Rád bych ji primárně využíval na různé výlety po Čr a evropě, takže at jdou na ni dát kufry.
Offroad zatím nemám v úmyslu, a at je radši více do sportovna (pokud něco takového je).
Doposud jsem zatím řídil jen skutr, takže ideálně pro začátečníka na naučení.
Budget kolem 120k.
( zatím mám v hledáčku třii uvedené kousky, tak budu rád i na názor na ně)
Díky moc
Naposledy editováno 23.10.2024 19:20:09
https://www.motorkar...-dl-650-v-strom.html
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto pro začátečníka do 120k
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto pro začátečníka do 120k
CBF1000
VFR800Fi/ Vtec
Triumph ST1050
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Gahan37> ideální mašiny do začátku, do jedný, vážně
Naposledy editováno 23.10.2024 20:40:47
JohnnyS08 píše: Pedl> jestli je malej V-Strom sportovní motorka, můžu vědět, co potom není sportovní motorka?
Gahan37> ideální mašiny do začátku, do jedný, vážně
Tak samozřejmě jsou těžší, nicméně pokud platí, ze chce jezdit po Evropě, za mě lepší varianta než to co má ve výběru. Krom toho jestli má 120 tak za to má i dvě a ta druhá může být klidně lehká a slabší na naučení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Platí to stále nebo předpokládám že je to stejně jen o hlavě ?
2 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Naposledy editováno 23.10.2024 22:46:12
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Resp budu schopen je osadit kuframa?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Ale pokud budes jezdit sam, je lepsi topcase a vak na zadni sedacku. Bocni kufry zavazi na motorce i doma, berou vykon a zvysuji spotrebu

Naposledy editováno 24.10.2024 06:10:27
(reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Studge píše: Gahan37> Zaslechl jsem že pro začátečníka není ideální mít hned třeba litr.
Platí to stále nebo předpokládám že je to stejně jen o hlavě ?
Samozřejmě lehčí a slabší motorka je do začátku lepší, v závislosti na manipulaci na místě, v nízkých rychlostech , nájezdy do zatáček atd…..takže ty 3 varianty co jsem dal vypadají strašidelně. Na první pohled. Já měl jako začátečník VFR800….ale je fakt že nejvíc jsem se zlepšil jezdecky na naked motorkách .
Takže se budu držet tématu a hlasuji pro Diversion F
Plus teď jsem se parkrat projel na cb650F , ale tam ta výbava na cestování jsou max brašny a zadní kufr
Naposledy editováno 24.10.2024 07:47:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Koudy01 píše: Ale pokud budes jezdit sam, je lepsi topcase a vak na zadni sedacku.
Neviděl bych to takhle ultimativně, oba způsoby maj svý plusy a mínusy. Topcase jsem měl u jednoho stroje, když se naložil, tak šly jízdní vlastnosti motorky totálně do kopru. S vakem jsem toho najezdil spoustu, štvalo mě akorát zdlouhavý přivazování/otevírání a to, že většinou trochu "cestoval" po sedadle. Teď mam boční kufry a spokojenost. Ale chápu, že každej má ty preference nějak jinak.

https://www.motorkar...-650-gs-1972320.html
Naposledy editováno 24.10.2024 09:34:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
JohnnyS08 píše: Neviděl bych to takhle ultimativně, oba způsoby maj svý plusy a mínusy. Topcase jsem měl u jednoho stroje, když se naložil, tak šly jízdní vlastnosti motorky totálně do kopru. S vakem jsem toho najezdil spoustu, štvalo mě akorát zdlouhavý přivazování/otevírání a to, že většinou trochu "cestoval" po sedadle. Teď mam boční kufry a spokojenost. Ale chápu, že každej má ty preference nějak jinak.
Obdivuju kazdeho, kdo na silnici pozna nejakou aspon trochu zasadni zmenu jizdnich vlastnosti s kufrem a bez

Naposledy editováno 24.10.2024 12:42:07
Koudy01 píše: Obdivuju kazdeho, kdo na silnici pozna nejakou aspon trochu zasadni zmenu jizdnich vlastnosti s kufrem a bez ja to nepoznam a jede se mi porad stejne. Poznam to jen pri nejake slozitejsi manipulaci na miste.
Je to poznat ve vyšších rychlostech, ten kufr za mě snižuje ovladatelnost, boční kufry je taky poznat rozdíl. Jedině brašny jsou lepší jak jsou užší
E: a to nejsem nějak citlivý jezdec, jezdil jsem sezónu s krivou cartridge ve vidlici a nepoznal nic
Naposledy editováno 24.10.2024 13:22:59
Koudy01 píše: Obdivuju kazdeho, kdo na silnici pozna nejakou aspon trochu zasadni zmenu jizdnich vlastnosti s kufrem a bez ja to nepoznam a jede se mi porad stejne. Poznam to jen pri nejake slozitejsi manipulaci na miste.
Topcase je poznat na obtoku a víření vzduchu a dokáže to motorku i pěkně rozkmitat. Na TA650 jsem jízdu "s" a "bez" vnímal hodně rozdílně.
Oproti tomu úzké boční kufry mi nikdy nic nedělaly a rozdíl jsem nepozoroval.
Teď nemám žádné kufry a mám klid

Naposledy editováno 24.10.2024 14:03:43
1 reakcí na tento příspěvek Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Pozrel som Givi a na ER6 či XJ6 bez šance kúpiť držiaky na bočné kufre.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k

Včera jsem právě koukal a našel jsem kousek který má i kufry a je za fajn peníz.
https://motorky.bazo...troj-v-top-stavu.php
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Cestovní moto pro začátečníka do 120k
Koudy01 píše: Nebo kdyz jen trosku pritlacis, tak se da koupit pomerne nova Ninja 650
Nechápu co vede lidi k tomu namontovat na sporta kufr!

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava motoru po padlém ventilu [1, 2] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 43 | 12.4.2025 v 23:53 TomasRA |
Co je tohle za šroub v plynové ruko... Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 1 | 3.10.2024 v 05:48 ja1 |
Trasy v Pardubicích a blízkém okolí Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 12 | 2.10.2024 v 08:11 JEK0TA |
Motor nejde přes 4 tis otáček Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 19 | 14.8.2024 v 22:48 Pixik09 |
Nový motor, ER6 pokračování [1, 2] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 37 | 14.8.2024 v 14:01 Pixik09 |