Droppi>Plejba jr.> to jsem rád, že se ti to SSko tak zalíbilo, mám na něj stejný názor. Ten podvozek je to nejstabilnější, co jsem zatim zkusil (oproti Haničce mám ještě tužší kyvku a plně stavitelnej předek), poloha za řidítky nekompromisní sport, design, zvuk, reakce na plyn - všechno fajn Jen ten motor. On neni špatnej, ba naopak, na první 3 kvalty peláší krásně, ale pak se kolem mě mihnou všechny čtyřválcový šestky a já ho chudáka rozvibrovanýho musim držet krutě pod krkem, aby jsme nevypadaly jako statisti Takže shrnuto: kdyby tam byl čtyřventil, tak bych neřekl ani popel. Ten vzducháč je ideální do Monstera, pod kapotou mi příjde po 10tkm méně výkonný, než bych si přál. Zatim samozřejmě měnit nechci, ale výhledově si umim představit v garáži něco jako 998, SP1/2, RSV ...
A já tě měl za novopečeného ortodoxního Ducatistu... SPčko dobrý, ale s 998 se nedá srovnávat...a RSV je nuda, takže 998 jasná volba!
Jo jinak dík za nezaujaté zhodnocení mého výběru. Hlavně aprilkáři tě budou mít hrozně rádi
Badboybiker>to jako fakt stálo meloun? :o dělějte si tady ze mě prdel...
No to jako není prdel a to tam má ještě věcičky tak za dalšího půl mega,jak bylo napsáno to už je zase někde jinde,ale na běžný silnici ten rozdíl R oproti S není zas tak důležitej,stačil by i základ ,ale ten nemá Ohlinse a ty nádherný radiály
Nikotýn>no proč ne dyk je to klasická okruhovka, na silnici Ohlinse akorát zachvilku zničíš
rozdílů je moc, titanová ojnice a klika, jinčí vrtání a zdvih atd., atd. to je to co mne právě stálo 40t.
To myslíš vážně stím Ohlinsem,je mě jasný ,že i to S je spíše okruhová mašina,ale až tak .Nestraš
Líbílo se mi, jak vloni při ME jeden přední český jezdec taktéž navštívil pojízdný servis ZUPIN (Oehlins) se zadní centrálou a když jsem se ho ptal, jak se to po repasi chová, odpověděl mi:" Noooo, z mojeho hlediska srovnání ho za těch 300 EUR poměrně hezky vypucovali"
Na druhou stranu, třeba pro to moje tempo bohatě stačí série a když už fungovala dobře 4 roky majiteli přede mnou, proč by nemohla fungovat mně
Droppi>s4r> njn, cesty Droppíkovo jsou nevyzpytatelné Ale jelikož i nákup "nové" zadní pneu je pro mě momentálně finanční zátěž (a to ještě Nikotýn netuší, že mu ty trička zaplatim v desetikorunách z prasátka ), tak u mě žádnej velkej třesk ještě dlouho nenastane
Jo jinak dík za nezaujaté zhodnocení mého výběru. Hlavně aprilkáři tě budou mít hrozně rádi
NJ, co na srdci to na jazyku...vždyť víš!
ducati je víc uhlazená.jako by dokonalejší chod motoru a menší vybrace.
já na rotax V990 NG nedám dopustit
HILL>a nebo raději 1098, ale to je asi jiná kategorie po všech stránkách.
taky mám slíbeno se na ni svézt a možná dokonce i na okruhu,ale 999 je taková brutálnější myslím vzhledem,1098 je nádherná motorka ,ale taky dost nedostupná finančně alespon zatím a i dílenské zpracování no nevím ,nevím,dneska se mě zdají všechny ty motky trochu odfláknutý,zase je prostor pro tuning,každopádně ta výdrž u Ohlinse mě trošku zaskočila,mám ho vzadu na Ducně a zatím pohoda,moje jízda a okruh je taky něco jinýho lol lol lol ,i když gumy sjíždím až do kraje
Michal_999>Nikotýn>přesně tak, R na silnici si koupí akorát egomasér :D ono i toho S je škoda
tak tak i ten základ (navíc slabší ročník) je někdy až až
No to je jasný,ale chtěl bych ten novější model už kvůli tomu novýmu kabátu,nový zadní vidli a rozdíl mezi Základem a S,finanční, už není takový,ty komponenty na S jsou nádherný no a jak už jsem psal jede to fakt skvěle,zvuk brutální.Máš to taky moc pěknou motorku,včera jsem se byl prolítnout,chlapi bacha policie všude