paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Suzuki GSX-600F
6.4.2008 v 12:57
Ahoj chtel jsem se zeptat mam Suzuki GSX-600F mam predelany vyfukove potruby a svedeno do 1vyfuku... kdysi to delal kamos este s jednim klukem... kdyz byla este motorka kamose... muze to mit vliv na spatny chod motoru??? slysel jsem ze ano... a dale bych se chtel zeptat na rizeni teto motorky... koupil jsem si ji na podzim... takze jsem nic nejezdil... jak se chova v zatackach a co muzu od ni cekat?? diky za odpovedi...

Suzuki GSX-600F

6.7.2008 v 11:56 | Nahoru | #511

firecracker>V kolika tak řadíte a na kolik otáček jezdíte normálně ?


otáckomer nesleduju takze nevim, jinak jsem dlouhodobe zjistil ze jezdim za 5,5 litru

Suzuki GSX-600F

6.7.2008 v 18:29 | Nahoru | #512
flandj> Kdyz pojedes tak 100km/h tak mas otacky kolem 6-6,5tis... si veme neco kolem 5L mozna i pod 5L by ses vesel si myslim... kdyz tak jedu tak je nadrz nevycerpatelna...

Suzuki GSX-600F

6.7.2008 v 20:06 | Nahoru | #513
ja mam pri cca 90 otacky tesne pod 5000, kdyz jedu na pohodu tak jedu na 6 ve meste i mimo (znate to jenom proste projizdeni na pohodu). Kdyz jedu trosku rychlejs (treba kdyz jedu sam nekam) tak jedu tech 130/140 ale otacky si nepamatuju tipuju to ale ze je to tesne nez to zacne tahnout - kolem tech 7-8tisic. a kdyz jedu metlu tak na 5 skoro 200 lol

Suzuki GSX-600F

7.7.2008 v 18:22 | Nahoru | #514
Dneska jsem jel na GSX delší trasu 120km Hradec-Praha sám jen s jedním velkým kufrem v zadu. Cestovní rychlost 120-130 sem tam 150 a jednou asi 190. Jinak při těch 120-130 otáčky cca 6000 když jsem byl trošku přes 130 tak 6500. Taky bych řekl že mě to žralo tak 5 litrů +- litr no spíš plus ale nevím přesně. Zjistil jsem že plexi je šikovná věc ale jen když ležim na nádrži, když sedím tak nějak normálně tak mě fouká vítr z plexi přesně na krk a spodní část helmy. Z těch 120km jsem jel asi 70 v dešti a kromě toho, že se mě mlžilo plexi a měl jsem mokrý rifle jsem nezaznamenal žádnou změnu i když tak by to asi mělo být Měl jsem docela legraci z jedné Fobie 1,2 HTP(Horko Těžko Poskládáné) když chtěl chlapec v 130 začít závodit. Tak jsem zjistil, že to bez podřazení pěkně zrychluje i v těch 130, jen kdyby ten vítr od těch 140-160 tak moc nefoukal

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 10:02 | Nahoru | #515
zjistil jsem že tak od 120-130 výš motorka docela vibruje(no nevím jestli motorka, prostě vibrují řidítka) a ty vibrace se přecházejí do řiditek, na řidítkách to je ještě docela dobrý, ale když jsem mačkal blinkry tak to bylo cejtit daleko víc, nejde o to, že by to nějak vysloveně klepalo s řidítkama, že by to házelo do stran nebo tak, jen to prostě vibruje pri větší rychlosti. Máte s tím někdo zkušenost?

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 10:31 | Nahoru | #516
další inteletuální dotaz, když zastrčim klíček tak jde zamáčknout i spínačka, k čemu je to dobrý? je to debilni dotaz ale na chrchloj to nebylo

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 10:33 | Nahoru | #517
firecracker> mas tam zavazicka? a myslim zavazicke ne ten duralovy hajzl, nemas nekde neco povolene? jinak me to teda nijak extra nevybruje, zavazicka mam teprve ve vyrobe, horsi je to ve stupackach

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 11:22 | Nahoru | #518
DRN> Bez zamacknuti spinacky to nejde zamknout ne?;) Aspon u me to tak je...

