globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "Chopper" do 700ccm...
 
25.8.2008 v 09:21
Chtěl bych poradit jaký chopper do 700 je ten "nej" mně se celkem líbí Virago 535, ale prý to má špatný motor... A taky aby cena nebyla nějak moc...
Předchozí
1 2
Následující

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 09:30 | Nahoru | #1
Kámoš prodává intráče 750, ale to je nad 700

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 09:33 | Nahoru | #2
nevim jestli 750 neni na úplný začátek moc... :\

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 09:55 | Nahoru | #3
U chopperu není ani 1500 na začátek MOC

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:02 | Nahoru | #4
To myslíš vážně? To se mi zdá prostě moc...

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:08 | Nahoru | #5
Můj best friend prodává svojí "šedouku". Čerstvě měněný rozvoďáky, moc hodná a spolehlivá kočka www.motorkari.cz/motobazar-honda-vt-600-shadow.61113.html
Cena k jednání

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:15 | Nahoru | #6
Droppi> Ne, díky. když už tak VT 750 Shadow, to je krasavice...

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:20 | Nahoru | #7

web6>Droppi> Ne, díky. když už tak VT 750 Shadow, to je krasavice...


Tak sem dej do 800cmm a neodmítej luxusní stroje co sou pod 700ccm :)

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:25 | Nahoru | #8
web6> kdo ti prosim te rekl, Viracko 535ka ma "spatny" motor?
co vim, tak je to naopak jeden z nej u mensich copru. Motor je hodne dobry, prevod to ma kardanem, celkove dobry stroj - na zacatek utcite. Ale jinak se neboj i jit do 800 introse treba, obsah vsude neznamena "raketovy vykon a jinak to jet neumi woe"

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:28 | Nahoru | #9
Landar> Četl jsem to tady na fórech. Asi raději přestanu s chopperama a koupim si stejně nějakýho naháče;)

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:31 | Nahoru | #10
pokud nedůvěřuješ 535 (i když zrovna nevidím důvod), tak se podívej na kawu EN500. Tam je motor držák a jezdí velice svižně.

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 10:49 | Nahoru | #11
hok> Jen jsem to tu četl, proti 535 nic nemám, moc se mi líbí a pro začátek se mi zdá jako dobrá volba...

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 12:15 | Nahoru | #12

championn>U chopperu není ani 1500 na začátek MOC

Taky si myslim, u chopperu jde o to že je těžkej, takže když ho uneseš a neni pro tebe problém s ním manévrovat na místě, můžeš jít klidně i do 17ky, já kdybych sehnal FatBoye s motorem SS za 50 tisíc tak bych jezdil už od 17ti na 2100ccm kterej by vážil přez 320 Kg...

Takže další věc na který záleží při výběru chopperu/cruiseru je cena, a pro většinu chopperáků je to asi ta zásadní věc, myslim si že kdyby byli HDčka trochu levnější tak by se Japonci s jejich kopiema, někdy dost nepovedenýma (viz. Kawasaki Vulcan Drifter) asi nikdy neprosadily...

Vybrat si můžeš cokoly, jsou jich 1000ce, Honda Shadow, Virago 535, atd...
Ale ještě k tomu Viragu, já jsem na něm najel asi 15000 a ani jsem na to nešáhnul, krom běžný údržby jako výměna olejů a pneu, a leštění, ta motorka je celá bezproblémová, a ten motor mě nikdy nesklamal, vždycky spolehlivě chytá a jede pořád dobře a s tím výkonem na svůj obsah a styl to taky vůbec neni špatný, nechci tady XV535 nějak obhajovat, ale nikdy jsem ani neslyšel že by s motorem bylo něco špatně, a to znám hodně Viragistů a já sám jsem mu dával pořádně zahulit, tak nevim co si kde slyšel...

