teď k věci, Tele chytne za studena a krásně jde po otáčkách, jede fakt hezky. Člověk zastaví, natankuje, moto chytne a má zvýšený volnoběh, jakékoli přidání plynu motorku nezajímá, zahltí se a chcípne. přidávám odkaz na youtube pro přesnější "příznaky"
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S po zahřátí nejde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S po zahřátí nejde za plynem
Naposledy editováno 09.06.2024 21:04:34
2 reakcí na tento příspěvek TL1000S po zahřátí nejde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek TL1000S po zahřátí nejde za plynem
bohužel sem moto teď dovezl ;) takže sem neměl čas si s tím úplně hrát. Tři roky někde prý stála, zatím sem udělal jen základní údržbu.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
Pedl píše: Že by teplotní čidlo nefungovalo dobře a krmí to furt bohatou směsí?
Mnozstvi benzinu ti urcuje palivova mapa. U techto prvnich strikacek byl sytic jeste mechanicky nebo se pak pouziva zvyseni volnobehu a motoru jaka je teplota motoru je uplne jedno. Tady bych zacal od zacatku. Palivove cerpadlo kontrola, zmerit a nastavit TPS, sekundarni klapky, prisavani vzduchu a synchronizace s kontrolou ventilu. Jakou barvu maji svicky? Nezustavaji ti viset syticova tahla?
Pripadne koukam, ze bydlis kousek ode me, tak se s tim muzes zastavit a koukneme na to. Bude to nejaka kravina.
Naposledy editováno 10.06.2024 15:55:54
Rolda89 píše: Je to moc málo informací pro naše věštecké koule.. Vstřikování je plně seřízené? Tedy sytič, tps, synchro, mezera mezi červíkem a ramínkem klapky.. Stane se to jen když znovu nastartuješ ohřátý motor, nebo jakmile i běžící motor dosáhne nějaké teploty (při 80°C jednotka "vypíná" sytič)
Tele ma sytic mechanicky lankem a novejsi rady gsxr do r.v.2006 pouzivaji pouze zvyseny volnobeh, ktery ti vypina behem par vterin. Az u K7 se zacal pouzivat ISC ventil na regulaci.
Teplota vypnuti sytice je cca 40-50°C.
Naposledy editováno 10.06.2024 15:58:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
Mnozstvi benzinu ti urcuje palivova mapa
A jedna ze vstupních dat bude teplota motoru...nebo chceš tvrdit že to pro studený motor neobohacuje směs?2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
Weisner píše: StiefTomas> A jedna ze vstupních dat bude teplota motoru...nebo chceš tvrdit že to pro studený motor neobohacuje směs?
Presne tak. Pro studeny start zadne obohaceni neni. TL ma danou mapu natvrdo v jednotce a sytic je mechanicky lankem.
Prvni strikacky u Suzuki byly udelane fakt hodne jednoduse. Prvni "radoby sytic" se objevil az u K2. Byl to spise zvysovac volnobehu, ktery se spinal i na teplem motoru. Az prvni kde byl elektronicky ladeny sytic byl ISC ventilem tusim u K7. Kazdopadne to taky nebyla uplne vyhra ?????
Naposledy editováno 10.06.2024 17:27:44
5 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
Tyto korekce ale nejsou tak velke aby zpusobily aby motorka vubec nejela.
Osobne jsem takovou zavadu neresil, ale vzhledem k tomu ze to na ten zvyseny volnobeh jde docela hezky tak si nemyslim ze to je problem tlaku paliva - regulator, cerpadlo. Ale samo, proverit tlak a mnozstvi podle servisniho manualu neni od veci…
Osobne tipuju na senzor TPS pripadne vodice k nemu - konektor uvnitr svazku a ten k jednotce nevyjimaje - vypada to, jako kdyby jednotka nevidela jen jeden pin sezoru a ostatni dva jo (kdyby nevidela 5V na sezoru, zahlasi na displeji chybu - “Fi”.minimalne bych ty konektory ocistil a parkrat je rozpojil/spojil
Sytic je v tomto pripade jen rucni plyn, malicko pootevre klapku - tzn vic vzduchu, vetsi volnobezne mnozstvi dava jednotka podle senzoru teploty … tzn chvili bezi motorka chuda nebo bohata… nikdy se nepodari zavrit mechanicky klapku presne v okamzik kdy jednotka sunda davku…ale je to fuk, ja na start packu sytice nepouzivam, naopak ji pouzivam "na okruh" pro zvyseni volnobehu a omezeni brzdeni motorem…
Mam asi vsechny senzory nahradni v nekolika exemplarich, ale moc me nebavi chdot na postu … museli bysme vymyslet jak na to tzn kdyztak PM
Naposledy editováno 10.06.2024 19:46:19
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
assassin píše: StiefTomas> neni to uplne pravda, TL sice pocita dobu otevreni vstriku z pevne mapy na zaklade otacek a tps (pri vyssim zatizeni tzn trochu plynu a otacky cca 3500) ale jeste do hry vstupuji korekce - teplota nasavaneho vzduchu, teplota chladici kapaliny, barometricky tlak) tyhle korekce vlastne vstupuji do hry jako nejaky koeficient kterym se ta vypoctena davka paliva prenasobi.
