paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
Předchozí
1... 314 315 316 317
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 17:14 | Nahoru | #9481
Krautkopf> mam ji taky ale 8k jsem za to teda nedal… spis na tom centruju kola…

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 18:19 | Nahoru | #9482
assassin> tak to bude určitě blbě vyvažovat když byla levná

tu co mám stála tuším kolem 1K a taky funguje

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 20:24 | Nahoru | #9483
H: za tisíc euro to bude pěknej krám teda

A já se spletl, ta mojestála 8 tisíc euro.

jo a na ložiskách se kolo blbě vyvažuje, to jsem zkoušel, pořád to ve 110 lehce poskakovalo, na tý co jsem koupil z ameriky za těch 8 tisíc euro to jde parádně, jízda skoro jako bez haltrů

Naposledy editováno 23.04.2025 20:27:16

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 20:50 | Nahoru | #9484
Ha, já mám vyvažovačku za 100kč a vyvažuje bezvadně (když jsem si šel pro ložiska, které jsem odrovnal broděním, tak jsem koupil 8 extra kusů, vytisknul k tomu kostru, koupil 4 šrouby s maticemi a vyvažovačka byla na světě .

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 20:51 | Nahoru | #9485
jo a k tomu potřebuješ 3d tiskárnu za 50 tisíc, takže ta vyvažovačka stála víc jak ta moje

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 23:21 | Nahoru | #9486

ZdendaZB píše: jo a k tomu potřebuješ 3d tiskárnu za 50 tisíc, takže ta vyvažovačka stála víc jak ta moje



mas v tech cenach trochu bordel, nepocitas to v rublech?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.4.2025 v 23:23 | Nahoru | #9487
co jsem se tu nedavno ptal na CRF300 pro kamose, tak to nejak prehodnotil, prej je na CRF jeste mladej, takze je aktualne v hledacku 690 ... kdybyste nekdo vedeli o dobre koupi, prosim dejte vedet. diiik

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2025 v 07:05 | Nahoru | #9488

assassin píše: co jsem se tu nedavno ptal na CRF300 pro kamose, tak to nejak prehodnotil, prej je na CRF jeste mladej, takze je aktualne v hledacku 690 ... kdybyste nekdo vedeli o dobre koupi, prosim dejte vedet. diiik


O dobré, málo jete a dobře vybavené 690 bych věděl, ale čeká, jak dopadne KTM 390 a pak by teprve měnil

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.4.2025 v 16:49 | Nahoru | #9489
Mám jednu nejetou 701, německej důchodce pouze pro rohlíky. Viz moje motorky.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 09:54 | Nahoru | #9490
Hele ohledně statickýho vyvážování. Tak na zadním kole mám 200gramů naproti haltrovi plastovýmu, kterej váží jen 80gramů. Vepředu mám zase jen 50 gramů.

Znova jsem se projel po dálnici a ve 110 je to v pohodě. Takže to namontuju i na betu i na 701. Stal se ze mě příznivce haltrů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 10:06 | Nahoru | #9491

ZdendaZB píše: Hele ohledně statickýho vyvážování. Tak na zadním kole mám 200gramů naproti haltrovi plastovýmu, kterej váží jen 80gramů. Vepředu mám zase jen 50 gramů.
Znova jsem se projel po dálnici a ve 110 je to v pohodě. Takže to namontuju i na betu i na 701. Stal se ze mě příznivce haltrů.


Nikdy jsem k haltru žádné protizávaží nedával a kola na enduru nikdy nijak nevyvažoval. Při rychlostech od 110km/hod. jsem nikdy nepocítil potřebu vyváení kol jakkoli řešit.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 11:47 | Nahoru | #9492
a jel seš na tom enduru někam dál ? třeba celej den po dálnici s haltrama ? protože tady piloti co se připravujou na Magadan atp. to asi budou muset řešit jinak, než když jedeš pár kiláků po silnici k nejbližšímu lesu, kde to budeš huntovat až na krev a je ti jedno, jestli to po asfaltu drncá nebo ne