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 12:41 | Nahoru | #13
Víš, spousta lidí co vlastní Kawasaki, Hondu a další, tak si budou chválit jen to své a ještě budou pod vlivem svých osobních aut, protože tyhle značky dělají vodou chlazené motory a tak pro ně je každý motor JEN vzduchem chlazený šid.
Navíc se vyskytnou i teoretici, co budou hlásat, že u vzduchem chlazených motorů odchází druhý válec, protože je hůř chlazený než ten první. Z těchhle hlášek by mi prasklo...! :o
Jinak pokud se podíváš na dlouhodobou úspěšnost továrních motocyklových značek, tak zjistíš, že Yamaha se neustále drží na prvních dvou místech - jednou tak a podruhé onak.
Pokud si vybereš motor chlazený vodou, tak je celkově konstrukčně složitější a tím i náchylnější na nějaké kurvítko.
Yamahy vzduchem chlazené jsou jedny z nejlepších motorů.
Já osobně mám Virago. Původně jsem si chtěl koupit tu 750ku označovanou jako 800. Po nich je ale celkem velká sháňka, protože je to kompromis mezi nízkou a vyšší kubaturou a tenhle motor je výkonově (40-43 kW, podle druhu úpravy) dobrý i k průměrné hmotnosti motorkáře - okolo 85 kg.
Takže měl jsem vyhlídnuté 2, ale najednou se po nich zaprášilo a byly fuč. Nakonec jsem byl svolný jít i do obsahu 535ccm, který se dělal ve dvou verzích - ta poslední s výkonem dokonce 30 - 33kW.
Nakonec se ale objevil obsah 1100 a bez váhání jsem do něj skočil. Kdyby se Virago dělalo s víceobjemovým motorem, tak bych do něj šel.
Má rada tedy je, aby jsi se nebál koupit si klidně Virago s vyšším obsahem.
Honda Shadow s obsahem 800, má výkon dokonce jen 30kW - to má to novější Virago s obsahem 535.
Jinak pokud jinou značku mež Yamahu, tak právě ještě tu Hondu (kvalita a spolehlivost).
Obecně lze říci, že stejné kubatury vzduchem chlazené mají nižší výkon - říkám obecně.
Teprve když přijedu tady na Teplicku na Střelnou, kde se motorkáři scházejí v TipMotu, tak když vedle mne někdo zaparkuje tuhle 535 a nebo 750ku, tak vidím jaký je to malý motůrek proti tomu 1100 co mám já.
Maloobjemovou motorku se naučíš ovládat stejně rychle jako velkoobjemovou. Jen u té velkoobjemové se pak nebudeš zbytečně "koukat" po těch jakoby velkoobjemových a srovnávat se s nimi a nebudeš toho litovat.
Nemusíš jezdit rychle, ale přebytek síly a kroutícího momentu v nízkých otáčkách je pro Tebe zárukou bezpečí. Předjíždění a akcelerace je zážitek.
Když si vezmeš naháče, tak nic proto tomu, ale pokud se Ti obecně líbí více chopper, tak po čase budeš zase litovat kdykoliv se potkáš s naleštěným a vyšperkovaných chopperem.
Kreativnost u těchto motorek nezná téměř hranic.

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 13:23 | Nahoru | #14
Yper: Ehm... Nejsem si jistý, jestli jsem to pochopil správně. Ale ty vidíš mezi Viragem 750 a 1100 nějaký velikostní rozdíl?

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 13:48 | Nahoru | #15
Celkem ano! Alespoň se mi to tak zdá. A nebo ti, co mají 535 mi lžou že mají 750ku!? :\

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 13:59 | Nahoru | #16
Yper> Stejně asi nejvíce uvažuji o 535, líbí se mi a je pro mě cenově dostupná. Sice bych raději něco jako hondu shadow, ale to už je pro mě cenou trochu jinde. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli 535 "uveze" dva lidi coz je v mém případě 120kg a nějakou bagáš(stan spacák a nějaké osobní věci)