Tyto korekce ale nejsou tak velke aby zpusobily aby motorka vubec nejela.
Osobne jsem takovou zavadu neresil, ale vzhledem k tomu ze to na ten zvyseny volnobeh jde docela hezky tak si nemyslim ze to je problem tlaku paliva - regulator, cerpadlo. Ale samo, proverit tlak a mnozstvi podle servisniho manualu neni od veci…
Osobne tipuju na senzor TPS pripadne vodice k nemu - konektor uvnitr svazku a ten k jednotce nevyjimaje - vypada to, jako kdyby jednotka nevidela jen jeden pin sezoru a ostatni dva jo (kdyby nevidela 5V na sezoru, zahlasi na displeji chybu - “Fi”.minimalne bych ty konektory ocistil a parkrat je rozpojil/spojil
Sytic je v tomto pripade jen rucni plyn, malicko pootevre klapku - tzn vic vzduchu, vetsi volnobezne mnozstvi dava jednotka podle senzoru teploty … tzn chvili bezi motorka chuda nebo bohata… nikdy se nepodari zavrit mechanicky klapku presne v okamzik kdy jednotka sunda davku…ale je to fuk, ja na start packu sytice nepouzivam, naopak ji pouzivam "na okruh" pro zvyseni volnobehu a omezeni brzdeni motorem…
Mam asi vsechny senzory nahradni v nekolika exemplarich, ale moc me nebavi chdot na postu … museli bysme vymyslet jak na to tzn kdyztak PM
To samozrejme souhlasim, ale na studeny start neupravuje TL bohatost smesi, ale pouze otevres klapku abys zmenil pomer smesi.
Měřené veličiny na vstupní straně motoru porovnává ECU s uloženými údaji a dle nich počítá dobu vstřiku. Tento způsob vstřikování se nazývá "bez zpětné vazby", tzn. řídící jednotka nemá informaci o skutečném průběhu spálení připravené směsi. Při nízkém zatížení hraje hlavní roli pro výpočet doby vstřiku snímač polohy klikového hřídele (otáčky motoru) a podtlak v sacím kanále (IAPS neboli MAP). Při vysokém zatížení rozhoduje informace o otáčkách motoru a natočení škrtící klapky (TPS). Tyto tři vstupy jsou hlavními činiteli pro výpočet doby vstřiku. Ostatní senzory jsou pouze korekční (dolaďovací). Pro korekci bohatosti smesi bys musel mit O2 sensor coz se pouziva u Katu.
Kazdopadne jsem si rikal kdyby to bylo vadnym TPS, tak proc by to +- 50km fungovalo o.k.?
Naposledy editováno 10.06.2024 21:45:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
RTSbike píše: StiefTomas> První byl u K1 a víceméně K2 jsou totožné
Jj tam nekde to lamalo. Ja mel K1 a tam jsem jeste packoval

na studeny start neupravuje TL bohatost smesi, ale pouze otevres klapku abys zmenil pomer smesi
To je blbost, ruční plyn jen nahrazuje servomotor, to že se změní poloha klapek řj pozná ze senzoru tlaku v sání a tps, pokud by nekorigovala poměr směsi podle teploty motoru tak bude pořád stejný.1 reakcí na tento příspěvek TL1000S po zahřátí nejde za plynem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
2 reakcí na tento příspěvek TL1000S po zahřátí nejde za plynem


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) TL1000S po zahřátí nejde za plynem
doufám, že ten problém co má chce řešit a né ho před budoucím kupcem zatajit
Tak pokud si kupující tohle vlákno nenajde na jeho profilu tak si o to zatajení vlastně sám řekl ne?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor TL1000-Zaměnitelnost vstřikov... [1, 2] Suzuki TL 1000S | Anti | 43 | 19.3.2025 v 19:25 Anti |
Kola Suzuki Tl 1000s a Suzuki GSX-... Suzuki GSX-R 600, Suzuki TL 1000S | suzu750 | 24 | 16.2.2025 v 12:51 assassin |
Výroba dekl spojka průhledný na TL1... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R | suzu750 | 29 | 17.1.2025 v 18:04 BlackSabbath |
Suzuki TL 1000 nereaguje na otočení... Suzuki TL 1000S | irmscher1000 | 10 | 27.3.2024 v 18:24 irmscher1000 |
TL1000R/S zadní napínák rozvodu - k... Suzuki TL 1000S, Suzuki TL 1000R, Suzuki TL1000R Als... | Wanislav | 4 | 29.7.2023 v 19:16 assassin |