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 11:57 | Nahoru | #519
DRN> myslím, že závažíčka tam jsou nevím jestli duralový nebo ne, jak to poznám? Myslím, že do stupaček nic nešlo nebo možná šlo, ale necítil jsem to. Mám uvolněný pravý přední šroub u plexi nejde dotáhnout protože je to ve vnitř prasklý, ale od toho to snad nevybruje, i když ... ono nejde o to, že by mě to nějak vadilo, spíš jsem se chtěl zeptat jestli je to normální ...

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 12:54 | Nahoru | #520
firecracker> duralový jsou lehký a jen na parádu,těžký(nejlíp z antikora,když je odřeš )ti změní amplitudu vlnění ,který teď odpovídá rezonanci chvění řidítek,mohlo by to pomoct,když to nejde do stupaček

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 13:11 | Nahoru | #521
sajosa> Děkuju z mé odpovědí to nebylo asi moc jasné, já vím k čemu jsou žávažíčka a je mě jasný že Duralový jsou na prd protože jsou lehký, jen nevím jak zjistit jestli mám duralový nebo jiný aniž bych je z toho sundával

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 16:18 | Nahoru | #522
Bludevil> me to jde jak kdy nekdy to bez zmacknuti nedam a nekdy to jde samo i kdyz chci jenom vypnout klicek a kdyz se mi to povede bez zamacknuti tak to dojede rovnou az na rozsviceny parkovacky takze na to si davam bacha

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 16:22 | Nahoru | #523
firecracker> ja mam ani nevim co bud hlinik nebo ten dural - nevim jak to poznam. Je to mekej material, jde do toho dobre rejpat

Suzuki GSX-600F

8.7.2008 v 17:29 | Nahoru | #524
milion>

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 15:59 | Nahoru | #525
Zdravím,taky mám trochu problém s těma vibracema.Hlavně když to rozjedu kolem 100km/h a začnu brzdit motorem,tak to jde hustě do řidítek.A od toho jedou i zrcátka,že v nich není ani nic vidět.Ruce to vyrží a zrcátka asi vyřešim nějakou gumovou podložkou pod držáček zrcátek.
Jinak spotřeba se u mě pohybuje při ostřejší jízdě kolem 6,5litru.

Naposledy editováno 10.07.2008 15:59:36

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 16:02 | Nahoru | #526
Jinak dneska mi to přetryskovávaj,tak jsem zvědavej na výsledek.Máte někdo zkušenost,jakej je to rozdíl????Normal tryska vs. dynojet??

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 16:02 | Nahoru | #527
mpet> Me to nejvic vybruje mezi 6-7tis o/min ale to je u kazdxy masiny ze v urcitych otackach ma nejvetsi vybrace z motoru... a u tehle masinek je to kort citit bych rekl...

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 16:08 | Nahoru | #528
To jo.Spíš bych ale řekl,že to bude i šitkama řidítkama.Koupil jsem to takhle a chci na tom udělat hodně úprav.

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 16:14 | Nahoru | #529
Jakou máte gumu na zadku????Nená někdo zkušenost z výměnou celýho ráfku za širší????

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 16:41 | Nahoru | #530
mpet> Ja tam mam Metzelery LaserTec... a nemuzu si stezovat... vydrzi dost a dobre drzi na silnici...

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 17:00 | Nahoru | #531
Já mám teď na zadku michelin pilot road 150/17.Kupoval jsem ji trochu jetou a zatím dobrý.

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 20:11 | Nahoru | #532

Sensation86>mpet> Me to nejvic vybruje mezi 6-7tis o/min ale to je u kazdxy masiny ze v urcitych otackach ma nejvetsi vybrace z motoru... a u tehle masinek je to kort citit bych rekl...



jop přesně tak v těchlel otáčkách jsem jel celou dobu a docela to vibralovalo, musím na dálnici zkusti jestli to bude vibrovat třeba v 8.000 při větší rychlosti a nebo ne. Btw Kolik km/h jezdíte když někam jedete na delší vzálenost? Myslím tak +-100 km nikam nespěcháte a jedete třeba po dálnici ?