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 14:15 | Nahoru | #17

web6>Yper> Stejně asi nejvíce uvažuji o 535, líbí se mi a je pro mě cenově dostupná. Sice bych raději něco jako hondu shadow, ale to už je pro mě cenou trochu jinde. Ještě bych se chtěl zeptat, jestli 535 "uveze" dva lidi coz je v mém případě 120kg a nějakou bagáš(stan spacák a nějaké osobní věci)



No, myslím si že určitě uveze. Zcela běžně vídám na Hondě Shadow 800 dva lidi a štít před nimi a to je výkonově stejné jako Virago 535, nicméně nemohu tvrdit zcela hodnověrně. Já ji nemám. Ale z místa "A" do místa "B" pohodovou jízdou bez problému. Nakonec ji dělají jako dvousedadlovou, takže žádný obavy. lol
Na nějaký rychlý předjíždění to ale asi nebude.
Při koupi té motorky se dívej na uváděný výkon. Ta novější Viraga mají 30-33 kW. Rozhodně jdi do takového, pokud bys za přijatelný peníz nekoupil rovnou 750ku.
Teď před koncem sezóny půjdou s cenami také dolů a objeví se jich k prodeji hafo.
Vím že na jaře v Dojču stály něco okolo 3000 E. A měly i litá kola - namísto vyplétaných. Záleží jaké gusto máš.
A byly dokonce vybaveny i sedlovými brašnami, štítem atp.

Naposledy editováno 25.08.2008 14:18:05

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 14:22 | Nahoru | #18
Já spíš koukal po něčem starším třeba: http://suchen.mobil...=cz&pageNumber=1

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 14:22 | Nahoru | #19
počkat, já ten odkaz seženu...;)

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 14:24 | Nahoru | #20

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 14:55 | Nahoru | #21

Yper: Celkem ano! Alespoň se mi to tak zdá. A nebo ti, co mají 535 mi lžou že mají 750ku!? :\



Asi ano, protože 750 jako by jedenáctce z oka vypadla. Podvozek je shodný, motory se dají prohazovat navzájem... 1100 má akorát navíc benzínové čerpadlo, jinak jsou k nerozeznání.

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 21:06 | Nahoru | #22
Na čopru je pro mě důležitější krouťák a pak až výkon,aby to šlo pěkně od spodku......

"Chopper" do 700ccm...

25.8.2008 v 21:35 | Nahoru | #23
Yper> S těmi Viražkami 535 ohledně výkonu bych si dovolil polemizovat,já mám 535 rok 94 a má 34kw.Těch je většina s 34kw,pak jsou verze s 25kw,těch je docela málo a ty novější myslím od roku 98 mají 32kw.Asi tak.

"Chopper" do 700ccm...

26.8.2008 v 10:23 | Nahoru | #24
Yper> S těmito tvými názory musím zcela souhlasit, hlavně s tím že Chopper má být vzducháč, viz. téměř všechny HD, proč si zbytečně kazit motorku falešným nebo jen symbolickým žebrováním, složitostí a chladičem, já jsem zastánce vzducháčů, a navíc třeba Marauder 800 má jen 50 koní, tak k čemu vodník, moje stará XV500 z roku 84 má obsah 493 ccm a výkon 49 koní, a ta mašina už za ty léta má něco nalítáno, a je to vzducháč, a ten motor je naprosto OK, žádný problém se zadním válcem, olej nežere, na svíčky se nemusí šahat, a stejně tak moje Ducati, u ní se sice chladí lépe oba dva válce jelikož jsou jinak rozmístěny, ale i přesto vzducháč je podle mě i u naháče lepší než vodník, pokud je to tedy dvouválec, a pokud si jednou budu pořizovat silnější Ducati Monster, tak půjdu zase jedině do vzducháče, proto je pro mě vrcholem S2R a né S4R, který nesplnuje moje požadavky co od naháče očekávám, i když vzducháč je vždycky spíš Caffé-Racer než závodák, ale já mám takový názor že vodou chlazený motor má být schovaný pod kapotáží, jako třeba na R1, ale určitě bych ho nechtěl v Chopperu...

