no podle toho u jakýho, jestly máš na mysli 600, 900 nebo S4R, myslim že S4R si bude docela brát na ten výkon...
Ale já mam M600, takže můžu říct kolik mi to žere, dostal jsem se na 4.5 litru, když jsem jel fakt na pohodu, cestovně, když blbnu v zatáčkách, tak to je kolem 5 - 5.5 litru, a myslim že takový maximum je někde na rovince když to budeš pořád hnát tak kolem těch 6 litrů, což je krásná spotřeba, protože třeba s Viragem se pod 5.5 nedostanu, a to ho docela šetřím...
Jinak ale včera jsem měnil rozetu, měl sem tam převod 15 - 38 zubů, což je extra do rychla, takže když jsem tam dal při 110 pětku, pořád to jelo skoro na volnoběh, ted tam mam 15 - 43 zubů a když jedu těch 120 na pětku, už je to docela roztočený, takže uvidíme, ted musim udělat nový měření spotřeby, myslim že ted bude asi žrát trochu víc, ale uvidíme, necham se překvapit...
Jo a ted s tou rozetou už se dá ta 4ka a 5ka i použít, pořád to hrabe, i na zadní se už občas zvedne, ale pořád nedam víc než 160, tak fakt nevim, tolik mi jede i Virago, chci aby to jelo alespon 180, když už mam v TP napsáno 175...
Nevíte někdo co s tim? A nechci slyšet rady typu "dej tam motor z 900", takový mi asi moc nepomůžou... lol
lol lol
POKOR>Me Monstrik 620 zere neco kolem 5 litru a jede mi to neco pres 190 tachakovejch, jak ma podle tabulek jezdit a to mam v TP 175.
Takhle to má být!!!
Super spotřeba, dobrá rychlost...
Já mam stejnou spotřebu, ale představoval bych si alespon těch 180, no ce se dá dělat, ale asi 620 je už vylepšenej...
steag> Jo, třeba tomu i samy věřily lol , nebo se to líp prodává , nebo je to maximální rychlost rámu, možná že i u 900 je to tak psaný... lol lol lol
900SS (monster s kóskem plastu) 5-6,5 , s výfukama ducati performance (termignoni titan) + BMC filtr cca o půl litru víc. (na výkonu dost znatelný rozdíl + cca 10koní)
620ka má jezdit těsně pod 200 , na ní jsem nejel
Jinak mam novej poznatek, když jedu na Viragu, a potkam takovej ten kontrolní radar, jak jich je ted všade jak namrdsráno, a mam na tachometru 50, tak ten radar mi ukáže 45 + - 2 Km, ale na Ducati když mam na tacho 50, tak mi to ukáže 50, a včera jsem jel na Savage a strejda na Ducati a říkal že jel 90 a ten Savage mi ukázal 100, a ukazuje asi stejně jako Virago, takže jestly to neni tak že tyhle japonský choppery ukazujou + 10% na rychlosti a ten Monster ukazuje třeba přesně??? Protože na Viragu 535 dávam běžně všude 150 - 160 tachometrovejch, a na M600 jen tak tak těch 150, a na 160 už čekám...
před servisem i po servisu mě jezdila pořád stejně a to 180-185 dle GPS (po rovině), v tý době jsem vážil metrák+/-. Jezdil jsem s kamošama kteří měli motorky kolem 100koní a jen na dálnici se mě vzdálili, a než se dostali přes auta byl jsem zase za nimi.
M600>já mám cca 4,5 - 5,5
to ho musíš trošku protáhnou ať si něco vezme mě nikdy nebavilo jezdit úsporně. s autem jsem se to musel naučit, jezdit skoro za 20 na 100km je už dost. hold 300koní si o nějakej benzínek řekne. Momentálně jezdím do práce 8km po městě z kopce do kopce a jsem na 9litrech , nejmíň po městě jsem měl 8,5 , když jsem se táhnul za 2,5TDI na okresce se dá jet k 7mi, zase nejvíce jsem měl 30/100km, to jen jednou ale zase to jelo
Naposledy editováno 22.07.2008 08:50:35
David_900SS>stepos> každej vidí jen údržbu (je tam něco navíc a častěji , zas tak moc toho není každá motorka potřebuje údržbu) ale to že to moc nežere už nevidí a když člověk spočítá celkový náklady na 1km jízdy zjistí že vzducháče od ducati jsou jedny z nejlevnějších motorek na celkový provoz, sice nejezdí jako R1 , ale od toho tu je 999, 1098. Ty jsou pak dražší včetně spotřeby.
Podle mě Ducati není pro každého já říkám na jedné straně jsou motorky a na druhé je Ducati je to stylovka.
není nic krásnějšího než rozehnat ducati do otáček , před zatáčkou nechat spadnout otáčky a jen co se otevře zatáčka pod plným plynem motor zase pořádně roztočit. a ta zvuková kulisa , hmm , "jak za starých dobrých časů už chybí jen černobílá šachovnice a pohár naplněný šampaňským" (tohle jsem si vypůjčil z jednoho testu )
David_900SS>stepos> každej vidí jen údržbu (je tam něco navíc a častěji , zas tak moc toho není každá motorka potřebuje údržbu) ale to že to moc nežere už nevidí a když člověk spočítá celkový náklady na 1km jízdy zjistí že vzducháče od ducati jsou jedny z nejlevnějších motorek na celkový provoz, sice nejezdí jako R1 , ale od toho tu je 999, 1098. Ty jsou pak dražší včetně spotřeby.
stabilne sviznou jizdou neco lehce pres 6. Na okruhu jsem to nemeril, ale bude to krapet vic. Osobne jsem byl velmi mile prekvapen. Cekal jsem od litroveho dvouvalu trosku vetsi apetit.
Morb...> Kdo by to od M600 chtěl??? Třeba já, ta motorka vypadá rychle tak at trošku jede, na pomalou jízdu mam chopper, jasně, nejsem žádnej závodník, a silnice se mi nelíbí, kdybych chtěl něco hodně rychlího, pořídim si japonskou 600 za ty prachy, ale Ducati je Ducati, a Monstery mam nejraději, ale i přesto trošku (těch 180) by to jet mělo...