Dalos76>Mhmm, díky za reakce. Jasně, gumové hadice je dobré ošetřovat, pak by mohly vydržet i více než 3 roky, ale když už je člověk mění, tak pak chápu to rozhodnutí, že jde člověk do pancéřovek - prostě si udělá radost, je to stejné jako krásný lak na nádrži - dobrý pocit.
Měl bych ale tedy ještě otázku - čím konkrétně se odlišují "radiální brzdy" od "normálních"?
Padlo tady "radiální pumpy", ale našel jsem jen zmínky o radiálních brzdičích - znamená to, že kapalina působí třeba na nějaké klínky a ty teprve na brzdové destičky? V čem je výhoda?
Nemáte někdo link na šémátko?
tady jsem ti udělal obrázek abys pochopil v čem se tyto dvě konstrukce liší. Podle obrázků snad poznáš rozdíly.
kakabus>Jestli ten pozorovanej lepší brzdnej účinek nebude danej třeba tím, že u starší motorky, řekněme 5 a víc let, už jsou ty gumový původní dost opoužívaný a víc se "nafukujou" při brždění..majitel si řekne..brzdí to-brzdí, tak co..a nevymění je. Pak, když už je to fekt znát, že vadnou a tak, vymění je za pancéřky a ono to najednou brzdí líp..ale co kdyby to brzdilo stejně tak líp s normálníma novejma gumovejma? :) Ale na druhou stranu, když už pak ty gumáky měnit, tak vzhledem k ceně asi spíš za ty pancířky rovnou, že.. Taky se chstám na výměnu a dám asi pancířky..tipuju, že od toho 96týho je stejně nikdo neměnil.. lol
kakabus kdyz se podivas o stranku zpet toto tam pisu hmm...
Lada.s toto si jim nemel rikat..ted budou moc chytri lol
Naposledy editováno 20.07.2008 07:26:17
Dalos76>Lada.s> Díky za fotečky, ale v zásadě je to buřt, trochu modifikované uchycení k náboji, ale v principu je to totéž - VZHLEDOVĚ. Zkusím někde najít schéma konstrukce, to zajímavé bude schované vevnitř...
vevnitř je to furt stejný, na tom není co měnit. Jdr právě o to uchycení, a případě rydiálního uchycení nejsou ty šrouby namáhané na střih, takže by to teoreticky mělo být pevnější. Ale podle mě je to rozmar výrobce - aby prostě už bylo potřeba vymyslet něco moderního, tak otočili šrouby o 90° a jsou z toho "nové" brzdy, a ten kdo si je koupí tak je IN
u té pumpy už ale jde o zůsob "zpřevodování" sil působíchcíh na brzdový váleček, někdo to tu vysvětloval po fyzikální stráce, já tomu nerozumím. Nicméně každej říká že radálka se lépe dávkuje...tož nevím, asi na tom přecejen něco bude
z-x-r>Tak hosi vidim tu ze se tu tape jak ve skolce zase.
Pancerove hadice se davaji proto ze ta origo gumova hadice ti postupem casu starne a puchri a diky tomu se pri brzdeni NAFUKUJE!- a packa ti mekne a hovno brzdi.
Zivotnost gumove hadice mas +-3-5let aby byla 100% toto pisou primo japonci.
Tedy kdyz mas mrdku do 5let stoletou a nepouzivas ji na zavody nema cenu to menit nepoznas rozdil.
Vice dulezitou vec bych ale upozornil ze pancerove hadice musi mit atest! A to maji jen znackove treba Lucas...
A atest plni jen lysovane benja! Nikdy ne sroubovane.
Dale Hill tu pise ze mu gsxr s radialnima brzdama hovno brdi...
Tak to budes mit nekde problem pac co jsem testoval K6 Gsxr1000
tak stacilo se trochu jemne dotknout a motorka sla na predek.(vse origo desky)
Jestli mas na picu desky pak ti to hovno brzdi.
A nejde to jen o brzdny ucinek ale i DAVKOVANI...
tedy tobe samponku bych doporucil jak pancerove hadice tak radialni brdovou packu + nissin zlate desky a uvidis ten rozdil.
Bohuzel asi je nebudes mit barevne ci nejak posrane jak cirkus.
Jo davej si pak bacha at se s tim hned nevyplestis. lol
Jo a origo radialni brzd.pumpu nissin mas za nejakych 5000tis
Tak je pravda, že se na trhu objevili různí výrobci brzdových hadic a atest bude mít určitě jen hrstka.
Já osobně mohu doporučit Beringer a Spiegler. po namontování na starší stroje Yamaha RD 350 a Ducati 750 SS se brzdný účinek opravdu zlepšil, protože gumové hadice byly určitě původní
Ducati montuje pancéřovky sériově, takže ne všichni používají gumové
Naposledy editováno 22.07.2008 09:25:27