Přitom na Jawce 350 se škopkem a leteckejma brýlema z první světový to bude mít aspoň styl ale to ne... raděj dělo co nejede. Vysvětlí mi někdo proč?
BTW: Upřímně si myslím ,že stačí v palici mozek ,vědět jak použít spojku s plynem a neleknout se zátahu . To jakej budeš řidič je na tobě aby jsi ukázal ,nebo ne ? Od předpisů máš autoškolu ,ale tím to i končí ,když nejsi fakt newbie a nikdy jsi to neviděl .
edit://
Zbyňa-Třebíč> To s tím půměrem si fakt trošku ulítl . Aby jsi měl např. v 30 minutách takovýhle průměr ,musel by si jezdit ve městě pokud možno maximálne 10minut a minimálně kolik ,90?? Nepočítm zatáčky a to pardon ,snad každej v republice ví ,že ten černej koberec museli dávat snad nalitý . A neříkej mi ,že s bandaskou ,i když je to 12ka dáš větší průměr než 120 . A uprímně řečeno ,zkoušel jsem jezdit úsek asi 1.5km ,kde dáš maximláku jak nic (250) a i s tím otáčením ,kde jsem prostě musel jet pomalu kvůli neúpřehledný zatáčce a písku jsem ani z daleka neměl takovej průměr ...
Naposledy editováno 29.07.2008 20:36:24
Mega-CZ>no možná taky finanční aspekt.. ne každej ma chuť jezdit na sedumkrát složeným střepu kde neví jestli mu praskne rám v zatáčce nebo upadne kolo na rovině a tak prostě počítá s tím že si motku nechá relativně dlouho a bude se o ni starat a mazlit si ji..
Tím pádem je zaškrcená motka jasná volba. Koupi si ji od nové a klidně ji může mít šest sedum let a výjde jej to určo lépe než koupit při každe změně (mam na mysli věk a povolený výkon) novou motorku...
Ty vole není to spíš obráceně??? Kde vezme normální kluk 18 - 21 jak teda sme tu kategorii vymezili prachy na novýho sporta? A teď otázka za milion proč by měl při změně koupit hned novou? Není lepší když mu párkrát slítne na zem starej střep a pak koupí něco solidního než si takhle otřískat funglovku R1 či jinej kundolap?
Nic proti Tobě osobně nemám a ne neznám Tě jak se hned vzepřeš ale píšeš strašný voloviny to už Ti snad i z reakcí došlo
Badboybiker>Náááhodou já jezdil 2 měsíce na škrcené a vpoho dala 150 km/h a táhlo to pěkně tak do 120. fakt jsem na tom dost blbnul-stačí to, ale jen na čas..
a zavřený mi jezdilo o litr na 100km míň
přesně tak, u mě to byla CB500, naprosto souhlasím
McMaron>Mega-CZ>no možná taky finanční aspekt.. ne každej ma chuť jezdit na sedumkrát složeným střepu kde neví jestli mu praskne rám v zatáčce nebo upadne kolo na rovině a tak prostě počítá s tím že si motku nechá relativně dlouho a bude se o ni starat a mazlit si ji..
Tím pádem je zaškrcená motka jasná volba. Koupi si ji od nové a klidně ji může mít šest sedum let a výjde jej to určo lépe než koupit při každe změně (mam na mysli věk a povolený výkon) novou motorku...
Ty vole není to spíš obráceně??? Kde vezme normální kluk 18 - 21 jak teda sme tu kategorii vymezili prachy na novýho sporta? A teď otázka za milion proč by měl při změně koupit hned novou? Není lepší když mu párkrát slítne na zem starej střep a pak koupí něco solidního než si takhle otřískat funglovku R1 či jinej kundolap?
no nemyslel jsem zrovna na R1 psal jsem všeobecně o (a to je moje chyba) a měl na mysli hornety, banďoury, a podobné kapotované hyosungy.. ale i cbr si dnes klidně koupí s přispěním rodičů nebo i na splatky.. každej výplatu neprobendí a jsou tací co dokažou šetřit. Proč novou? protože jak pišu výše.. zhledne se v ní, moc ji chce, ví (je o tom přesvěčenej) že mu ta motorka vydrží 6 a více let tak proč si nedopřát ten klid že jen jezdí a nic se nesype, nic nepraská, může tomu stroji věřit... Beru to podle sebe.. Nová je nová...
nedávno jsem ho potkal na tom samim místě , ale já seděl na ZXR750, dojel jsem ho, on zas přidal pak jsem za ní zatáh kousek poodjel, on na to taky šlápnul a dojel mě, pak jsem mu zamával nohou a zmizel vždycky, když ho v tom bouráku s koženejma sedačkama vidim, tak se směju