Pak jak si říkal že když si pořídí XV535 bude pokukovat po větších, s tím musím souhlasit, já jsem taky pokukoval po velkých chopperek jako je DragStar, Virago 1100 se mi moc nelíbí protože mi připomíná mojí XV500 a je na mě moc štíhlí, ale když si pořídíš malýho choppera nebude ti to pak stačit, ale samodřejmě záleží taky na ceně...

No a s tím že když si pořídíš místo choppera naháče tak pak toho budeš litovat, to je docela pravda, já jsem vyměnil XV535 za Ducati Monster, a když někde potkám HD FatBoy, nebo něco podobnýho, tak toho lituju, ale na druhou stranu nemusím protože ta cena je tak vysoká že to neni alternativa pro Ducati, ale jen nedostižný sen, a hlavně to nejlepší na naháči je to že to nemusíš leštit, já jsem vždycky moje Virago leštil půl dne aby bylo dokonalý, a když jsem viděl pokropenou silnici tak jsem to otáčel, nebo když začlo pršet tak mě málem šlehlo, ale na Ducati nic s toho nevadí, pak jí kdyžtak pokropim konví, a je zase pěkná, což zabere asi tak 5 minut...

1203pilot> Přesně tak, krouták nade vše, souhlas!

web6> Ještě s tím jestly to uveze dva lidi, najely jsme na tom s mojí bývalou známou hodně cest běžně s přestávkama po 80 - 100 Km a ani jeden znás si nestěžoval, a oba jsem vážily možná i přes 180 Kg, a jednou jsem vezl kámoše a dohromady jsme vážily možná 250 Kg a pořád to jelo 150 i do kopce, ale byl to jen cca. 50 Km okruh, ale na výkonu to rozhodně nebylo znát, jelo to pořád stejně, vlastně Virago jede pořád stejně, do kopce i s kopce, jde jen o to aby se na to vešlo všechno co chceš, protože je to fakt prcek...

"Chopper" do 700ccm...

26.8.2008 v 11:49 | Nahoru | #25
DMC.motobiker> To tvoje Virago je krásný, nelíbí se mi takové ty třásně, kravaty, brašny... JO někdy je to nutnost, když vyrážíš na delší cestu, ale jinak to podle mě mašinu kazí. Odkud más ty rovný řidítka, nelíbí se mi ty zahnuty.... Jo a ještě kolik to spolkne benzínu? a jakou má nádrž? Virago mě táhne čím dál víc

"Chopper" do 700ccm...

26.8.2008 v 13:33 | Nahoru | #26
mrkni na mojí virážku.. je to nádhera.. radost pojezdit.. spolkne 4-5 na 100, jede to furt stejně jak psali výšše, 120-130 ideální rychlost i naloženej ve dvou...

Naposledy editováno 26.08.2008 13:33:32

"Chopper" do 700ccm...

26.8.2008 v 14:29 | Nahoru | #27
web6> Je to skvělá motorka. Taky jsem nad ní jeden čas uvažoval. Virago jsem měl 250 a taky super. Sice byla pomalejší na rozjezd, ale jinak tahala dobřenato, že měla tak malou kubatůru. Navíc Viraga skvěle vypadaj. Teď mám Suzuki Maraudera VZ800 a musim říct, že i přes ten silnější tah od rozjezdu je taky v pohodě pro začátečníka. Spíš to záleží na pocitu každýho, ale bát se jít přes 700 ccm se mi zdá zbytečné. Do XV535 jsem nakonec nešel, jelikož se mi zalíbily cruisery classic s pořádnou gumou vpředu. A na obranu před nařknutím, že každý brání svou značku musím oponovat, že jsem sice nadmíru spokojený, ale takovýho Dragstara xvs classic bych taky bral. Dokonce to byla moje první volba při koupi silnější motorky, ale přišla mi skvělá nabídka na Maraudera, tak jsem jí bez váhání vzal.

"Chopper" do 700ccm...

