kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
dakarista píše: ty boční jsou lepší, top case ti bude vlnit s motorkou jako had... příjemnou zábavu
najezdil jsem asi 100 tkm s motorkami s kufry a vždy nejlepší chování je u bočních.
Takže pokud chceš, aby motorka byla stabilní a dalo se s tím lítat rychle, tak jen boční. Nejméně ovlivní chování motorky.
Topcase ti začne ovlivňovat chování a dost razantně. Počkej až vyzkoušíš.
vyzkoušeno
RST 1000 Futura s bočními jako po kolejích, s topcase se to vlnilo
FJR 1300 2010 s bočními jako po kolejích, s topcase se to vlnilo
FJR 1300 2022 s bočními jako po kolejích, s topcase se to vlnilo
1290 Super Adventure S 2018 s topcase se to vlnilo jako kráva. Více než předchozí moto
1290 Super Adventure S 2022 mám jen boční a jede to jako po kolejích
Takže za moje zkušenosti doporučuju boční, pokud chceš lítat rychle a bezpečně.
Topcase nejméně ovlivňoval, pokud se jelo ve dvou. Pokud sám, děla vždy bordel.
Když si dáme tohle dohromady s koudyho postřehy, tak to vypadá, že jízda bude jedno velký vzrůšo, něco jako elektrickej býk...
Naposledy editováno 04.04.2024 07:40:21
dewwil píše: To já se tenhle víkend chystám vyjet, už jsem zalarmoval kolegu s Ivecem a nakládacím čelem, zrušil plány po zbytek víkendu a můžu vyrazit. 200-300 km by to dát mohlo a po zbytek sezóny to budu opravovat a jezdit na TL
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
oioi01> Do bočáku, na stranu kde není výfuk, se helma vleze. Už jsem to zkoušel.
Naposledy editováno 04.04.2024 07:47:09
Všechny moto nejsou širší jak řidítka, takže se vejdeš i v koloně.
Futura, FJR ty měli kufry vice uvnitř než KTM. Ale nikdy jsem s tím v koloně neměl problém
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Proto má třeba dost cestovních moto boční v základu, jsou stabilnější a nejméně ovlivní chování. Zkus dát do topcase 15kg a vyjet s tím někam, to se nedá
Já vlastně kvůli těm vlastnostem tehdy nekupoval 1290SA 2018, protože se s tím fakt na dálnici nedalo jezdit, od 100 to dělalo bordel jako kráva. A hlavně kolem 70kmh ti to chtělo sebrat řidítka z ruky ...
ostatní napsané moto s bočními bez problému 200kmh na německé dálnici a bez žádné známky narušení stability
s topcase bych se do té rychlosti nedostal
Naposledy editováno 04.04.2024 07:54:58
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak kadlacka po okreskach. Mne vlastne uplne stacilo tech 70 koni v Tenerce. Se k ni beztak za rok dva vratim...
e: 15-20kg topcase vozim skoro na kazdej vylet :- ) rekord mam myslim 23kg
Naposledy editováno 04.04.2024 07:58:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: dakarista> Dalnice jen omylem a 200 jsem jel mozna dvakrat v zivote a jen kratce
Jinak kadlacka po okreskach. Mne vlastne uplne stacilo tech 70 koni v Tenerce. Se k ni beztak za rok dva vratim...
e: 15-20kg topcase vozim skoro na kazdej vylet :- ) rekord mam myslim 23kg
realita je takova, ze nalozenej topcase nejvic zhorsuje jizdni vlastnosti pri stani na semaforu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: realita je takova, ze nalozenej topcase nejvic zhorsuje jizdni vlastnosti pri stani na semaforu
Určitě i během jízdy. Ale je mi to tak nějak fuk.
Ale dost lidí to řeší. Třeba DrDNA nechtěl půjčit SDR, když jsem měl nad zadní sedačkou pytel s věcma. Já to chápu. Ale mně osobně to při mým tempu nijak nerozhodí a neovlivní. Prázdnej bych líp/rychleji stejně nejel.
Naposledy editováno 04.04.2024 08:13:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ne jasne, zhorsuje, a jsou lidi co to poznaj, ale jak bych to taky neresil. Vyhody ma topcase jasny, i ve meste.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: taky si lidi na smrtelny posteli vycitaj ze byli zbytecne materialisticky, doufam ze mezi nima nebudu :)
Já si to vyčítat už teď, ale co už Kdybych nechtěl utrácet a užívat, tak pak není moc důvod chodit do práce a tam se snažit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Wanislav píše: Dostal jsem nabídku na SP2 a tu fakt chci.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-f4-1000/mv-agusta-f4-1000-1936716.html
Pokud se neprodá do 3 týdnů jdu na stk a jezdím. Tohle je krásná ukázka mého šílenství.
