globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Xj 600
 
14.7.2008 v 16:28
Potřeboval bych vědět hlavní klady a zápory.

Xj 600

14.7.2008 v 16:45 | Nahoru | #1
umíš používat políčko hledat?

Xj 600

14.7.2008 v 17:07 | Nahoru | #2
mira xj> A ty?

Xj 600

14.7.2008 v 18:42 | Nahoru | #3
Urcite uz tady toho bylo popsano spousta, Mira XJ Ti nejspis chtel pomoct... Muzu Ti dat jenom subjektivni pohled... Klady:
- pohodlne sedlo
- vyborna ovladatelnost
- nizke provozni naklady
- temer neznicitelny motor - diky sve jednoduchosti
- i po letech hezky design

Negativa:
- svody jsou jednoplastovy, takze casem dostanou ne moc hezku barvu
- spoj svodu s tlumicem vyfuku
- chybi ukazatel paliva, ale staci vynulovat pocitadlo a vidis kolik jeste pojedes (u mne to je kolem 330km na jedno natankovani, nez zacinam hledat benzinku)

Pokud by jsi chtel vic anebo neco konkretnejsiho, tak se ptej, anebo zabrouzdej na:
http://yamaha-xj.tomsmz.net/forum

Najdes tam i Miru XJ...

Xj 600

14.7.2008 v 20:56 | Nahoru | #4
Ben-G> děkuju moc.Míru jsem nechtěl nějako tento... Akorát občas něco špatně pochopim rozumíš.Jěště jednou díky,všecko okouknu.

Xj 600

14.7.2008 v 21:17 | Nahoru | #5
Za nejvetší klad bych vyzdvihl mnoha mnoha léty prověřený motor. Jednoduchý vzducháč (kde nic neni,nic se nerozbije), s nizkou spotřebou a nízkýma provozníma nákladama, dnes už poměrně nízká pořizovací cena.
Jako zápor - někomu může vadit nižší výkon, nekonkureceschopnost s moderními sestistovkami. Ale pokud víš na co ji chces, tak neudělás chybu

Xj 600

14.7.2008 v 23:20 | Nahoru | #6
i já bych přispěl troškou do mlýna- jak tady již zmiňovali motor je super, pokud nejseš závodník a stačí ti maximálka kolem 190 km/h, tak tě určitě zaujme slušným zátahem od spoda. Sedlám teď Kawu zzr 600 a když srovnám zátah tak do cca 6000 otáček, myslím, že diverze měla navrch. Samozřejmě, že ve vrchu už se zzr docela rozčertí a ukáže jí zadek, ale jak říkám spodek byl na diverzi lepší. Velmi příznivá spotřeba a na S verzi i docela slušnej štítek, kterej ochránil před větrem a deštěm. Negativa bych dal trošičku nestabilní při vyšších rychlostech, ale dá se zvyknout, mírné kroucení rámu v dlouhých táhlých a rychlých zatáčkách na horším povrchu a podtlakový čerpadlo, takže když se motorka startovala po delším stání, třeba po zimě, tak to docela trvalo, byl to boj, nicméně novější modely už mají prý tento problém vyřešen. Myslím, že ji kup

Xj 600

15.7.2008 v 20:54 | Nahoru | #7
Mrkni na Faudyho stránky faudy.journey.cz/,
ten na XJčku najel 75000 km a má ty stránky moc pěkný

Xj 600

16.7.2008 v 12:05 | Nahoru | #8
Rico> Dík moc.Já to mám na výkendový projížďky k vodě nebo na Dářko atd.Právě kvůli tý jednoduchosti bych jí bral!!

Xj 600

16.7.2008 v 12:08 | Nahoru | #9
trifonov-Já nejsem závodník vůbec,právě jsem se přesně rozmýšlel mezi gpz500,zzr6 a to xj6.Ten čtyřvál mi sedí víc.Nemá takové charisma jako třeba gpz,ale je to prostě pohovka.Díky

Xj 600

16.7.2008 v 13:22 | Nahoru | #10
Je to dobrej a nenáročnej stroj a dost si toho nechá líbit.Já jí měl,černou,svody udělaný do 1laďené koncovky zn. SHARK.Opravdu vymazlený zvuk.Bohužel jsem pak na ní měl dost ošklivou nehodu,ale YAMAZE jsem zůstal věrný,mám TDM900 Jen dávej pozor,XJéčka měly často výrobní vadu ve spojkovém koši-na volnoběh to cvakalo,ale jaxi vymáčkl spojku,přestalo.

Xj 600

16.7.2008 v 13:40 | Nahoru | #11
Skyvyk> pokud jde jen o víkendový projížďky, tak bych poradil xj, u zzr už jsou přece jen trošičku větší náklady na údržbu a co se týká gpz, no je to pětibába, tam člověk musí počítat s tím, že když vezme za sebe na tandem pořádnou českou buchtu, tak je potřeba motor točit až do nebe, aby to jelo svižněji. Ona má gépézeta maximum krouťáku až někde tuším v 8500 a to nějákejch asi 47 nebo 49, už nevím přesně, xj mělo 53 v 7500, takže tady je jasný, kde musí lítat rafika otáčkoměru, když se jede s naloženým špekem na tandemu do kopce lol Jinak teda gpz 500 nechci rozhodně pomlouvat, myslím, že svýho času to byla nejvýkonější pětka a svou vizáží je mě pořád sympatická
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist