Téma: Triumph od roku 1990
Triumph Speed Triple, Triumph Speed Four, Triumph Sprint 955i ST, Triumph Tiger 955i, Triumph Daytona 955, Triumph Daytona 675, Triumph Sprint ST 1050, Triumph Daytona T595i, Triumph Tiger 1050, Triumph Daytona 600, Triumph Daytona 650, Triumph Sprint 900, Triumph Sprint GT, Triumph Daytona 1200, Triumph Daytona 675R, Triumph Daytona 750, Triumph Daytona 900, Triumph Daytona 1000, Triumph Sprint Sport, Triumph Tiger 1200, Triumph Speed Triple R, Triumph Sprint 955i RS, Triumph Tiger 1050 Sport, Triumph Tiger 800 XR, Triumph Daytona 765, Triumph Tiger 850 Sport, Triumph Tiger 1200 GT, Triumph Daytona 660
Zobrazit jen poděkování ( 3)
6.6.2024 v 11:26
Zdar. Po dlouhém uvažování jsem se rozhodl koupit něco rychlého/moderního. Zatím mám ve výběru XJR 1300, GSX-R 1300 Hayabusa nebo CBR 1100 BlackBird. Ale koukám se i na Triumphy. Jelikož nemám žádnou zkušenost s tříválcem, a Triumphy od roku 1990 jsou pro mě doposud nezažitou věcí, přidávám do výběru i Triumph. Tak mám dva dotazy:
a) Jak jsou spolehlivé Triumphy s tříválcem od roku 1990 doposud? Servis, údržba, sem tam nějaká bolístka, spolehlivost, náhradní díly, jízdní vlastnosti.
b) Nevím jestli o tom něco víte, ale kamarád, který se orientuje na staré Britské motorky mi před rokem řekl, že Triumphy po roce 1990 doposud jsou skvělé motorky, ale pokud chci novější Triumph, ať se vyhýbám ročníkům z let 2002-2004 z důvodu praskání klikové hřídele. Nevím zda o tom něco víte, a ani zatím já nenarazil na videa či články upozorňující na tyto vady. Za každou odpověď budu velmi rád. Chce to změnu. Předem díky za odpovědi
a) Jak jsou spolehlivé Triumphy s tříválcem od roku 1990 doposud? Servis, údržba, sem tam nějaká bolístka, spolehlivost, náhradní díly, jízdní vlastnosti.
b) Nevím jestli o tom něco víte, ale kamarád, který se orientuje na staré Britské motorky mi před rokem řekl, že Triumphy po roce 1990 doposud jsou skvělé motorky, ale pokud chci novější Triumph, ať se vyhýbám ročníkům z let 2002-2004 z důvodu praskání klikové hřídele. Nevím zda o tom něco víte, a ani zatím já nenarazil na videa či články upozorňující na tyto vady. Za každou odpověď budu velmi rád. Chce to změnu. Předem díky za odpovědi

1 reakcí na tento příspěvek Triumph od roku 1990
Měl jsem speeda 955 z roku 2002 (skoro 10 let, letos prodáno). Koupeno s 60k, prodáno se 110k km. Řešil jsem akorát dobíjení (nakonec jsem nechal převinout alternátor a vyměnil regulátor a cajk). 955 motor je podle mě držák. U těch starších prý bylo víc problémů s elektrikou - vyhnilý konektory, slabý dráty.
Edit: Ohledně nových dílů to bude horší než na japonce, ale v inzerátech nebo na ebay se najít dá, těch motorek jezdilo docela dost.
Naposledy editováno 06.06.2024 12:04:03
Edit: Ohledně nových dílů to bude horší než na japonce, ale v inzerátech nebo na ebay se najít dá, těch motorek jezdilo docela dost.
Naposledy editováno 06.06.2024 12:04:03
Mrkni na odkazy. Motory držáky, problémy byly s volnoběžkou startéru.
https://www-real--cl...=cs&_x_tr_pto=sc
https://oldnewsclub-...=cs&_x_tr_pto=sc
https://www-real--cl...=cs&_x_tr_pto=sc
https://oldnewsclub-...=cs&_x_tr_pto=sc
1 reakcí na tento příspěvek Triumph od roku 1990
V roce, 91 jsem dovez, jako lehkou bouračku, asi prvního new-triumpha do ČR. 1200-trophy měl jsem ho dvě sezóny a dalších cca 8 let jsem ho servisoval, dalšímu majiteli a bez jediné závady... ta motorka je extra těžká a hlavně s EXTRA vysokým těžištěm, manipulace na místě a v minimálních rychlostech, chce chlapa!!!
Jinak podobné téma, kde jsem lecos vysvětloval, zde:
https://www.motorkar...mp;pgr=2#goto5920695
a zde: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto5336345
Jinak podobné téma, kde jsem lecos vysvětloval, zde:
https://www.motorkar...mp;pgr=2#goto5920695
a zde: https://www.motorka...mp;pgr=1#goto5336345
PETARDAK> Čau, díval jsem se a dobře jsi to vysvětlil. Ještě jeden dotaz: Nevíš něco o těch problémech s praskání té hřídele? Já že jsem se ptal toho kamaráda co se orientuje na staré britské motorky, a dnes mi řekl, že teď si není jistý, jestli je to rok 2004, nebo 2006, a nebo 2010, jestli to je problém motorů 955i nebo 1050, protože tam prý u jednoho z ročníků údajně praská vačková hřídel. Prej u motoru 955i by to nemělo být problém, ale u motorů po 955i. Díky za odpověď

1 reakcí na tento příspěvek Triumph od roku 1990
Čau,
mám Tiger 955i 2002 a teď jsem měnil olej ve 135k. Všechno šlape a běžný servis dostává (ve 100k jsem měnil regulátor a nechal převinout stator). Okolo 100k odešlo čerpadlo takže nový. Jinak jede skvěle ať jsem prázdný nebo naložený. Teď zajedu IT ještě a půjde do světa.
Celkem za 4 roky 70k km ujeto. '
Kdyby něco napiš.
mám Tiger 955i 2002 a teď jsem měnil olej ve 135k. Všechno šlape a běžný servis dostává (ve 100k jsem měnil regulátor a nechal převinout stator). Okolo 100k odešlo čerpadlo takže nový. Jinak jede skvěle ať jsem prázdný nebo naložený. Teď zajedu IT ještě a půjde do světa.
Celkem za 4 roky 70k km ujeto. '
Kdyby něco napiš.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Triumph od roku 1990
musinka> Čau, díky za info. Tak snad se nějak rozhodnu, přeci jen je to pro mě neznámá voda.

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024/2025 [1 ... 1270, 1271] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 38109 | Včera v 22:48 Helitechnic |
tiger 1200 GT PRO vs BMW R1200GS Triumph Tiger 1200 GT | 120GD | 11 | 18.4.2025 v 15:05 SteweSK |
Tempomat Triumph Explorer 1200 Triumph Tiger Explorer | JuraB | 14 | 7.4.2025 v 20:44 LastOne |
Výmena rozvodov: Triumph tiger 1200... Triumph Tiger 1200, Triumph Tiger 1200 XC | Neno77 | 0 | 29.3.2025 v 07:23 Neno77 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |