zajímala by mě hlavně spolehlivost, spotřeba oleje ,průměrná spotřeba benzínu, cestovní rychlost, chování v terénu a na silnici?
jinak kupoval bych asi zavřenou z Němec pokud by se sehnala tak by mě zajímalo jestli někdo nevíte jak jsou tyto motorky škrcený?
další moto v hledáčku je potom další Suza XF 650 Freewind co by jste brali radši a proč?
www.dr-big.cz/
big je nadherna charismaticka motorka ktera nebrzdi. spolehlivost maximalni, cestovni rychlost podle prevodu, benalu to neco sezere a oleje vetsinou moc ne. tusim ze tady na webu je test, hodne se dozvis na tom linku co jsem ti poslal. tedka se prodavaj za luxusni cenu, sam jsem jednoho kdysi malem koupil. freewind je jina kategorie.
a jak říká peacemaker - ty stránky jsou úplně bezva a lidi taky, rádi ti v čemkoli poradí
750 měly malej pevnej kotouč, 800 už má ale větší plovoucí a je to poznat. A i na té 750 když se osadí dobrýma deskama a pancéřovkou to brzdí stejně dobře nebo i líp než jakýkoliv jiný jednoválcový enduro.
V terenu to stalo za pendrek. Nic extra tlumice a pruziny, velka hmotnost a vysoky teziste (a to jsem se snazil jezdit s minimem benzinu) mi daly zabrat. Nerikam, ze se to neda, ale clovek se nadre. Navic jsem jezdil na E-07kach.
Kamos mel (nebo jeste ma?) Biga, co ma najeto hrubo pres 100 tisic. Pak nejak vymenil pist a jelo se dal.
Sedlo bylo typicky endurovy, takze po 200 kilometrech jsem mel zadek drevenej. Vibrace nejaky byly, ale dalo se to vydrzet.
Jinak kolem kluku s Bigama v "Turecku - Vermerovicich" byla super parta, rad jsem tam jezdil.
Naposledy editováno 02.08.2008 09:49:12
BIG je super moto, dá se na něj naložit hafo věcí, spolujezdec má hodně místa. Jen to chce vědět, proč ho chceš kupovat a nebát se toho velkého jednoválce.
P.S.k těm brzdám - ano brzdit by mohl více, už několikrat sem je malinko proklínal. A souhlasím s Peacemakerem - po vyzkoušení jeho 1100GS sem si z BMW brzd opravdu cvrnkl do textilu. ALe zas mi chyběl projev toho jednobuchu při roztáčení do otáček
Nějaký malý pokec o DR mám v profilu.
Rico>Plasty?No to ti nepovím, já ho zatím docela šetřím. Ale myslím že to bude stejný jako na Africe nebo podobnejch strojích. Navíc, pokud dáš padáky a jestě nosiče na kufry tak naky plasty moc řešit nemusís
problém je že nevim jak to je na Africe a podobnejch strojích
PosMiros>Vespa> hele kolik vydží plasty na Bigovi? budu zkoušet taky jezdit trošku v terénu a možná pak na ATAV a to se určitě neobejde bez mnoha pádů
no záleží kterej koupíš model, jestli ten starří nebo novější. Každopádně bez padáků do terénu nedoporučuji. Ten nový model už má dost plastů. Měl jsem ten starší (mrkni na profil) a jezdil jsem s tím do terénu, i dost padal, a na tom nebylo co rozbít
je to super motorka, ale chci vyměnit za něco víc cestovnějšího (nejdostupnější bude asi Varan)
ale pokud plánuješ fakt jen ty okresky a žádný dlouhý cestování po dálnici, tak je to supr volba
Jenik789>Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o
Mě naopak například u 1100GS chyběli ty vibrace, ten pocit toho jak se valec roztáčí a buší pod tebou..nicméně ty vibrace jsou úplně v pohodě, mylsím ze KLR600 mi vybrovala míň, natož stará ČíZa
Jenik789>Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o
supertenerka je pověstná spotřebou :\ a navíc Big je za hodně pěknou cenu a mě vibrace nevaděj měl jsem Jawu Dandy a nic horšího už neni lol
PosMiros>Jenik789>Kdyz chces velky enduro, proc nepremyslis o SuperTenere? 130 jedes po dalnici pohodovou rychlosti, takze tento problem odpada.
Biga jsem taky sice chtel, ale vadili mi ty vybrace :o
supertenerka je pověstná spotřebou :\ a navíc Big je za hodně pěknou cenu a mě vibrace nevaděj měl jsem Jawu Dandy a nic horšího už neni lol
Ale motorka neni o spotrebe ze? Ja mam ted XTZ900 a zere mi 5,7, coz neni zas tak hrozny
Jinak me subjektivni dojmy byli, ze proste DR BIG ma vetsi vibrace, to holt dela jednobuchar, jinak super motorka. Co mi na vseobecne typech Suzuki DR vadi, ze maji lehky predek, takze se casto stavi na zadni, coz jen zbytecne otravuje - sam jsem to vyzkousel...
Naposledy editováno 03.08.2008 22:22:33
Vespa>Jenik789> člověče nevím jak Supertenéré ale prej Big vibruje míň jak Afrika. Můj 750 teda do 5000 prakticky nevibroval
Zas ale při vybírání jsem natrefil na kusy co vibrovaly výrazně víc, taks měl možná na jeden z nich štěstí.
Na africe XRV750 jsem zadny takovy problem nemel Asi nejlepsi je si tgo sam vyzkouset, coz ja jsem udelal