Bludevil>Hlavně monster 600 ale chorobně nejede...
Ty jsi fakt nemocnej Uvědom si, že motor je koncepčně celkem veteránem v řadách Ducati, dvouválec, dvouventil...to aby si ho srovnával s nějakou čtyřválcovou čtyřstovkou. Mám zkušenost s ZXR 400 a VFR 400. VFR je samozřejmě dost slušná motorka, ale pokud netočíš motor, tak také žádný zázrak. Monster i šestka je kupodivu o krouťáku, kterého sice moc nemá, ale táhne hezky, vytáčet ho nemá smysl.
Tvé srovnání mi přijde stejné jako kdybych psal, že GSX 600 je mrdka, protože R6 jede daleko lépe :o
Dotaz byl, jestli SV nebo Monster. Obe dvouvalce do V, obe nahace. To ze monster ma koncepcne zastaralej motor je jen a jen jeho problem, pro uzivatele to fakt neni vyhoda. Tudiz kdyz vahat mezi SV a duc, beru vzdy SV. Ale ja bych byl pro neco co v seznamu neni: raptor 650. Motor z SV a pritom vizaz monstera, spolu se skvelym podvozkem, myslim ze to nej v dane kategorii
Japonci jsou spíš na ty Rejže, jako je R1, ZX10R a tak dále, ale i tak když chci designově pěknou sportovní mašinu, zase musim šáhnout po Ducati 996, nebo 999...
DMC.motobiker>Bludevil> No SV alespon už nějak vypadá, dá se říct že vypadá i docela pěkně, ne jako to GSko, už se to dá srovnávat, kluci žlutý se pokusily napodobit rám a motor z Ducati, v Suzuce asi zaplatily vývojářům dovolenou v Bologni, a pravdou je, že motor od Suzuki bude asi pracovat líp než ten od Ducati, a ještě s levnějším provozem, ale na druhou stranu, proč si kupovat nějakou nepovedenou napodobeninu z Asie když můžu mít za ty prachy originál, navíc Monster je pořád mnohem lepší po designový a zvůkový a hlavně pocitový stránce, a můj názor je ten, že v Asii prostě neumí udělat pěknýho naháče, pěkný naháče umí udělat jen v Itálii, popřípadě Anglii, a vrcholem streetů je pak Buell...
Japonci jsou spíš na ty Rejže, jako je R1, ZX10R a tak dále, ale i tak když chci designově pěknou sportovní mašinu, zase musim šáhnout po Ducati 996, nebo 999...
Spíš bych to viděl tak, že SV je pro masy lidí. Rozpočt
ovka. Taky je za hodně malý prachy. Motor má podobný jenom počet válců. Rozvod řetízkem a čtyřventil. Díky tomu má takový výkon. Monster je jednoduchej starej dvouventilovej motor (s4 atd. nee) vzduchem chlazenej a desmodrom. Díky za to.
Na 600 jsem nejel. Má 620 mě něco přes 60 koňáčů. A mě to stačí a dokáže mě pobavit. (někoho třeba né). Brácha si to taky užíval, když jsem mu to půjčil (předtím měl GSX-f 600, stejně jako bludevil, ale 98) a říkal, že to má nádhernej zátah, jen tomu chybí vršek. To mě nevadí zatím.
Musím podotknout, že na SV i GS jsem jel...jen kousek, takže nemůžu hodnotit podvozek atd. Monster je z nich 100% nejkrásnější. Japonci se nechytají.
Ještě podotknu, že za prachy co jsem dal za ss, jsem mohl mít parádní SV, ale prostě jsem si řekl né. :o
Naposledy editováno 01.07.2008 14:32:34
Bludevil>šimic> Jel jsem parkrat na obem a nevidim duvod proc to nesrovnavat. jen proto ze to ma napis ducati to neznamena ze je to lepsi masina. Popravde po projeti monstera jsem vzyval i starou 350 pro jeji "vztekly" nastup vykonu ve srovnani s malym monstrem
já osobně bych šel rači do Monstera šestky než do bandasky. Tvoje názory se mi zdaj trochu z cesty :) ale neberu ti je. Má skvělý podvozek a vím, jak šimic prasí na buchlákách takovým stylem, že to nemá obdoby... a je docela k smíchu, že tento stroj srovnáváš s takovou kozou jako ER5, CB či GS ...
