Já osobně mam pokažde nějak doskákanou gumu (pokažde jinak). po konzultaci s mechaniky co dělají podvozky jsem si připadal jak blbec. Vtip je v tom že je spousta druhů asfaltů, někde hladkej ,jinde drsnej , někde roleta, jinde koleje... jednou jedeš sám a jednou někoho vezeš. V praxi to znamená že maš moto nastavené na nějakej kompromis který ti vyhovuje ale má za následek že to prostě na určitých usecích víc sedí a jinde víc skáče... no a tam kde to skáče tak to žere gumu.. (samo že to ber s nadsázkou)
řešením je hrát si s nastavením podvozku zvětšit nebo zmenšit utlum s ohledem na cesty kde jezdíš ale taky se to může výrazně zhoršit...
- a jinak, pokud jezdí motorka fajn... nemáš problémy v zatáčkách (s podvozkem), tak to vůbec neřeš... 5 tis. km je dost, takže si myslím, že žádnej problém nemáš... Buď v klidu a jezdi
Naposledy editováno 07.08.2008 13:18:48
možná to je tčeda normální , ale mě přišlo že u cestovní motorky (s docela pohodovym stylem jízdy) by to mělo vydržet víc...
ještě k tomu nastavení podvozku, já na předku nic nenastavim na zadku jen předpětí, takže můžu maximálně laborovat s množstvim a druhem oleje
Naposledy editováno 07.08.2008 15:31:50