Co vy?Názory, postřehy..
1 reakcí na tento příspěvek benzín E10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
E10 petrol fuel: vehicle compatibility check list (2021 update)
Jasne, ze ty auta co se pisi, ze nejsou pro E10 na ten E10 pojedou. Trik je v tom jak dlouho Protoze kdyz vyrobce rika, ze ten motor neni na E10. tak nemysli to, ze by to na to nejelo, ale ze veskere komponenty okolo na to nemaji potrebnou kvalitu materialu. Takze rozezirani palivoveho vedeni, ucpavani a niceni vstrikovacu a podobne "levne" legrace.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
puffybodie píše: maco> Na pumpe se neptej, tam vedi hovno. Nainstaluj si do mobilu aplikaci od Euroil srdcovka a tam uvidis kvalitu zavozu na vsech pumpach po cele CR. Diky blizkosti zasobniku v Mosnove je tady vetsina jejich pump dlouhodobe bez E kompletne. Ale to si musis vysledovat, Pochopitelne samoobsluzka hned vedle tech zasobniku tam E10 ani E5 v zivote nebylo
Stejně i kolem zásobníků u Kralup, tam taky většina Eurooilů maj 95ku bez biosraček. Jinde maj smůlu, všude 95ka většinou s 8% biosračky..
1 reakcí na tento příspěvek benzín E10
Naposledy editováno 20.03.2024 11:15:13
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
puffybodie píše: nemako> Ta polska tabulka je od uradu a je oficialni. Vychazi z podobne, kterou EU siri, jen ta z EU a ceskych uradu je mene detailni. Vsechno to vychazi z tabulky od ACEA coz je sdruzeni automobilovych vyrobcu (ti uz by asi mohli tusit na co je jejich auto stavene, ze? )
E10 petrol fuel: vehicle compatibility check list (2021 update)
Jasne, ze ty auta co se pisi, ze nejsou pro E10 na ten E10 pojedou. Trik je v tom jak dlouho Protoze kdyz vyrobce rika, ze ten motor neni na E10. tak nemysli to, ze by to na to nejelo, ale ze veskere komponenty okolo na to nemaji potrebnou kvalitu materialu. Takze rozezirani palivoveho vedeni, ucpavani a niceni vstrikovacu a podobne "levne" legrace.
Tak ty jsi prece odborník pres zákulisní úmysly - nemuze byt motivace výrobce auta říci, ze to stare auto na E10 nebude jezdit, at si jdes koupit nove? Nebo jsou ty zle zkorumpovane automobilky nyní férové a korektni?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
assassin píše: Tak ty jsi prece odborník pres zákulisní úmysly - nemuze byt motivace výrobce auta říci, ze to stare auto na E10 nebude jezdit, at si jdes koupit nove? Nebo jsou ty zle zkorumpovane automobilky nyní férové a korektni?
já myslím, že nám všem chtějí nacpat elektromobily, aby byl nedostatek elektřiny a byla všude tma2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
assassin píše: Tak ty jsi prece odborník pres zákulisní úmysly - nemuze byt motivace výrobce auta říci, ze to stare auto na E10 nebude jezdit, at si jdes koupit nove? Nebo jsou ty zle zkorumpovane automobilky nyní férové a korektni?
Clovek by rekl, ze uz muzes mit rozum a vida, nic
Udaje o tom, jestli vubec auto zvlada ethanol v benzinu vyrobci uz pekne desitky let uvadi i v uzivatelskych manualech.
Jinak vsichni maji prece jen ty nejlepsi a ciste umysly. Proto byl dlouha leta napric EU povazovan za ekologicky vuz naftak, same dotace na to a ulevy a najednou hopla to je horsi jak benzinak. Kdyz jsou nekde blbecci, tak neznamena, ze maji pravdu jen proto, ze jsou v obleku
Honza-TA950 píše: nemako> na mě si nepřijdou, mám doma osvědčenou technologii na výrobu světla louč, svíčku a petrolejku ...šach mat západe!
