Téma: Suzuki GN 125, spolehlivost
31.3.2024 v 18:00
Ahoj,
dělám si A1 a po sléze si chci koupit 125. Strašně dlouho se mi líbí Suzuki GN 125.
Konkrétně tahle .
Co myslíte, slyšel jsem že jsou nesmrtelný takže i ten nájezd v poměru za tu cenu je okej ne?
Díkec
dělám si A1 a po sléze si chci koupit 125. Strašně dlouho se mi líbí Suzuki GN 125.
Konkrétně tahle .
Co myslíte, slyšel jsem že jsou nesmrtelný takže i ten nájezd v poměru za tu cenu je okej ne?
Díkec
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GN 125, spolehlivost
No je to stara vrana, spatne se na ni budou schanet dily, nadrz muze byt vevnitr vyrezla, je to liny jak ves, karburator se moc nemusi s novym E10 benzinem a bude hur startovat. Ale zase je za par korun a prvni vlastni motorka je proste prvni
Slávek-TDM> tož to už si nějak poradím ,s dílama a jejich nedostupností počítám, ale tak tolik se toho zas shánět nebude, až na blinkry, stupacku atd. karbec můžu zkusit kdyžtak časem nahradit
Naposledy editováno 01.04.2024 01:04:17
Naposledy editováno 01.04.2024 01:04:17
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GN 125, spolehlivost
Ahoj, tato motorka je fajn. V tom inzeratu jsou ty fotky take rozporuplne..
- na jednej chybi viko od baterky, prave zrcatko (a to co tam je neni origo, ale je lepsi delsi kvuli vyhledu), je prohnuta nadrz, stupacky jsem napocital 4 :)
Jinak je to moc hezka motorka, super pristup k motoru aj karbecu. Jen si pohlidej ze to neni z DE, tam je omezena na 80 km/h (ale to se da jednoduse vyresit).
Kdyz se o ni staras, vydrzi dlouho.
M.
- na jednej chybi viko od baterky, prave zrcatko (a to co tam je neni origo, ale je lepsi delsi kvuli vyhledu), je prohnuta nadrz, stupacky jsem napocital 4 :)
Jinak je to moc hezka motorka, super pristup k motoru aj karbecu. Jen si pohlidej ze to neni z DE, tam je omezena na 80 km/h (ale to se da jednoduse vyresit).
Kdyz se o ni staras, vydrzi dlouho.
M.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki GN 125, spolehlivost
Seka100> Ahoj, píšeš že omezovač na 80 km/h se dá jednoduše vyřešit. To by mě zajímalo. Mám dovoz z DE a ten omezovač mě někdy pěkně štve a zatím jsem nezjistil jak se dá vyrušit. Poradíš?
Ahoj. Tak udelej si kafe:
- toto reseni je stare jak ... :) Najdes na netu. Omezovač GN 125:
0) - Predpokladam, ze mas karbec a ostatni mechanicke veci v poradku.
- Ak mas snimac polohy klapky aj ten musi byt spravne nastaveny (psal jsem i o tom).
potom:
1) Na prevodovce mas snimac zarazenej rychlosti:
- kazda rychlost dava info (hodnota odporu) do jednotky CDI
- snimac z nemecka, ma na 5. rych.stupen proste jinou hodnotu odporu aby upravil zapalovani a moto nesla vytocit (80km/h). A tento odpor nejde v snimaci vymenit, jedine koupit neomezeny senzor a ten vymenit...ale komu se chce rozebirat pul masiny aby se k nemu dostal?
2) kdyz sundas nadrz, najdes kabel od CDI ktery vede k snimacu zar.rychlosti (vetsinou je ruzovy).
3) ten prerusis a das na neho odpor 820 Ohm / 0,5W (ja mam od kamosa 820 Ohm / 5W), ktery koupis v elektro obchode (napr.: https://www.radioku...ovy-tmeleny-d278.htm). Druhy konec uzemnis (ja to mam pod sroubkem uchyceni motoru, pres take ocko).
- 820 Ohm je hodnota 1.prev.stupne.
4) tim vlastne odpojis ten senzor z prevodovky.
5) CDI jednotka si mysli: Aha, mam tam jednicku, muzu tocit, neomezuji zapalovani...
= hodinka prace a muzes frcet :)
Naposledy editováno 09.04.2024 08:51:24
- toto reseni je stare jak ... :) Najdes na netu. Omezovač GN 125:
0) - Predpokladam, ze mas karbec a ostatni mechanicke veci v poradku.
- Ak mas snimac polohy klapky aj ten musi byt spravne nastaveny (psal jsem i o tom).
potom:
1) Na prevodovce mas snimac zarazenej rychlosti:
- kazda rychlost dava info (hodnota odporu) do jednotky CDI
- snimac z nemecka, ma na 5. rych.stupen proste jinou hodnotu odporu aby upravil zapalovani a moto nesla vytocit (80km/h). A tento odpor nejde v snimaci vymenit, jedine koupit neomezeny senzor a ten vymenit...ale komu se chce rozebirat pul masiny aby se k nemu dostal?
2) kdyz sundas nadrz, najdes kabel od CDI ktery vede k snimacu zar.rychlosti (vetsinou je ruzovy).
3) ten prerusis a das na neho odpor 820 Ohm / 0,5W (ja mam od kamosa 820 Ohm / 5W), ktery koupis v elektro obchode (napr.: https://www.radioku...ovy-tmeleny-d278.htm). Druhy konec uzemnis (ja to mam pod sroubkem uchyceni motoru, pres take ocko).
- 820 Ohm je hodnota 1.prev.stupne.
4) tim vlastne odpojis ten senzor z prevodovky.
5) CDI jednotka si mysli: Aha, mam tam jednicku, muzu tocit, neomezuji zapalovani...
= hodinka prace a muzes frcet :)
Naposledy editováno 09.04.2024 08:51:24
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki GN 125, spolehlivost
Ty konce odporu si říkají o urvání vibracemi, snad to jenom tak nevlaje ve větru, aspoň to pak všechno k něčemu připevnit.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vysoké otáčky po zahřátí Suzuki GN 125 | Jakubv | 10 | 11.8.2022 v 09:35 Seka100 |
Výkonová díra v 6500 ot Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 1.6.2022 v 10:16 Ariete |
Zadní světlo suzuki gn 125 Suzuki GN 125 | Mirek1108 | 1 | 15.9.2021 v 09:41 Seka100 |
Snímač polohy klapky - vliv na chod... Suzuki GN 125 | Jakubv | 25 | 9.6.2021 v 09:36 Seka100 |
Poloha retezoveho kolecka Suzuki GN 125 | Jakubv | 3 | 6.2.2020 v 14:09 Jakubv |