Téma: Lze přihlásit vyřazené tp
2.4.2024 v 16:59
Zdravím, tak jsem tu zas.
Dostal se ke mě jeden pionýr je to normálně 20 ale má ustřriženej růžek z původního tp.
Lze to nějak přihlásit zpět?
Slyšel sjem že pŕes bratry slováky to nějak jde.
Díky za každou odpověď.
p.s vím že je toho na internetu dost ale nic konkrétního jsem se tam nedočetl takže se můžete ušetřit poznámek.
Naposledy editováno 02.04.2024 17:06:22
Dostal se ke mě jeden pionýr je to normálně 20 ale má ustřriženej růžek z původního tp.
Lze to nějak přihlásit zpět?
Slyšel sjem že pŕes bratry slováky to nějak jde.
Díky za každou odpověď.
p.s vím že je toho na internetu dost ale nic konkrétního jsem se tam nedočetl takže se můžete ušetřit poznámek.
Naposledy editováno 02.04.2024 17:06:22
1 reakcí na tento příspěvek Lze přihlásit vyřazené tp
Špatně jsi hledal. Jsou toho slohy. Bratia slováci jen bratrum slovákum. Cizí ne. Polsko, Německo, atp.. To že "VIN" je zde vyřazen a nepůjde zpět registrovat, je věc druhá/názoru/zkušenosti jiných autorů. Včka jsou nejjednoduší/nejlevnější.
1 reakcí na tento příspěvek Lze přihlásit vyřazené tp
Zdar, ty sis přece jen koupil ten vrak ze Slovenska bez TP, jak jsi tu už psal? Nebo je to nějakej jinej vrak? TP s ustriženým rohem si můžeš zarámovat nebo použít na latríně. Přihlásit to nepůjde.Nikdy. Můžeš max na veteranský čísla. A nevím, jestli to zrovna u fichtla stojí za ty prachy.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
rg250> jinej vrak. Poslechnu si ještě ostatní jestli to nejde nějak ošulit.
1 reakcí na tento příspěvek Lze přihlásit vyřazené tp
Tady by to ale asi šlo... https://www.uamk.cz...t-novija-gana-sepata
Naposledy editováno 02.04.2024 19:18:37
Naposledy editováno 02.04.2024 19:18:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
karavanista> To jsem se zasmál
Kyselizeli> Zdar, normálně nejde. Pokud máš peníze a dobrý známý, co v tom umí chodit a mají svoje dobrý známý , jde to prý nějak přihlásit přes Polsko. Vím to, protože jsem dělal renovaci150 čz bez papírů ,na blatníku měla napsanou značku a majitel asi po roce přijel na servis a měl na tom bílý značky. Na blatník jsem mu maloval ty čísla z SPZ. Ale jak to sehnal nechtěl říct, ale že z Polska. Takže kdo to umí, tak se tím veřejně nechlubí, asi to nebude úplně čistý. Takže ti asi zbývají ty véčka....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
Kyselizeli> Zdar, jako princip z jeho řeči asi vím, musí se v Polsku najít živý papíry v registru( nevím jak to tam mají)na konkrétní motorku, upravit údaje aby souhlasily, nesmí to mít majitele co by se o to zajímal, přihlásit to tam a sem to udělat jako dovoz už oficiálně, dovozová STK, papíry, poplatky a je to. Ale počítám, že tyhle známosti asi nemáš, takže jsi vyhodil prachy za fichtla v podstatě na díly
1 reakcí na tento příspěvek Lze přihlásit vyřazené tp
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
rg250> Ještě to možná není marné zjistil jsem že pionýr byl odhlášen v roce 2004. Vypadá to že ještě v té správné půlce. Ale bývalá majitelka zmiňovala něco že homohli do roku 2016 přihlásit a nestihli to. Myslíte že to má cenu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
Kyselizeli> Zdar, tak naposled. Pokud je ustrizeny roh TP a je zrušený, tak game over. Pokud je v polopřevodu, ohlášený, ale není už přihlášený teď už taky game over. U nás to legálně nejde. Pololegálně, pokud seženeš živé české TP , o čemž pochybuju že by se ti povedlo a podle údajů si přerazíš čísla. Chápeme se? Prostě u nás to vrátit už nejde.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
rg250> Aha, já ještě slyšel legendu že vozidla odhlášená v roce 2001-2004 jdou přihlásit zpět. Dokonce jsem se dočetl že doklady zkartovaly a nebo stříhaly rohy. Ale nevím
Zdar, píšu z telefonu, takže mi nejdou kopírovat odkazy na zákony nebo starší diskuze, ale prostě to nejde. Podívej se tady na starší debaty, na nick CRF 1000, bohužel je smazaný, to byl odborník na slovo vzatý a vysvětloval tady ty věci několikrát.
Kyselizeli píše: rg250> Aha, já ještě slyšel legendu že vozidla odhlášená v roce 2001-2004 jdou přihlásit zpět. Dokonce jsem se dočetl že doklady zkartovaly a nebo stříhaly rohy. Ale nevím
O to jde. Legenda. Radilo ti tu půl milionu lidí a ty jsi si to stejně udělal po svém.
