Kdyžtak mi pošlete icq do pošty, nebo i tady na forum budu za každou radu vděčnej:D
Bude to ročník 2001
Najeto 17 000 km
a je prý v dobrem stavu, zatím oní více nevím:D
Tiesto>Ja ji mel v sestacti otevrenou, a bzla to prvni masina na kterz sem jel +- 200km/h
az tak jo?? to mi prijde trochu fantasmagorie (asi jako 150 u CBR125R).. 200 nejezdi ani Mito a RSka, natoz o neco slabsi a cestovnejsi NSRko.. co tady tak ctu na foru, tak to vsem jezdi okolo 160
Tiesto>Ja ji mel v sestacti otevrenou, a bzla to prvni masina na kterz sem jel +- 200km/h
to jsi tam mel motor ze 6ky ne?? nekecej tady takové kraviny :o
dej si bacha na to čerpadlo, kdy to bylo po go-nebo jestli ještě nebylo, podívej se na kotouč, mě se hned povolily nýty,atd.. u 2t je toho docela dost
No a ted vážně. Otevřená NSR jede pěkně, ale náklady na provoz starého krámu jsou obrovské. Nová zase stojí poměrně dost peněz a za tu cenu je nové YBR-ko s dvouletou zárukou. Navíc proti němu žere 2x tolik. Krám, co jsme koupili od a1moto, stál na opravách za rok a půl téměř tolik, co byla ceny motorky. (A to nemluvím o jednání majitele)
Kdysi jsme se jeli společně s NSR-kem projet. Kluk točil motor aby nám stíhal(běžná rychlost-100-130). Ten krám žral víc než naše motorky!!! Pro mladého kluka sakra drahá sranda.
noa na co si dat pozor ?? na vsechno :D 2T bejvaj casto ve spatnm stavu =) takze nejlip vybirat s nekym kdo tomu fakt rozumi =)
jinak nevim i s upravama 200 ?? :DDD komiku :D RSko s ladakem atd jede 175 tachometrove ... mito mi jedetaky 175 tachometrove tak nevim kde by si vzal 200 :D asi z cerny sjezdovky jedine na neutral :D
Tím předejdete všem dohadům.Mě tuhle borec s XRkou tvrdil, že z ní vymačkal v sériovym stavu 128...trochu se přepočítal, točil by 500 otáček nad omezovač
Bago>Místo toho abyste se tu hádali o maximálce...zkuste si to spočítat ne?Neni to tak těžký...stačí znát pár údajů...kde je omezovač otáček, poměr primáru a sekundáru, velikost kola...
Tím předejdete všem dohadům.Mě tuhle borec s XRkou tvrdil, že z ní vymačkal v sériovym stavu 128...trochu se přepočítal, točil by 500 otáček nad omezovač
Neni to zdaleka tak snadne jak si predstavujes. Timto zjistis maximalni moznou rychlost pri danem prevodu (ktera klidne muze 200km/h vyjit pri nestandartnim prevodu), ale rozhodne ti chybi podstatne informace o momentovych/silovych pomerech, ktere jsou rozhodujici.
Dawe02>Bago>Místo toho abyste se tu hádali o maximálce...zkuste si to spočítat ne?Neni to tak těžký...stačí znát pár údajů...kde je omezovač otáček, poměr primáru a sekundáru, velikost kola...
Tím předejdete všem dohadům.Mě tuhle borec s XRkou tvrdil, že z ní vymačkal v sériovym stavu 128...trochu se přepočítal, točil by 500 otáček nad omezovač
Neni to zdaleka tak snadne jak si predstavujes. Timto zjistis maximalni moznou rychlost pri danem prevodu (ktera klidne muze 200km/h vyjit pri nestandartnim prevodu), ale rozhodne ti chybi podstatne informace o momentovych/silovych pomerech, ktere jsou rozhodujici.
Samozřejmě je to teoretická rychlost.Ale řekněme, že ti vyjde rychlost X.Mě třeba u XR vyšla X=117 km/h.Ať už jsou pak momentový a silový poměry jakýkoli, ta moto podle mě přes tuhle rychlost prostě nepůjde ne?Jednou je v určitejch otáčkách omezovač a ten to prostě nepřeleze.Další věc je ta, že dvacka nejspíš na nejvyšší kvalt ten omezovač ani nedotočí...
No a prave v tu chvili prichazi na radu momentova bilance, coz je prave>
Další věc je ta, že dvacka nejspíš na nejvyšší kvalt ten omezovač ani nedotočí...
Naposledy editováno 23.07.2008 14:23:15