globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda 500 cb
 
15.2.2007 v 13:44
Zdravim vsechny cleny fora. Koupil jsem cb 500 a mam problem se studenymi starty. Motorku nastartuji a ma divny zvuk jako by nesla do otacek strili z vyfuku Chvilemi mi pripada jako by sla na jeden valec jakmile se zahreje a dostane do otacek tak tento problem zmizi. Potom uz motorka jede a startuje bez problemu. No a druhy den se to opakuje znovu.Setkal se stim nekdo. Dekuji za kazdou radu jak tento problem odstranit.

Honda 500 cb

15.2.2007 v 13:55 | Nahoru | #1
servis

Honda 500 cb

15.2.2007 v 14:01 | Nahoru | #2
No tam jsem uz objednany ,ale az za 3 tydny. A do te doby budu pekne na prasky jestli semnou byvaly majitel nevydrbal. Tak nejak doufam ze to nebude nic vazneho...a bude to chtit pouze seridit motor.

Honda 500 cb

15.2.2007 v 15:34 | Nahoru | #3
nejprve bych vyměnil svíčky,kabely

1 reakcí na tento příspěvek Honda 500 cb

15.2.2007 v 15:59 | Nahoru | #4
Jo to je ta nejlepší pětistovka jak tu někdo psal...

(reakce na) Honda 500 cb

15.2.2007 v 16:04 | Nahoru | #5
JirkaGS> ??? Nechapu :puke: . Problem muzes mit i s novym BMW.

Ale chapu že tě těch "jen 33kW" musi zevnitř hodně žrát :cool:

Honda 500 cb

15.2.2007 v 16:41 | Nahoru | #6
TAk bude to nejaka malickost,treba svicka, kabel, nejakej sajrat nekde, tezko rict. U CBcek se nic vaznyho nikdy nestava, takze to nebude nic vaznyho ani tady,urcite

1 reakcí na tento příspěvek Honda 500 cb

15.2.2007 v 16:50 | Nahoru | #7
Diky za rady. Zitra koupim nove svicky a skusim je vymenit.

Honda 500 cb

15.2.2007 v 16:57 | Nahoru | #8
Však píšu, že je to nejlepší pěťo ne! Jinak mě výkon mojí motorky nijak nemrzí, nežere...Na lítáni po okolí mi zatím stačí...

(reakce na) Honda 500 cb

16.2.2007 v 09:17 | Nahoru | #9
pavel k>nápadně mě to připomíná skříplou hadičku-přepad a tuším vyrovnávání tlaku v karbecech.Mezi karbecama je propoj trubička,z ní trubkový výústek,na něm nasazená hadička,která jde směrem mezi sedlo a nádrž a dolů.Jakmile je "neprůchodno",dělá takovýhle cypoviny-ale spíš by to dělalo stále.-každopádně bych to vomrknul.

1 reakcí na tento příspěvek Honda 500 cb

16.2.2007 v 10:29 | Nahoru | #10
Vymen ty svicky - me CB se starejma svickama delalo neco podobneho.

CB je nejlepsi jen pro nekoho... ...pro toho kdo ho zkusil ;)

(reakce na) Honda 500 cb

16.2.2007 v 10:36 | Nahoru | #11
taky mam doma jeste CB a tohle se mi taky stalo, napodzim sem to ulozil a v pohode ale na jare to neslo skoro nastartovat a duvod je jen jedinej a o to ze odesla jedna svicka a po tydnu i ta druha. proste se odpali a skapne. Jako prevenci je dobry pri studenych startech nedavat vubec plyn a nechat jen sitic. Treba H6 je na to obzvlast choulostivi.

Honda 500 cb

16.2.2007 v 10:46 | Nahoru | #12
Pokud se jedna o studene starty - mysleno tedy pri teplotach kolem nuly - tak to beru jako normalni vec. Nastartovat motorku na sytic, nechat ho par vterin a pak stahnout, ale plynem porad drzet otacky na cca 2 tisicich, tedy tam, kde se drzi volnobeh syticovy. V tomhle rezimu (studene, nastartovane, s vypnutym syticem) se to s plynem nesmi prehnat, studenej motor nema ochotu jit do otacek a ani mu to nedela dobre. Pokud bych ho drzel uplne bez plynu, zrejme by to zdechlo.

Samosebou je mozny nechat sytic par minut, ale to si zase rikam, ze nedela dobre motoru, protoze se smyva olejovy film, takze sytic nechavam dele skutecne jen v pripade, ze je teplota pod nulou. Extra nizke volnobezne otacky studenemu motoru taky skodi, protoze diky malemu tlaku neni mazani ztuhlym olejem dostatecne.

Pokud tyhle problemy mas i pri startovani o teplotach kolem 10 az 20 stupnu (pri stani v garazi), tak uz je zrejme neco spatne (za predpokladu ze tohle dela i po minute po nastartovani). Svicky to urcite delat muzou, i kdyz ja jsem ke konci zivotnosti svicek se startovanim problemy nemel zadne, svicky se projevovaly pri prudsim pridani plynu ve vyssich otackach, kdy se uchlastavaly a motorka tak pri predjizdeni spis brzdila.

Kontrola hadicek taky neni na skodu, jeste me napada, ze docela bordel dokaze delat netesnici hadicka, co vede k podtlakovemu ventilu palivoveho kohoutu. Prisavani falesneho vzduchu muze delat dost problemy u studeneho motoru, u tepleho se tolik projevit nemusi.

Jinak ohledne chodu na jeden valec - obcas jsem mel taky pocit pri startovani, ze motor bezi jen na jeden - nicmene po sahnuti na vyfuk jsem musel konstatovat, ze jsou oba svody stejne teple a tedy jde jen o zvukovy klam, ktery zpusobuje nerovnomerny chod (zastudena) v kombinaci s konstrukci motoru, kdy nebehaji pisty ve valcich spolu (jako tomu bylo u starsich radovych dvouvalcu) ale proti sobe a tedy chod motoru ceba je mozne "svymi slovy" popsat po pulotackach jako bum jeden - bum druhy - nic - nic - bum jeden - bum druhy - nic - nic....

Takze se toho nedes, pokud mas pochybnosti a chybeji zkusenosti, urcite najdes ve svem okoli nekoho, kdo CB ma nebo mel a poradi nazivo pote, co si poslechne tvuj motor.

Honda 500 cb

16.2.2007 v 11:23 | Nahoru | #13
pavel k> *yes*

Honda 500 cb

16.2.2007 v 14:32 | Nahoru | #14
Cau chlapi dekuju vam za vase rady. Dnes jsem vymenil svicky a motor jede v poradku.. No projistotu si necham motor seridit v servisu a bych nic nezanedbal a budu mit jistotu ze je vse v poradku. Jinak co se tyce cb mam ho 14 dni a jinou motorku jsem nechtel. Je to takova moje vysnena motorka. Puvodne jsem chtel cb 750 ale tam je to trosku o jine porizovaci cene. Jsem rad ze jsem manzelku premluvil na to peti kilo a dovolila mi ubrat trosku penez z nasich rodinych financi. Trosku jsem se uz nani projel a vim ze ji nedam z ruky.Proste ta motorka uz semnou zestarne.Taky si myslim ze z 500 je ta motorka nejhezci. Tim nechci urazit jine motorkare protoze pro kazdeho je ta jeho motorka tou nejhezci. Tak at uz mame brzy jaro a preji vsem mnoho najetych kilometru bez nehody.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist