Prosim o pomoc/radu.Chtel bych koupit ctyrkolku tak na hoby litani po okoli vsi a mensiho terenu.Nechci cinu ale na japonce nemam.Kamarad mi nabidl toto www.access-motor.cz/tomahawk.htm ma to jeste rok zaruku,servisovano u dealera,alu kola a naslapy,SPZ,je to tusim Korea vyroba...chce za to 65 tis a duvod prodeje je ze jde do vetsi a 4x4.
Ma ji nekdo a jake ma zkusenosti ??
Diky za rady
Michal
http://www.motorkari...motosport/?cid=12290 v kategorii do 300 nema access moc konkurenci :) a doufam ze az se da Karel dohromady udela neco i s tim novym Warriorem 450.
A jinak bych kopil novou 300 v limited edici za 119k a novou,, prijde mi divny ze ten tvuj kamarad prodava sportovni 4-kolku a chce 4x4.. kdyby chtel 450 suzu nebo neco tak, to bych pochopil.
Naposledy editováno 29.08.2008 20:16:24
Dokonce jsem si nechal vyrobit zaves a uz tahnu i vozik
CORTE !! : resim ale problem s retezem mazu a cistim ho normalne jak u Fazera:mazaci a cistici sprej.Jak to delas ty ?? a le co me zajima vice je napnuti retezu.Nasponuji ho na ty 3 cm a kdyz na to sednu ja nebo ve dvou tak je napnutej jak svina a kdyz zadni napravu vyzvednu heverem a tocim kolama,tak v okoli retezoveho kolacka slysim jakoby cvakani retezu
Poradis ??
Diky Michal
řetěz napínám tak, že pod kyvku dám špalek a někoho na to posadim. Na nějaké měření provisu kašlu /a to i u motorky/ utáhnu to od oka aby měl vůli. Ale příští týden jedu na garančku, tak se můžu zeptat jakej postup správně. To cvakání je asi příznak nesouměrnosti osy, na Access fóru je někde popis jak mají být zadní kola aby jsi měl správnou geometrii ale nenašel jsem to.
...mohl jsem se na ní pořádně svést a musím říct, že je to super...taky hodnocení na ni jsou vcelku kladné a mají dobrou dostupnost náhradních dílů a ceny...ne jako u předražených japonců...
jinak by mě zajímalo jaké tam jsou investice v průběhu několika tisíc km....třeba kolik stojí ten řemen na variátor, pak se tam myslím mění i nějaké válečky, že? samozřejmě olej, řetěz, desky, gumy jsou normální "spotřebák"...
a taky by mě zajímalo kolik může vydržet takový motor pokud se s ním dobře zachází a dostává se mu co potřebuje? co tam může odejít časem opotřebováním a co by bylo potřeba udělat na tom...jen výbrus (píst, kroužek)?
jinak myslíte, že je velký rozdíl mezi 250 a 300...jako má to jakýsi kW navíc...
jo a ještě by mě zajímala spotřeba u 250,300ky....v průměru...samozřejmě záleží na stylu jízdy...terén, silnice...
Naposledy editováno 06.10.2008 14:13:16
-Spotrebu neresim
-Cena dilu-viz stranky Accessu
-Mam za sebou servis ve 3 tis km:Oleje,desticky,kontrola+serizeni-3 tis kc
To je odemne vse
hok>mám Access Max a spokojenost. Najeto 2800 km a jediný problém uklepané zrcátko. Nejezdíme na tom ale žádné hardcore, jen pohodové cestování kudy nás napadne.
Oproti Kymcu maj Accessy o 10 cm větší rozvor a o cca 10 cm větší rozchod.
A Acces s tím rozvorem a rozchodem To má být lepší nebo horší??
alesmoto>hok>mám Access Max a spokojenost. Najeto 2800 km a jediný problém uklepané zrcátko. Nejezdíme na tom ale žádné hardcore, jen pohodové cestování kudy nás napadne.
Oproti Kymcu maj Accessy o 10 cm větší rozvor a o cca 10 cm větší rozchod.
A Acces s tím rozvorem a rozchodem To má být lepší nebo horší??
budeš se divit, nebylo to hodnocení, ale jen informace. Ale když už jsme u toho, pro mé ježdění mi to vyhovuje víc