Jak jde motor od spoda? Chci to na les a pole...
Jsou nejake rozdili v rokach 06 a 07?
Tedy?
4Tnechci tedy neresim.
Jakou znacku bys tedy Ty doporucil?
Snakekx jake to byly ty extra zavady?
Po kolika motohodinach se tam dela udrzba a veci na motoru?
Naposledy editováno 21.08.2008 20:22:11
Norbig prosim rozved to trochu co se jim na tom sralo a co meli za modely?
Ja myslim ze to bude nekde uprostred podle toho jak s tim kdo zachazi.
Ja to chci na pole a les a tam se mi zda kawa jako nej pac ma mit nejlepsi prubeh vykonu honda je vice agresivni.
A dale myslim ze ma Honda deltabox a to nechci
Suzuki se sypou prevodovky jak pise vecina tak zustava Kawa a Yamaha...A ta Yamaha se mi nelibi jak barvou tak celkove divnej design.
Jinak s tim ze je nej to olitat a koupit novou je jasna vec pro toho kdo s tim zavodi
Nikdo se nechce srat s ulitanou svini.
Jak je to s motohodinama? Jsou na 2T taky?
Naposledy editováno 22.08.2008 09:54:53
kastrol>jako crosska na pole...na poli můžu jezdit ze simsonem...přemejšlel sem že třeba za rok za dva bych šel do 250 ve 2T a proto se ptam abych si postupně za ten čas udělal obrázek...sic nevim jak člověk může posuzovat design na krosce...u japonců je to skoro všechno stejný a liší se to jestli to má rovnej zadní blatník nebo ne...kdyby to člověk nastříkal na klasickou barvu jiný moto tak to nepozná...spíš mi jde o tu spolehlivost...yamaha na tom bude líp?
skoro hádám, že jsi na tom ještě nejel
Norbik>hAjPR> Taky me to pripadne ze tady zpousta lidi nevi o cem mluvi.Ja to jeden rok zkousel na 250 2t.Proste jsem na to nemel,vysledkove jsem byl na tom spatne.Je to jinej styl jizdy nez na 125 a hlavne dost to taha za pracky!
Já se taky někdy tvářim, že vim o co GO... Ale ty jsi závodník (stejně jako nás pár, co jsme si to zkusili... ) a prostě víme... :o
Norbik>jo,to verim.Ono po 10min ostre jizdy clovekovi trnou pracky.Pak staci aby sis nekde pridal a uz se valis v tom lepsim pripade Je to bomba,pamatuju kdyz jsme ji v zime dovezli domu KTM 250 (2002)chtel jsem to jit hned zkusit.Jak uz se dalo jezdit tak jsem zjistil ze bez vecich problemu objedu celou trat na jeden kvalt a to na 3.Takovej to melo zatah.V zatacce prospojkovals (citove) a uz to letelo.Nedalo se udrzet kolo na trati.Nevim,pro amatera kterej chce zacit nedoporucuju.Tak maximalne nekomu koho se chci zbavit
já když vidim dvěpade a jezdce, kterej ji zvládá, smekám!
Norbik>Kdyz 250 tak jen ve 4t ALe proti 125 nemam vubec nic,spis naopak. A porad si myslim ze je to dobra motorka pro jezdce s nisi vykonosti,Tim myslim pokud nechces jezdit s A licenci.Ja mam taky jednu doma jako treningovou,abych porad nehuntoval 250 4t. Mozna skoda ze to prestavaji vyrabed.Za chvilku uz nebude moznost si vybrat na cem chces jezdit
...a co eFko, je spokojenost? Jaký máš dlouhodobý zkušenosti s tou motorkou? Od ovladatelnosti k servisu...dík
Norbik>hAjPR> tak ze ovladatelnost je ruzna.Kdyz sednes z dvacky na 4t je to proste jiny,hodnejsi.Zatacky se ti jezdi daleko lepe.Proste s tou motorkou jde riditelny smyk,coz u 2t nejde.Lepe se na tom skace.Nemusis mit tak velkou najezdovou rychlost,diky kroutaku pridas a letis.Celkove to lepe peruje.Kdyz jsem se mechaniku ptal PROC: tak prenos tocaku 4t je uplne jinej nez 2t.Proto maji lepsi trakci a motorka nezkace jak 125.Neni to vahou,ale prave ze motor bezi na 4d.Jinak servis je daleko intenzivnejsi.Neustale menis oleje ja (8 mh) Michal Votroubek dokonce po 3mh.Vent se meri po 20mh.Pist menim po 50mh rozvod podle vytahani ale cena retezu neni vysoka (900,-) Musi se davat pozor na prehrati,nesmis to turovat na miste.Jinak je to posun asi k lepsimu,ale drasi Mam Yamahu kvuli teamu,ale taky proto ze ve vyrobe 4t motoru jsou asi nejdal(spolehlivost)
no tak ten servis, co jsi popsal, není tak strašnej, ne? Já měnim olej cca po necelých 10 hod, hafo ho propálím v nádrži a píst max. 30 hod. Ale tak to si myslim, že údržbou to vyjde ne o moc dráž než 2T, otázkou je, co pak servis...