1 reakcí na tento příspěvek Lze přihlásit vyřazené tp
Ano doklady z roku 2001-2004 jsem přihlašoval několikrát a pohoda. Ale tu jednou propadlý, vyřazený TP prostě nepřihlásíš, protože už jednou přihlášen byl a nelze znovu na stejný vin. Prostě koupit druhé noty v CZ, veteránské doklady nebo "dovoz z Polska" s tím, že před Tvé číslo klepneš "N"....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
Dolin> Jak že to je stím dovozem z polska? Mohl by jste mi k tomu napsat trochu víc? Díky moc
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lze přihlásit vyřazené tp
Kyselizeli> v polsku to nejakej tvuj znamej prihlasi na sebe (polak samo) se zfalsovanym vyrobnim cislem, nasledne ti to proda a ty to tu prihlasis jako motorku co jsi koupil v ramci EU … tim, ze se v polsku prihlasi s "falesnym" cislem, tak uz se to tady v registru nepopere s tim puvodnim cislem.
Samozrejme to je ilegalni postup a vis jak to je, kdyz te chytej u neceho nelegalniho? Zvlast kdyz to propiras na verejnem foru ktere policie s nejvetsi pravdepodobnosti cte?
To prihlaseni v polsku je taky leva, jenze kvuli tomu, ze tam maj bordel vetsi nez u nas a nejspis jsou jeste vic zkorumpovany tak to jde…
Takoveho cloveka tam musis znat a musis mu za to zaplatit, jelikoz neznas a jsi cizi tak i kdyz sezenes, bude to kvuli vetsimu riziku stat balik … a to se vyplati, kvuli blbymu fichtlu.
Jestli si myslis, ze s tim vyjebes, koupis za par fichtla bez papiru, pak v polsku za par vyridis papiry a voala, je tu fichtl s papirama za par tisic, tak takhle ne - v souctu to vyjde draz nez fichtl s papirama koupenej tady a navic to smrdi "kriminalem" - coz se vyplati
Naposledy editováno 03.04.2024 09:42:54
Samozrejme to je ilegalni postup a vis jak to je, kdyz te chytej u neceho nelegalniho? Zvlast kdyz to propiras na verejnem foru ktere policie s nejvetsi pravdepodobnosti cte?
To prihlaseni v polsku je taky leva, jenze kvuli tomu, ze tam maj bordel vetsi nez u nas a nejspis jsou jeste vic zkorumpovany tak to jde…
Takoveho cloveka tam musis znat a musis mu za to zaplatit, jelikoz neznas a jsi cizi tak i kdyz sezenes, bude to kvuli vetsimu riziku stat balik … a to se vyplati, kvuli blbymu fichtlu.
Jestli si myslis, ze s tim vyjebes, koupis za par fichtla bez papiru, pak v polsku za par vyridis papiry a voala, je tu fichtl s papirama za par tisic, tak takhle ne - v souctu to vyjde draz nez fichtl s papirama koupenej tady a navic to smrdi "kriminalem" - coz se vyplati
Naposledy editováno 03.04.2024 09:42:54
1 reakcí na tento příspěvek Lze přihlásit vyřazené tp
Poláci ti přihlásí tvojí motorku s původním VIN a ty pak uděláš dovoz , to že to tu bylo kdysi registrovaný je uplně jedno. OSOBNÍ čerstvá zkušenost!! takže asi tak.
Jen u fichtla to je absolutně nesmysl, pohybujem se někde 1000-1200 E.
!
Jen u fichtla to je absolutně nesmysl, pohybujem se někde 1000-1200 E.
!
to je fuk co mu tady píšete. on se bude prostě ptát tak dlouho, než dostane odpověď, po které touží, i když bude špatně. A pokud mu někdo nenapíše tady že to jde, tak do 14 dní založí to samé téma znovu a znovu a znovu...
zkrátka fichtla hoď ze skály, má to cenu jenom těch náhradních dílů. jinak ano, někdy kolem toho roku 2016 probíhala nějaká čistka a tehdy jsem si dokončil přepis panelky a fichtla a jsou uloženy v depozitu a paradoxně ty papíry mají už teď možná větší cen než ten samotný šrot
zkrátka fichtla hoď ze skály, má to cenu jenom těch náhradních dílů. jinak ano, někdy kolem toho roku 2016 probíhala nějaká čistka a tehdy jsem si dokončil přepis panelky a fichtla a jsou uloženy v depozitu a paradoxně ty papíry mají už teď možná větší cen než ten samotný šrot
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém se světly Jawa 50/20 Pionýr | Alees69 | 5 | 30.10.2024 v 19:38 ja1 |
Oprava tachometru Jawa 50/20 Pionýr | Tomid23 | 10 | 14.10.2024 v 08:10 1100Virago |
Jawa 20 Jawa 50/20 Pionýr | FJRPEPA | 4 | 8.7.2024 v 06:09 FJRPEPA |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |
Pionýr nemá výkon Jawa 50/20 Pionýr | DachlAdam | 15 | 3.7.2024 v 08:40 Drakl |