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 20:16 | Nahoru | #533
mpet> čus jak mas udelane ty uchyty na riditka?

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:33 | Nahoru | #534
Mám asi trochu blbej dotaz. Kdo má eFko z 92 přidáváte do benzínu náhradu olova? Měl do motorek tohoto data výroby ještě přijít olovnatý benzín? dík za odpověď

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:38 | Nahoru | #535
myslím ze ho tam nikdo z kluku nedává, ale když se mrkneš na jeden článek přímo o našem nebo spíš Vašem starším eFku tak ten autor toho článku psal, že když tam lil olovnaty benzín, že to jelo líp ... sice ho to nutně nepotřebuje, ale asi je to lepší.

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:38 | Nahoru | #536
firecracker> Mno pokud tu dalnici znam... tak jedu co to jde... tj. okolni podminky,provoz atd.
Ale jinak kdyz jedu na pohodu tak 100-120km/h v 8tis...o/min uz to tolik nevybruje,nejvic mezi 6-7tis... a s tim nic neudelas to tak proste je... me v tech otackach zvono spojkova packa... ale vybrace neresim... sousdredim se na jizdu a ne na vybrator...

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:42 | Nahoru | #537
Sensation86> no mě jde totiž o to že když jedu těch 120-130 tak jsem tak na 6500 otáčkách a pěkně to drnčí, no a když jedu 140 a víc, tak se sice dostávám na 8000 otáček kdy to asi tolik nevibruje, ale zase se mě zdá že dost fouká vítr a že by to bylo asi na delší cesty náročný myslím těch +-100km protože když budeš skrčenej za plexi tak to bude po čase nepohodlný a když skrčenej nebudeš tak na tebe bude dost foukat ...

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:45 | Nahoru | #538
firecracker> Ale houby fouka... kdyz je pocasi jako napr. dnes tj. skoro bezvetri tak se da jet klidne 200km/h a nezalehnutej a ok... mno s temi otackami... jezdi k 7tis... to by jsi mel mit neco nad 110km/h aspon ja to tak mam ale to je diky ladaku... ze mam o neco ubytek vykonu... ale kolem 7tis uz to nedrci... zajimalo by me jaka je max. rychlost s origo vyfuky... slysel jsem jednou Efko s origu vyfuky a nic moc... peknej humus... ale asi vec nazoru...

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:48 | Nahoru | #539
Sensation86> no asi jde o zvyk a taky asi o helmu moc mě v té helmě fouká a posunuje se mě po xichtu ... jinak mám pocit, že to fouká fakt fest, možná to je tím, že mám 2 metry a to plexi mě moc nekryje ... jinak mám sice novější model eFka, ale motor a spol bude asi stejný a rozhodně mě to v té rychlosti netočí tolik otáček ... mám origo výfuk a je dost tichý, ale řekl bych, že to jede slušně ...

Suzuki GSX-600F

10.7.2008 v 21:55 | Nahoru | #540
firecracker> Me to da max. 215km/h a zvuk to ma luxusni... nastartujes a uz to hluboce hřmí... fakt super... tak co se tyce helmy... nemas asi dobrou helmu,helma ma sedet na halve jak pribita... kdyz si ji nasadis mela by vytlacovat tvare... tak by mela helma sedet...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Technicka Suzuki GSX 600 F Suzuki Suzuki KadlecJo 14 26.4.2024 v 07:54 zmulin
Měřák bohatosti směsy [1, 2] Suzuki GSX 600 F Loupáček 56 2.12.2023 v 16:56 Krovak
Správná poloho palivového ventilu S... Suzuki GSX 600 F robb99 9 15.7.2023 v 20:32 dewwil
Motorka nestartuje Suzuki GSX 600 F Suzuki GSX 600 F Vojtas0034 8 10.9.2022 v 08:50 Vojtas0034
Olej gsx600f Suzuki GSX 600 F ZdenyRider 17 25.5.2022 v 10:51 Ozzy_


TOPlist