Hod sem nabídku na tu SP2, o té bych uvažoval No a nemusíš řešit starosti s prodejem MV
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Hod sem nabídku na tu SP2, o té bych uvažoval No a nemusíš řešit starosti s prodejem MV
Ty a SP2?
To je škoda, do podzimu bys to prodával...
Koudy01 píše: dakarista> Dalnice jen omylem a 200 jsem jel mozna dvakrat v zivote a jen kratce
Jinak kadlacka po okreskach. Mne vlastne uplne stacilo tech 70 koni v Tenerce. Se k ni beztak za rok dva vratim...
e: 15-20kg topcase vozim skoro na kazdej vylet :- ) rekord mam myslim 23kg
Vozil jsem kdysi taky topcase, ale jak jsme zkusil bez něj, tak od té doby už jsme to tam nedal. A pak jsme viděl kamoša, co položil SMT990 na zem, víceméně v nulové rychlosti a jak uletel topcase i s držáky a vším a kutalel se. No a co s tím chceš 300km od domu dělat Vyřešili to kurty z benzinky, sice něco podrel a zničil sedlo, ale dom dojel
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: Zodpovědnej přístup. Je vidět, že už myslíš na všechno...
Jj, to je úděl majitelů italských strojů, to už není jak za starejch časů, kdy jsem vytáhnul CB900F2 Bold'Or ve stylu Mad Maxe a jel se projet a vrátil se domů za týden bez jediný poruchy, akorát jsem měl defekt zadní pneu a jelikož už byl večer tak jsem zaběhnul do hospody kde byla zábava a požádal o pomoc. Po pár pivech a panácích Tuzemáku mi jeden dědeček domluvil spaní u jeho vnučky (jí bylo 35 a mě tenkrát 21) a že se ráno pojede do pneuservisu. Noc divoká, ráno snídaně připravená, sundal jsem kolo, hodila mě do servisu, opravili pneu, já to hodil na moto a mazal dál. Už jsem ji nikdy nepotkal, ale párkrát jsem měl nutkání tam přibrzdit Tenkrát to byl fakt Punk I ty motorky se tolik nesraly1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Hod sem nabídku na tu SP2, o té bych uvažoval No a nemusíš řešit starosti s prodejem MV
Nedám!
Teď jsem dostal nabídku na bazoši, že to někdo vymění za CB1100. To neumí v tom inzerátu číst nebo je to debil.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Wanislav píše: Nedám!
Teď jsem dostal nabídku na bazoši, že to někdo vymění za CB1100. To neumí v tom inzerátu číst nebo je to debil.
Tak sorry, no. Se neposer
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Wanislav píše: Dostal jsem nabídku na SP2 a tu fakt chci.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/mv-agusta/mv-agusta-f4-1000/mv-agusta-f4-1000-1936716.html
Pokud se neprodá do 3 týdnů jdu na stk a jezdím. Tohle je krásná ukázka mého šílenství.
Tyvole za 200 to snad koupim a rozmrdam na dromu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Tak sorry, no. Se neposer
Ty to jsi mohl rovnou napsat tady, z tebe bych se neposral.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
dewwil píše: To já se tenhle víkend chystám vyjet, už jsem zalarmoval kolegu s Ivecem a nakládacím čelem, zrušil plány po zbytek víkendu a můžu vyrazit. 200-300 km by to dát mohlo a po zbytek sezóny to budu opravovat a jezdit na TL
Sem se chtel zeptat jestli mam bejt v pohotovosti s dodavkou, ale kdyz mas domluvenyho kolegu s Ivecem, tak to jdu asi pozde
dewwil píše: Jj, to je úděl majitelů italských strojů, to už není jak za starejch časů, kdy jsem vytáhnul CB900F2 Bold'Or ve stylu Mad Maxe a jel se projet a vrátil se domů za týden bez jediný poruchy, akorát jsem měl defekt zadní pneu a jelikož už byl večer tak jsem zaběhnul do hospody kde byla zábava a požádal o pomoc. Po pár pivech a panácích Tuzemáku mi jeden dědeček domluvil spaní u jeho vnučky (jí bylo 35 a mě tenkrát 21) a že se ráno pojede do pneuservisu. Noc divoká, ráno snídaně připravená, sundal jsem kolo, hodila mě do servisu, opravili pneu, já to hodil na moto a mazal dál. Už jsem ji nikdy nepotkal, ale párkrát jsem měl nutkání tam přibrzdit Tenkrát to byl fakt Punk I ty motorky se tolik nesraly
Krásnej příběh, úplně jsem se zasnil... Já jsem pích (gumu na motorce) 2x a pokaždý jsem si domluvil srabsky odvoz...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ozzy_ píše: Tyvole za 200 to snad koupim a rozmrdam na dromu
To by to na ten drom muselo nejdřív dojet.