Sailly>Tak já nevim, co člověk to jinej názor Někdo radí 250, někdo 500, NIKDO 125, což mě těší
No asi tak, pokud můžeš jen do 25kw, tak pak si užiješ nejvíc na nějaké lehké dvěpade U pětikila si budeš maximálně zvykat na hmotnost a ve výkonu moc rozdíl nebude.
caby>NickSlaughter> jjrozmýšel sem opravdu hodně dlouho a už sem začal štvát sám sebe ,že se snad nikdy nerozhodnu:) no s mim strojkem je to asi tak ,je to šestka,ale ma malinký tajemství :o
No jaký tajemství, prostě je tam motor ze sedmpade
caby>NickSlaughter> a to je jako normalně z fabrošky?ps:k čemu je to dobrý?ma snad lepší jízdní vlastnosti?
Je pevnější, bývá tvrdčeji nastavena a má lepší jízdní vlastnosti (nebývá to ale pravidlem, u některých moto jsem četl, že předchozí model s klasickou vidlí měl lepší jízdní vlastnosti než nový s upsidy). Je to sériovka.
Osobne si myslim,ze horsi je mnohem vussi hmotnost nez trosku koni navic.
spalovac>NickSlaughter> Na ty hmotnosti bych prosil jste trosku prosim ubrat (128 kg sucha) a v DE se bezne prodava zavrena. Nebo koupit drosselsatz.
Tripade neni spatna,ale rozhodne je lepsi prevratana na 426ccm
Pohotovostní je ale asi 152 kg, ne? Jenže v DE mají uškrceno na 27 poníků kvůli pojištění
Já chtěl RD převrtat na 380 pak na 400, ale bohužel mám rozjeto více projektů, takže nestíhám Ale mám jí řádně vyladěnou, naposledy na brzdě 73.8 PS (samozřejmě na motoru).
Jinak jsem viděl RD co mělo lehce nad sto koní
Na druhou stranu má TZR daleko lepší podvozek a přední brzdu i když s novými kotouči a pancéřkami mi to brzdí také slušně.
spalovac>NickSlaughter> Proc by nemohla bejt pro zacatacnika? Pravda,je to trosku podivoceli,ale neni to tak hrozny. Hlavni kouzlo tkvi v nizky hmotnosti,coz zadny ctyrtakt v tyhle kategorii nenabidne.
Osobne si myslim,ze horsi je mnohem vussi hmotnost nez trosku koni navic.
Tak ty jsi zvyklý z motokrosu, tak ti to nepřijde, mě už také ne, ale když jsem na RD sedl poprvé nemohl jsem uvěřit (občas i teď nevěřím) a nebude si nalhávat, že řídit takováhle 2T je náročnější než 4T a pak máš dražší provoz, náročnější údržbu a hlavně musíš mít k těmto typům motorek vztah.
Nízká hmotnost je samosebou výhodou, ale bohužel viz. co jsem napsal výše.
caby>NickSlaughter> aha,a poznávací bod?nebo parametry?
Samozřejmě také záleží na průměru vidlic. Všimni si, že dříve to byly jen slaboučké trubičky a dnes jsou to trubky jako blázen. Holt honí se pevnost.
Ty máš klasické vidle to znamení dole kluzák, který drží kolo a v něm se posouvá trubka vidle, kterou máš upnutou v brejlích nahoře. U upsidů je to opačně - trubka je dole, kluzák nahoře!
takze pohotovostni 142Kg
Kamarad ted souka RD 350 do podvozku TZR.
Nevim,ale pokud to nedrzim pod krkem,tak se pohybuju 5- 6 L a litr oleje mam na 800Km. Co si budem namlouvat. To sezere kdejakej vychrchlanej ctyrtakt
Ani bych nerekl. Kdybych to nezadrel,tak v motoru nebyl nikdo vlezenej od roku 86. Proste neni to tak hrozne,jak se vsude uvadi.
http://www.motogrupa.cz/index.php?text=108
uz me to nebavi psat porad dokola :)