27.8.2008 v 13:26 | Nahoru | #28
web6> Moje Virago žere pořád 5.5 litru na 100, je jedno jestly jedu po městě nebo na dálku, prostě pod 5.5 se s tim nedostanu, což je divný, protože na mojí Ducati se dá jet na dálku za 4 a zatáčkách i za 7, na Viragu jsem zatim žádný podobný rozmezí nespozoroval...

Nádrž to má asi na 12 litrů, ono to má dvě nádrže ale moc to nepomáhá, dojezd mam tak 160 Km a pak dávam rezervu a těch 200 je maximum, pak už raději rychle k pumpě, nechtěl bych to tlačit, a ta spotřeba bude podle mě způsobená tim krátkym převodem...

Jinak takhle jak to vidíš je dovezený z Německa, nic jsem s tim nedělal, ale taky se mi hned líbilo, řidítka jsou Fehling asi od Louise, i všechno ostatní až na pár věcí co jsou z Pola, ještě tam mam ted rolku která tam vypadá taky super, někdy přidam foto.

Jinak mě se taky nelíbí ty třásně a blbovinky, i když opěradlo by se hodilo když jedeš ve dvou, ale zkazilo by mi to celou motorku, protože k tomu mýmu vzhledu se nehodí, ale zase na druhou stranu kdybych měl třeba DragStara tak bych si tam nějaký třásně, brašny a takový věci dal, ale na Viragu se mi to nelíbí, je to taková štíhlá mašina tak raději at je to Agressorrr než Chopper...

Jo a díky za pochvalu, to vždycky potěší...

"Chopper" do 700ccm...

28.8.2008 v 08:10 | Nahoru | #29
DMC.motobiker> Jojo 535 je malá na to, aby se ověšovala doplňkama. Teď na podzim si musim udělat teprve papíry a buďto před zimou nebo z jara koupim nějakou mašinu. Ale pořád se rozhoduju, jestli Virago nebo nějakýho naháče. Zase na druhou stranu si říkám, jsi mladej užij si něco trochu svižnějšího a zadek si můžeš vozit až budeš táta... No ještě popřemýšlím

"Chopper" do 700ccm...

28.8.2008 v 10:07 | Nahoru | #30
web6> No já myslím že o věk nejde, mě se líbili choppery vždycky a vždycky se mi líbit budou, at je mi 17 nebo 70, je to spíš o tom jakej máš vkus, a na druhou stranu třeba Suzuki GS500 je taky naháč ale o moc líp jak Virago to taky nejede, i když musím se přiznat že i já jsem přešel na naháče (Ducati Monster), hlavně teda s praktických důvodů, protože na tom můžeš jezdit za každýho počasí a nemusí se to leštit, stačí to polejt vodou a je to zase čistý, a je pravda že na Chopperu si tolik srandy neužiješ, hlavně teda v zatáčkách, kde jsem na Viragu jezdil 70 tak na tomhle to tam můžu krouhat 130 a stačí to jen víc naklopit, až dokud neškrtají stupačky, což se mi na XV535 nestalo nikdy, a jak se to dá v serpentýnách převracet ze strany na stranu, to na Chopperu asi nezažiješ, ale zase na druhou stranu tahle sranda je taky někdy dost o život....

Já jsem si ale vždycky vybíral motorky jen a jen podle vzhledu, nic jinýho mě nezajímalo, protože na všem se dá jezdit, a ted jsem začal ještě uvažovat o Ducati 748, sice jednou chci pořádnýho choppera/cruisera, ale jde o to že takovej co se mi líbí stojí hodně, ale ta Ducati je pořád ještě reálná...

No takže přeju ti štěstí při výběru, at už si vybereš cokoly, a hlavně jestly budeš něco kupovat ještě před zimou tak už se asi moc nesvezeš, a nechtěl bych zažít ty měsíce kdy na to jen budeš koukat v garáži a přemýšlet jestly jsi udělal dobře...
Takže já být tebou bych už asi počkal do jara, teda pokud nemáš v plánu koupit si třeba krosku, s tou by v zimě byla sranda!
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist