Téma: Motor nejde přes 4 tis otáček
12.8.2024 v 10:48
Zdravím, jdu si pro radu sem, protože už jsem fakt bezradnej. Někdo kdo je tady na fóru častěji, určitě viděl můj příspěvek o padlým ventilu, a že jsem měnil motor. Nový motor šlape hezky, ale nechce jít přes 4k rpm, i na to je ho těžký dostat, pokud tomu dám plný plyn tak začne chcípat. Nejdřív jsem myslel že je v nouzáku, protože mi to vyhazovalo pár chyb, snimáč teploty a tlaku vzduchu, tak jsem to znovu rozebral a pořádně je zapojil, chyby smazal a teď už to na mě nic nevyhazuje.. no ale motorka se chová furt stejně, prostě nechce jet, maximálně tak na volnoběh.. snad tady někoho něco napadne protože já už fakt nevím.
1 reakcí na tento příspěvek Motor nejde přes 4 tis otáček
FiZzeR> No tam je problém že všechno zůstalo z původního motoru, jen se prohodil motor s převodovkou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor nejde přes 4 tis otáček
Pixik09> Zaseknout se můžou i ty původní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor nejde přes 4 tis otáček
Koudy01> no spíš aby tam nebylo něco míň nebo víc, o čem jednotka neví...

1 reakcí na tento příspěvek Motor nejde přes 4 tis otáček
Ty motory se skrtily jen dírou zepředu na soupatkach v karbcich díry maji byt jen zespodu , provizorně pomůže silikon
Naposledy editováno 13.08.2024 02:49:16
Naposledy editováno 13.08.2024 02:49:16
Já nevím jestli na tomhle fóru je půlka lidí nevidomých, ale několikrát jsem psal že ten motor je identickej, to že si ho někdo narval do čtyřkolky nic nemění na tom co to je za motor… sundal jsem airbox, připojil benzín a šlape si jak hodinky.. jdu to skládat a pokud to zase nepůjde tak prostě vyhodím filtr a koupím novej. Problém vyřešen

1 reakcí na tento příspěvek Motor nejde přes 4 tis otáček
Podobně se choval motor v motorce v autoškole, na které jsem jezdil, a ta byla škrcená na 35 kW - nešla vytočit přes 6 tisíc. Na této motorce se jezdilo A2, pak měl ještě jednu, úplně stejnou, ale neškrcenou - na plné A. Bohužel nevím, jak přesně to škrcení bylo provedeno, myslím, že říkal doraz na plynu... Jednalo se akorát o modely ER 6N, rok snad 2015.
Každopádně pokud to nejde přes 4 tisíce a stěží vůbec roztočit a bez airboxu ano, tak to taky vidím na málo vzduchu - ucpaný filtr, nějakým způsobem upravené/škrcené sání atd. Pak mě ještě napadá jinak naladěná řídicí jednotka.
Každopádně pokud to nejde přes 4 tisíce a stěží vůbec roztočit a bez airboxu ano, tak to taky vidím na málo vzduchu - ucpaný filtr, nějakým způsobem upravené/škrcené sání atd. Pak mě ještě napadá jinak naladěná řídicí jednotka.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor nejde přes 4 tis otáček
MEK0TA píše: Pak mě ještě napadá jinak naladěná řídicí jednotka.
To dává smysl, vzhledem k tomu, že ten motor byl ve čtyřkolce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor nejde přes 4 tis otáček
TomasRA> taky to přišlo v úvahu, řídicí jednotku mi k tomu borec dal s motorem, ale za boha jsem nebyl schopnej zjistit jak se z er6 vyndává. Teď když už normálně jezdí tak ji měnit nebudu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava motoru po padlém ventilu [1, 2] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 43 | 12.4.2025 v 23:53 TomasRA |
Cestovní moto pro začátečníka do 12... [1, 2] Kawasaki ER 6F, Suzuki GSX 650 F, Yamaha XJ6 Diversion F | Studge | 39 | 30.10.2024 v 11:49 Explicitni_Euler |
Co je tohle za šroub v plynové ruko... Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 1 | 3.10.2024 v 05:48 ja1 |
Trasy v Pardubicích a blízkém okolí Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 12 | 2.10.2024 v 08:11 JEK0TA |
Nový motor, ER6 pokračování [1, 2] Kawasaki ER 6F | Pixik09 | 37 | 14.8.2024 v 14:01 Pixik09 |