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 12:21 | Nahoru | #9493
Morozko> to, ze jsi nepocitil zmenu neznamena, ze to nefunguje. haltry mam i na velke 990 a jedes 150, kdyz je to potreba a motorka je klidna i na hrubsich univerzalech (napr. Motoz Desert). jen se to musi proste umet vyvazit, nic slozityho, to zvladne zak treti tridy, kdyz neni retardovanej. na prckovi to mam samozrejme taky a rozdil je velmi znatelny. to, ze s tim nekdo neumi zachazet, viz nas odbornik na vsechno a mekta kolem toho picoviny, neznamena, ze to nefunguje. staci si precist jeho starsi prispevky, kdy mu clovek zkousel kolem haltru poradit, ale byla to opet jen ztrata casu. otravoval a tahal rozumy kolem vsecho moznyho telefonem, zpravama, az jsem se nasral a zablokoval si toho otravu. at si s nim uziva zase nekdo jinej. at si kazdy jezdi jak chce a s cim chce. ale fyziku neokecas.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 12:49 | Nahoru | #9494
Eště nedávno velkej kámoš, teď otrava, kterýmu se velkej a budoucí expedičník na prckovi z magadanu děsně rád vykecával po telefénu. No a nakonec se z toho stalo votravování, A ještě nedávno psal vo tom, že haltry ne a najednou to je samozřejmý, když se to vyváží. Asi dospěl ke stejnýmu názoru jako já, po tom co jsem to tady popsal.
Pan Eso se prostě nezapře svým tak trochu primitivním jednáním, ale to nevadí.

Jen aby nakonec do toho magadanu po starý kolymský cestě, co ještě zbyla dojel. A aby to taky zajel na místa kam se běžně nejezdí jak bylo inzerováno velmistrem offu v jeho reklamním tématu. Jinak by tady to plkání o výběru motorky a tunění fechtla byla docela dobrá fraška a ukázalo by se že jen mlátil prázdnou slámu.

Jen doufám, že to neskončí jízdou po dálnici tam a nazpátek do mirnýho, jak to dělají všichni experti co vo tom básní a pořádají různý pořady a debatní kroužky. Tahají si triko, žvaní o medvědech a drsným offu na dálnici atp.

(když už se tím tuněním z crfka stalo defakto 135 kilový excéčko s 27 koňovým motorem a ještě se ušetřilo 40 tisíc kč)

hele dostanu ban, nebo mě přímo smažou, protože sem na místní legendu zlej ?

Naposledy editováno 25.04.2025 12:55:24

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 20:05 | Nahoru | #9495
Ja fakt nevim, proc ses porad takovej curak. Ocividne neco o motorkach vis, projel jsi toho vic nez vetsina z nas, bavi te to, mohl bys radit a inspirovat, ale ty ses misto toho hadavej kkt. Tvl, srovnej se nejak.

Ver, ze to nemyslim zle. Ale uz me trosku seres

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 20:07 | Nahoru | #9496
Animals21> to asi nebude na me, doufam?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 22:31 | Nahoru | #9497
To si piš, že to je na tebe. Hned ses taky ozval.
Já nikde nebyl a nic nevím, na mě to bejt nemohlo. Zato tys už byl všude a víš všechno. A stačí ti k tomu jedny ponožky a na drsnou expedici do pamíru nespotřebuješ ani jednu bombu plynu do vařiče za celý léto.

Každopádně, aby řeč nestála, co drsná cesta kostí, kdy vyrážíš a už víš jak se dostaneš přes indygýrku ? Povezeš loďku ?

Naposledy editováno 25.04.2025 22:34:42

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

25.4.2025 v 22:43 | Nahoru | #9498
ZdendaZB>

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2025 v 22:07 | Nahoru | #9499
hele tak sem vo víkendu votestoval na trase haltry a teda, na první pohled to bylo dobrý, páč jsem to hned voroštoval na stovku, ale když zpomalím pod 80 tak to kolo začne házet, zkoušel jsem to znova převážit a je to pořád stejný, nejhorší to je kolem 50-60kmh, to je docela cejtit

sice jsem celej víkend jezdi 0,5 atm vepředu i vzadu, ale ten přesun po vokreskách je nic moc, hajvej je v pohodě, takže sem takovej nalomenej co s tím

ty gumy six dejs je na vyvážení stejnej šit jako tracker, nebo petrošina NT, prašť jako uhoď, ale gumama to asi nebude, když bez haltru nehází vůbec