SV taky dobrá motorka. Monster má ale styl, já bych se ho nebál
Jako člověk,který jel jak na M600 , tak na SV 650 musím říci,že Monster 600 je hodně slabej.Nehledě na to ,že rok 95 a tyhle kilometry jsou nejspíš nesmysl.Mozek jasně říká že SV je lepší volba.Sice s tím frajera neuděláš,ale údržba,výkon a spolehlivost proti M600 z roku 95 je jednoznačná.
Mam par let Yamahu FZR 400R z 89 a před třema dny jsem koupil Monsta 600 z 96. Taky jsem se rozhodoval stejně jak Ty, ale Monstr je prostě Monstr. Popravdě je slabší i než ta FZR, ale svezení je mnohem lepší, ikdyž jsem toho zatím moc nenajel.
CZ_Sibi>Čau,
Mam par let Yamahu FZR 400R z 89 a před třema dny jsem koupil Monsta 600 z 96. Taky jsem se rozhodoval stejně jak Ty, ale Monstr je prostě Monstr. Popravdě je slabší i než ta FZR, ale svezení je mnohem lepší, ikdyž jsem toho zatím moc nenajel.
S tim musim souhlasit, když jsem jezdil na tý FZR400, tak na tom se fakt nedá jezdit, pod 8000 se to ani nerozjede, a to fakt, rychle mě přešla chut na Silnice a do budoucna mi to zkazilo pohled na čtyřválce, proto sem se rychle vrátil ke svýmu chopperu, kterej jezdí mnohem líp, ale na druhou stranu to FZR šlo až do 15000 a dokázalo to jet i docela rychle, Monster se takhle nikdy neroztočí, ale zase vynahrazuje to tím že jde pěkně od spoda a vůbec se nemusí točit, je to prostě taková pohodová motorka, kdo chce něco rychlího musí se kouknout jinam, ale mě to vyhovuje, jinak kdo říká že Monster je hodně slabej, nemá pravdu, je totiž ještě slabší...
Já sem toho mýho M dal předevčírem na papíry a včera jsem se konečně projel, dal sem si mojí oblíbenou trasu Cheb - Sokolov - Loket - Bečov - Toužim - Mariánky - Cheb (kdo to nejel, o hodně přišel, je to ideál na Choppery a Naháče, samá zatáčka údolím mezi horama, podél řeky, a nová široká silnice, fakt paráda...) no a musim říct že to je lepší než na Viragu, Monster je hodně o pocitech, a na ty zákruty to je něco, ten podvozek je vážně super, už mam ošoupaný moje motorkářský boty, a to na Virglu jsem je v zatáčce ani jednou neškrtnul, žere mi to asi 4.9 litru, a to ho ani moc nešetřim, a ta 100 je tam ani nevym jak, optimálka 110 Km/h, ale když pak vyjedu nedejbože na dálnici, tak to bych nepřál nikomu, když se roztočí na 160 tak to můžu bouchat šampáno, a od těch 130 to už ani nic moc nedělá, navíc autaři když vidí takovou motorku tak už uhejbaj, ale předjet je skoro nemůžu, protože na to nemam, fakt rychlotrasám se vyhejbam obloukem, ale jinak super motorka, já bych to řekl asi takhle, je to Chopper se Agresivním vzhledem, zvukem a rozjezdem, tot vše...
Ale ještě až budu měnit řemeny tak se pokusíme nějak udělat časování a celý to zkouknout, protože v TP mam napsáno max. rychlost 175, tak bych čekal alespon že to pojede 180, ale za 150 můžu být rád, tak nevym jestly to tak má jet, přitom motor vypadá dobře, skvěle chytá, má dobrej volnoběh a je spolehlivej, tak nevym no...
Srdce tluče pro monsterko, ale rozum si s tím neví rady
Naposledy editováno 04.07.2008 12:12:02
No a pokud jde o můj názor na ER5 (SV,GS), tak to bych si raději nechal tu Jawku...