v otackach kdy ma nejvyssi vykon je primo umerny stylu jizdy, a to je to co lidi od "vysavacu" nikdy nepochopili, nebo alespon zatim
Naposledy editováno 07.09.2008 12:40:05
toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek...
To přece není pravda. HD (a podobný dlouhozdvihový dvouválce) sice vyvinou svůj maximální točivej moment v nízkých otáčkách, ale křivka pak poměrně strmě padá. Takže to sice cukne dopředu, ale akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru, podobně jako u turbodieselů.
Já nemám nic proti HD, dokonce pravidelně bojuju s myšlenkou vyměnit GS za Road King (jel jsem na něm a fakt mě to vzalo u srdce), ale tyhle pohrdavý řeči o „rejžích“ a „vysavačích“ postrádaj reálnej základ. Velké řadové čtyřválce (XJR, CB apod.) mají až dvakrát širší rozsah využitelných otáček než HD a výrazně lepší pružné zrychlení.
A ještě si přisadím: HD a kvalita zpracování? Prosím vás. Nádrž je sice nalakovaná čtyřicetivrstvým lakem a síla chromu se měří div ne na centimetry, ale šrouby, držáky stupaček a další součástky jsou z nejlevnější desítkové oceli, která začne rezavět už při pohledu na fotku hlubší kaluže. Co v tomhle ohledu prochází Harleyi, by netolerovali ani zákazníci Yuki.
Jak jsi na tohle porosím tě přišel?!
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
A ty tzv. pohrdavý řeči o rejžích začnou vždycky až když někdo z nich začne blbě prudit (tady např. příspěvek č.8 - tedy poměrně zkraje
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
Červ> toto je presne kouzlo HD, vysokej kroutak v sirokem spektru otacek...
To přece není pravda. HD (a podobný dlouhozdvihový dvouválce) sice vyvinou svůj maximální točivej moment v nízkých otáčkách, ale křivka pak poměrně strmě padá. Takže to sice cukne dopředu, ale akcelerace za okamžik poleví a je nutný odřadit nahoru, podobně jako u turbodieselů.
Já nemám nic proti HD, dokonce pravidelně bojuju s myšlenkou vyměnit GS za Road King (jel jsem na něm a fakt mě to vzalo u srdce), ale tyhle pohrdavý řeči o „rejžích“ a „vysavačích“ postrádaj reálnej základ. Velké řadové čtyřválce (XJR, CB apod.) mají až dvakrát širší rozsah využitelných otáček než HD a výrazně lepší pružné zrychlení. ...
po dlouhé době tu má nějaký příspěvek hlavu i patu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
lol lol lol
ještě něco přidej lol lol lol
od 70 do 150 km/h můžu jezdit na jeden kvalt /5./,na zadní se to teda nepostaví,ale normálně plynule to zrychluje
to ostatní without HD>nechápu vaší potřebu vlézt někam a vnucovat ostatním, že jezděj na mr.dkách, fakt by mě nenapadlo navštívit sekci Japonců,abych tam vyprávěl o prasklých blocích, neřadících převodovkách, vadnoucích brzdách a ohnilých rámech
martin88>
od 70 do 150 km/h můžu jezdit na jeden kvalt /5./,na zadní se to teda nepostaví,ale normálně plynule to zrychluje
Rád věřím, ale zkus to samý na CB 1300 a uvidíš, co znamená opravdové pružné zrychlení. Nic ve zlém: Nemám, neměl jsem a nejspíš ani nebudu mít CB 1300, protože ji nechci, ať zrychluje, jak chce. Zato rozumím kouzlu HD, taky bez ohledu na to, jestli zrychluje líp nebo hůř než „rejže“ a „vysavač“.
A souhlasím s tím, že chodit do threadu HD hanět cizí motorky může člověka naštvat. Já taky nerad čtu, že GS 1200 je ošklivý, předražený, nespolehlivý krám, co nedělá ani jednu věc (cestování, sport, off-road pořádně – i když je to pravda
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
mě nenaštve,že by mi někdo haněl mašinu, vím proč ji mám a ten kdo ji haní,neví o čem mluví, se.re mi ta potřeba to někomu vnucovat, mám pátou nejaponskou motorku /UK,I,USA/ a pokaždý měl někdo potřebu se vyjadřovat ke kvalitě
už mě teda jen zbývá vyzkoušet BMW,když je to ten krám
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
..jasny ze rejze ma strop uplne nekde jinde nez HD, o tom vubec nepolemizuju.
Cerve, HD je dvou val, tak nevim co mi sem cpes ctyrval....
...kontrolni otazky ciste pro tebe:
1. Kolikrat za jedno otoceni klikoveho hridele dojde k explozi u ctyrdobeho:
a) dvouvalcoveho motoru?
b) ctyrvalcoveho motoru?
Za podminky, ze vsechny valce (pisty) jsou umisteny na jednom klikovem hrideli a maji standartni postupnost 1-2 (2val)a 1-3-4-2 (4val).
2. Jaky bude rozdil momentove charakteristiky mezi temito dvouma motory za predpokladu, ze oba budou ctvercoveho typu (zvih je vzdy roven prumeru valce) a stejneho objemu v rovnomernem uhlovem posunuti?
V odpovedich, clovek nalezne poznani, ze kazde ma vlastne neco do sebe, a kazdy si nakonec stejne najde to svoje.
Naposledy editováno 11.09.2008 00:21:12
PetrXX>JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat.. Ale jdi ty kecko..
Ovsem, toto bylo obrazne receno.
Naposledy editováno 10.09.2008 23:54:42
Cece, nerikam, ze ses jeden z nich, ale takoveto myty vypoustet sem do fora...., nebo ti snad HD rezne v garazi???
Naposledy editováno 11.09.2008 00:14:49
JESE>PetrXX>JESE>........pokud chytnu u HD za plyn a mam tam temer "cokoliv" (mysleno stupen) tak to ten motor proste sebere, o cemz se lidem v rejzich a jim podobnych muze jen zdat.. Ale jdi ty kecko..
Ovsem, toto bylo obrazne receno.
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
HD je fajn motorka - ale ma ctnosti a neresti stejne jako jakakoli jina motorka. Proto take nic nehanim viz jedina moje negativni zkusenost (sam mam pro HD slabost), nicmene bezhlava obhajoba je spis ke skode veci
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/smile.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
Vždyť je to radost
Stejně každýho normálně technicky zaměřenýho chlapa baví se v tom vrtat.
Doma jsem nadhodil že bych si za levno koupil nějakou old motorku nebo ruinu čopra a rekace ženy : " Ty už na tom nemáš co opravovat co?. žádný takový, to bych tě už neviděla vůbec"