Ale je mi to trošku málo na mých 193cm výšky, ideálně bych to tak ještě o cca 3cm zvednul. Někde na netu jsem viděl tutorial od Chrise "kiwi" Hockey a třeba základní enduro postoj prostě uvolněně nedám, musel bych dost pokrčit nohy. Pro info, když vzpřímeně stojím na zemi, tak mám mezi dlaní a zemí mám 85cm.
Krosaři mi řekli ať to neřeším a jezdím nahrbený s pokrčenýma nohama, ale já cross nejezdím. Spíš tak lehce enduro, šotolinové cesty atp.. Na KTM dni si vzpomínám, že jsem viděl nějaký rally nebo dakar speciál a ten měl dost brutálně zvedlé řídítka tak minimálně o 10cm.
Jak to teda máte vy.
Asi jezdim málo pilu abych to poznal
2squer: tak zrovna od tebe bych čekal trošku praktičtější radu.
Celkem podobnou (jako ta první část) mi dali borci co jezdí kros od 10ti let a mají 170cm na výšku. Pro mě to kravina není, nevím proč bych se měl u jízdy ve stoje cítit nepřirozeně a nepohodlně, nehledě na to, že mi to nepřijde moc bezpečné u toho být i zhrbený. A vzhledem k tomu že podstavců pod řídítka existuje spoustu různých, určitě nejsem jediný normálně rostlý chlap co to řeší.
XarlieN>2reNqy: ty na cbr jezdíš po šotolině a ve stoje ?
2squer: tak zrovna od tebe bych čekal trošku praktičtější radu.
Celkem podobnou (jako ta první část) mi dali borci co jezdí kros od 10ti let a mají 170cm na výšku. Pro mě to kravina není, nevím proč bych se měl u jízdy ve stoje cítit nepřirozeně a nepohodlně, nehledě na to, že mi to nepřijde moc bezpečné u toho být i zhrbený. A vzhledem k tomu že podstavců pod řídítka existuje spoustu různých, určitě nejsem jediný normálně rostlý chlap co to řeší.
Naposledy editováno 26.07.2008 08:02:06
PS: jak jsi psal o tom dakarském speciálu a jeho rejdech o deset čísel výš - to nic pro normální ježdění neřeší: je to do písku a tam je třeba mít "lehčí" přední kolo. Tím že jede jezdec vzpřímeně se těžiště posouvá dozadu. Navíc je do toho promítnutá ještě jedna megazátěž, kterou ty nevozíš - ta velká nádrž....
Naposledy editováno 26.07.2008 12:53:31
M6>BTW řidítka, pokud by se někomu doma válely nižší magury z KTM nebo husara, vyměnim je za nový vyšší renthaly... případně ty magury koupim.
Hele tak se mi zdá, že se mi doma válí jedny nízké Magury s hrazdou ze staré KTMky, ale 22mm.
530 argumentů>M6>BTW řidítka, pokud by se někomu doma válely nižší magury z KTM nebo husara, vyměnim je za nový vyšší renthaly... případně ty magury koupim.
Hele tak se mi zdá, že se mi doma válí jedny nízké Magury s hrazdou ze staré KTMky, ale 22mm.
tak to bohužel, potřebuju ty tlustý
M6>530 argumentů>M6>BTW řidítka, pokud by se někomu doma válely nižší magury z KTM nebo husara, vyměnim je za nový vyšší renthaly... případně ty magury koupim.
Hele tak se mi zdá, že se mi doma válí jedny nízké Magury s hrazdou ze staré KTMky, ale 22mm.
tak to bohužel, potřebuju ty tlustý
Oni nejsou úplně k ničemu, kukej!
[img]
Naposledy editováno 27.07.2008 01:14:42
Vespa>Já jsem teď zjistil že to není jen o výšce řidítek.. na EXC mám originál řidítka a přesto se mě ve stoje jezdí úplně v pohodě a přirozeně, dokonce všechny kopce sjíždím vestoje, ale na DR-Z nejsem schopen, i když mám výrazně vyšší řidítka a ovladače nastavené stejně.. zvláštní :\
No a teď si stříhni ještě t test - odjeď vsedě na obou řekněme 100 km někde po rovině a pak nám dej vědět na co jsi přišel!!! Zase - porovnáváš hrušky a jabka! Ty dvě motorky mají společné akorát to, že obě mají dvě kola.... Každá je postavená na něco jiného! A ta 660 jak o ní píše zakladetel vlákna NIKDY nebude srovnatelná s ostrýma endurama a nepomůže jakékoliv nastavení řidítek...
Spíš to bude v geometrii než ve váze/těžišti
Svou roli bude hrát i to že mý EXC je dvoutakt, takže se mnou tolik necloume
Vespa>bathed> no to mě mrzí že DR-Z od tebe nedostalo odznáček, ale o to sem se nehádal, spíš o to že "ostrost" až tolik nesouvisí se stáním. Na takovým BMW se stojí náramně dobře a přitom má k EXC dost daleko :)
Spíš to bude v geometrii než ve váze/těžišti
Svou roli bude hrát i to že mý EXC je dvoutakt, takže se mnou tolik necloume
.... geometrie.....