Téma: Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
28.3.2025 v 11:11
Zdravím, mám problém a nevím už co s ním. Na mém céberu 125r r.v 2005
Po 3 týdnech stání jsem přišel k motorce že ji nastartuju a otáčky vystřelili do 6000, Motor se zahřál na provozní teplotu asi během 10 vteřin... Podotýkám
že před třemi týdny jsem čistil karburátor po zimě a motorka nastartovala a držela normální otáčky v rozmezí 1200-2000 v neutrálu. Karburátor jsem za poslední týden rozebíral již 3 krát a nenašel jsem jediný problém, vše se hýbe jak má, trysky jsou čisté a průchozí jak nikdy jindy a měnil jsem i váleček sytiče s gumovou fajfkou. Svíčka je absolutně černá takže do motoru nejde vzduch. Ano, plovák se hýbe a jehla zavírá přívod benzínu správně a těsní jako kdyby byla nová. Omlouvám se za tak dlouhou slohovku ale nevím si už rady takže pokud se někdo najde tak mu koupím aspoň čokošku.
Naposledy editováno 28.03.2025 11:25:17
Po 3 týdnech stání jsem přišel k motorce že ji nastartuju a otáčky vystřelili do 6000, Motor se zahřál na provozní teplotu asi během 10 vteřin... Podotýkám
že před třemi týdny jsem čistil karburátor po zimě a motorka nastartovala a držela normální otáčky v rozmezí 1200-2000 v neutrálu. Karburátor jsem za poslední týden rozebíral již 3 krát a nenašel jsem jediný problém, vše se hýbe jak má, trysky jsou čisté a průchozí jak nikdy jindy a měnil jsem i váleček sytiče s gumovou fajfkou. Svíčka je absolutně černá takže do motoru nejde vzduch. Ano, plovák se hýbe a jehla zavírá přívod benzínu správně a těsní jako kdyby byla nová. Omlouvám se za tak dlouhou slohovku ale nevím si už rady takže pokud se někdo najde tak mu koupím aspoň čokošku.
Naposledy editováno 28.03.2025 11:25:17
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
Tipl bych špatně nastavenou volnoběžnou směs nebo ti to saje falešný vzduch přes přírubu na motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
zkus hledat zde na fóru, řesilo se to tu v poslední době několikrát.
No ono to tak je, není to jen nastavením bohatostí směsi, ale vše co s tím souvisí. Něco ti jakože přidává plyn. Nevisí ti plynové lanko, sytič, jehla, plovák, čisté trysky, visí škrtící klapka, přisává falešný vzduch, nevhodný vzduchový filtr. Pokud máš automatický sytič, tak třeba čidlo teploty apod.
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
taby máš něco podobného:
A vysoké otáčky vyřešilo nové plynové lanko, jak se porad něco sundavalo tak se někde začalo kousat a šoupě neslo až dolu, všechno se sehrálo pěkne dohromady ?
https://www.motorka...7483&lp=10517432
A vysoké otáčky vyřešilo nové plynové lanko, jak se porad něco sundavalo tak se někde začalo kousat a šoupě neslo až dolu, všechno se sehrálo pěkne dohromady ?
https://www.motorka...7483&lp=10517432
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
nebo zde:
Tak jsem nakonec došel k tomu, že to bude slabší baterkou. Motor se zahřeje na tři čárky po cca 5min. Když se po těch 5 minutách vypne a znovu startuje, tak otáčky vyběhnou nahoru. Zkoušel jsem přes startovací kabely připojit druhou baterku a už jsou otáčky normální. Po delší jízdě už zase startuje normálně - baterka se stihne dobít do plna. Pokud to ale pak párkrát zhasnu a znova nastartuju, tak po cca 3 pokusech opět otáčky po startu jedou nahoru. Ručka otáčkoměru při tom protočí na maximum - to jsem si vzpomenul na starého Focuse - tam to při slabé baterce taky protočilo ručičky budíků nahoru.
Jinak baterka má mít startovací proud 120A - já mám jen levný elektronický měřák KW-208 a ten naměřil startovací proud 80A. Nejsem si jistý jeho přesností u menších proudů, ale na běžných autobateriích funguje vcelku přesně - zkoušel jsem to u známého v servise porovnat s profi zátěžovým testerem. Ale ten má v parametrech uveden rozsah měření od 150A, takže tak malou baterku z motorky nezměří.
Nechá to tedy asi být a když tak příští sezonu baterku vyměním.
https://www.motorka...1377&lp=10729037
Tak jsem nakonec došel k tomu, že to bude slabší baterkou. Motor se zahřeje na tři čárky po cca 5min. Když se po těch 5 minutách vypne a znovu startuje, tak otáčky vyběhnou nahoru. Zkoušel jsem přes startovací kabely připojit druhou baterku a už jsou otáčky normální. Po delší jízdě už zase startuje normálně - baterka se stihne dobít do plna. Pokud to ale pak párkrát zhasnu a znova nastartuju, tak po cca 3 pokusech opět otáčky po startu jedou nahoru. Ručka otáčkoměru při tom protočí na maximum - to jsem si vzpomenul na starého Focuse - tam to při slabé baterce taky protočilo ručičky budíků nahoru.
Jinak baterka má mít startovací proud 120A - já mám jen levný elektronický měřák KW-208 a ten naměřil startovací proud 80A. Nejsem si jistý jeho přesností u menších proudů, ale na běžných autobateriích funguje vcelku přesně - zkoušel jsem to u známého v servise porovnat s profi zátěžovým testerem. Ale ten má v parametrech uveden rozsah měření od 150A, takže tak malou baterku z motorky nezměří.
Nechá to tedy asi být a když tak příští sezonu baterku vyměním.
https://www.motorka...1377&lp=10729037
1 reakcí na tento příspěvek Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
Mě tohle dělal starý benzín. Vysál jsem ho,natankoval novou 100oktanku a je klid.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Otáčky nad 6000 při volnoběhu a pomalé klesání plynu
pepe100> nemyslim si, ze by tohle chovani delala slabsi baterie. Co vule ventilu, byly kontrolovany?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podtéká benzin pod čerpadlem Honda CBR 125R | dom_burda | 3 | 19.4.2025 v 17:09 ja1 |
špatně funkční sytič Honda CBR 125R | Marcus_23 | 25 | 16.4.2025 v 23:25 Qota |
Michelin Pilot Sporty vs Pilot Stre... [1, 2] Honda CBR 125R | Popkos | 39 | 5.4.2025 v 12:13 prochi20 |
Odkud díly na Hondu Honda CBR 125R | dom_burda | 3 | 28.3.2025 v 06:39 rg250 |
Po zimě nestartuje Honda CBR 125R | denisajust | 7 | 18.3.2025 v 18:28 Calomel |