1 reakcí na tento příspěvek Honda 500 cb
1 reakcí na tento příspěvek Honda 500 cb
1 reakcí na tento příspěvek Honda 500 cb
CB je nejlepsi jen pro nekoho... ...pro toho kdo ho zkusil ;)
Samosebou je mozny nechat sytic par minut, ale to si zase rikam, ze nedela dobre motoru, protoze se smyva olejovy film, takze sytic nechavam dele skutecne jen v pripade, ze je teplota pod nulou. Extra nizke volnobezne otacky studenemu motoru taky skodi, protoze diky malemu tlaku neni mazani ztuhlym olejem dostatecne.
Pokud tyhle problemy mas i pri startovani o teplotach kolem 10 az 20 stupnu (pri stani v garazi), tak uz je zrejme neco spatne (za predpokladu ze tohle dela i po minute po nastartovani). Svicky to urcite delat muzou, i kdyz ja jsem ke konci zivotnosti svicek se startovanim problemy nemel zadne, svicky se projevovaly pri prudsim pridani plynu ve vyssich otackach, kdy se uchlastavaly a motorka tak pri predjizdeni spis brzdila.
Kontrola hadicek taky neni na skodu, jeste me napada, ze docela bordel dokaze delat netesnici hadicka, co vede k podtlakovemu ventilu palivoveho kohoutu. Prisavani falesneho vzduchu muze delat dost problemy u studeneho motoru, u tepleho se tolik projevit nemusi.
Jinak ohledne chodu na jeden valec - obcas jsem mel taky pocit pri startovani, ze motor bezi jen na jeden - nicmene po sahnuti na vyfuk jsem musel konstatovat, ze jsou oba svody stejne teple a tedy jde jen o zvukovy klam, ktery zpusobuje nerovnomerny chod (zastudena) v kombinaci s konstrukci motoru, kdy nebehaji pisty ve valcich spolu (jako tomu bylo u starsich radovych dvouvalcu) ale proti sobe a tedy chod motoru ceba je mozne "svymi slovy" popsat po pulotackach jako bum jeden - bum druhy - nic - nic - bum jeden - bum druhy - nic - nic....
Takze se toho nedes, pokud mas pochybnosti a chybeji zkusenosti, urcite najdes ve svem okoli nekoho, kdo CB ma nebo mel a poradi nazivo pote, co si poslechne tvuj motor.