Naposledy editováno 27.04.2025 22:08:48

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2025 v 22:11 | Nahoru | #9500
a eště bych měl dotaz na tlaky na svým fechtlovi, kolik se dá foukat jako minimum, aby se dalo tak normálně jet po blátě a písku, samozřejmě 100 metrový lavice s tím skákat nebudu
nějak jsem nepozoroval rozdíl 0,3 až 0,6, připadá mi to pořád stejný, 1,3 je teda už znát a pak je to zase znát až na 2 atmosférách

ale jak všichni víme, nejsem zkušenej mx jezdec, takže nevím co mám čekat

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.4.2025 v 23:05 | Nahoru | #9501
ZdendaZB> Jezdit na poloprázdné gumě ti poradil kdo?
Obvodové vlnění pneumatiky, když se budicí a vlastní frekvence začnou shodovat:

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2025 v 06:01 | Nahoru | #9502
Nějaký chytráci co si hrajou na mx jezdce. Taky sfukujou, takl jsem si ten nesmysl nechal nabulíkovat a dal tam haltry.

Na to m obrázku z dílny laurina a klemence je co jako ? Co se to tam děje ?

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2025 v 11:03 | Nahoru | #9503
ZdendaZB> Na obrázku je stojaté vlnění.
Mě zadní kolo s haltrem a obutým Trackerem nehází. Vyváženo normálně staticky na nejlevnějším čínském vyvažovacím stojanu za litr (Kč).
Nicméně po asfaltu bych nikdy nejel s tlakem pod 1.0, to si to raději dofouknu pumpičkou. Ale nejezdím nic, kde bych potřeboval tlak pod atmosféru.
Písek nevyhledávám, jezdit na něm neumím.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2025 v 11:07 | Nahoru | #9504
ZdendaZB> na MX se az tak nizky tlaky nejezdi... MX pneu nema tan tenke boky a je uzsi, jezdim kolem 1.1atm.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2025 v 11:33 | Nahoru | #9505
Hele já to zkusil v nadšení, že to de a v blátivejch loužích, lesní bažině a na výjezdu po kamenech, který byly mokrý to docela pomohlo, nebo se mě to tak aspoň zdálo. Třeba se mi to jen zdálo.

Tak na co je teda dobrý sfoukávat na 0,5atm ? 1,1atm nebo 1,3atm nepoznám rozdíl a na 1,3 nepotřebuju haltry.

Vyvažoval jsem to 2x poctivě a nespěchal. A stejně to hází. Tak nevím.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2025 v 14:00 | Nahoru | #9506
Pokud nemám dálniční přesun, jezdím 1.5 a ve chvíli, kdy mi začne chybět trakce, stahuju to až na 0.3 (mám na všech endurech tubliss) ale víc než pár km po silnici s tím, nejedu, více méně mám vždy s sebou malý kompresor.

Pokud jde o vyvážení, na zadku jsem problém nikdy neměl, předek někdy potřeboval kupu závaží, ale s trochou trpělivosti a vyvažovačkou popsanou výše, nebyl problém.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

28.4.2025 v 14:45 | Nahoru | #9507
Právě že na zadek jsem dal plno závaží 200 g a na předku jenom dvě střední to je úplný prd oproti zadku.
Tak nevím co je špatně.
Předchozí
1... 314 315 316 317
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Propast mezi KLX 250 a XT 660 R Yamaha XT 660 R, Kawasaki KLX 250 Manhart 21 18.4.2025 v 13:40 Kohlstein
Malý, lehký, jednoduchý vzducháč do... [1 ... 11, 12] Yamaha Tricker 250, Kawasaki KLX 250, Honda XR 250R,... ZdendaZB 347 3.4.2025 v 08:10 ZdendaZB
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally KubAiS 5 23.3.2025 v 18:59 KubAiS
Objednavka sedla Seat Concepts z USA Honda CRF 250L stomas 24 5.11.2024 v 15:37 ZdendaZB
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06

TOPlist