No na to pozor, ono tu svicku uz ti taky nevyrobi kde kdo Teda muze, dokud si na nej urady nedoslapnou, protoze jak znamo kdejaka babicka a deda vyrabejici svicky pro vlastni obzivu bez nesmyslne byrokracie okolo je nepritelem kazdeho rezimu
Candles: SDS obligations
Edit: Tady trochu "citelneji" , ale ne o moc Candle Safety Standards and Regulations in the EU: An Overview
Naposledy editováno 20.03.2024 12:15:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
SuperSic58 píše: Turek je fajn, ale bruselský bolševici, nebinárka a elektrošašci ho moc nemusej a to mě nejvíc baví
Jsem zvedav jak bude Turek fajn, kdyz se do tech EU struktur nasere, nic nezmění jen bude kazdej mesic o čtvrt míče nebo kolik berou bohatší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
puffybodie píše: Clovek by rekl, ze uz muzes mit rozum a vida, nic
Udaje o tom, jestli vubec auto zvlada ethanol v benzinu vyrobci uz pekne desitky let uvadi i v uzivatelskych manualech.
Jinak vsichni maji prece jen ty nejlepsi a ciste umysly. Proto byl dlouha leta napric EU povazovan za ekologicky vuz naftak, same dotace na to a ulevy a najednou hopla to je horsi jak benzinak. Kdyz jsou nekde blbecci, tak neznamena, ze maji pravdu jen proto, ze jsou v obleku
Jeden takovej navod k autu byl v moji kompetenci, takze rozum sice asi nemam, ale mam zkušenost z prvni ruky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
assassin píše: Jsem zvedav jak bude Turek fajn, kdyz se do tech EU struktur nasere, nic nezmění jen bude kazdej mesic o čtvrt míče nebo kolik berou bohatší
Pokud doted nekteri nevedi, ze evropsky parlament nema zadne pravomoce a o nicem realne nerozhoduje, tak to opravdu neni chyba Turka. Ten se netaji co je jeho cilem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
Mozna bych k tomu mohl přihodit neco o rozumu … ale myslim, ze uz neni treba
Ono uz to tam jednou sel zmenit Mach….
Jeste takovej dotaz, dotace na diesely a úlevy? Netvrdím, ze ne, ale nejak mi o tom zapomněli rict a ja uz jezdím ropakem takovejch let…
Naposledy editováno 20.03.2024 13:06:46
PetrXX píše: maco> za hovno stojí doporučení, které je podle ČSN EN 228 platné minimálně od roku 2018? :)
Já jezdím hlavně starší vraky a nikdy jsem neměl žádný problém. Jediné, kde jsem ho měl, byl rozdíl v LPG, který mi nikde po Evropě nedělal paseku, a pouze v Česku to házelo chybu misfires (citlivý valvetronic holt) - klasika, jako Češi si umíme šidit kde se dá.
Suburban mi teď stál téměř půl roku pod střechou, chytil okamžitě. Motorka to samé. V létě budu posunovat po zahradě další osmiválec po dvou letech odstávky, tak můžu poreferovat.
E kecám, motorku jsem startoval po třičtvrtě roce, od léta nejela.
Tak možná jsi měl jenom štěstí...
>>>
„Biosložky zanášejí karburátory, respektive vstřikovací soustavu, zejména pokud se s motocyklem nejezdí, a to už po třech měsících,“ řekl Právu mechanik Hubert Pilař z Nymburka.
Sám má na dílně silniční Kawasaki nebo skútr Honda, znehybněné kvůli zanesenému palivovému systému. Hondu majitel koupil novou, ale delší dobu stála. Výměna vstřiku si vyžádá kolem 20 tisíc korun.
/ekonomika-pumpy-prejdou-na-benzin-e10-pro-stara-auta-a-motorky-to-ale-neni-
Nešetřete na palivu. Mark rozebere ročně kolem stovky motorů a je zde zřejmá úměra mezi kvalitou paliva a mírou opotřebení. Také ekonomika provozu na benzín RON98+ by měla být lepší, pokud se na něj naučíte jezdit a nebudete tolik tahat.
Používejte aditiva do benzínu, zvláště když motorku odstavíte na delší dobu. U karburátorových motorek začíná být kritická doba jednoho měsíce. Ale ani motory se vstřikováním nejsou v pohodě a po roční odstávce už můžete mít problém nastartovat i ty.
Při dlouhodobé odstávce vypusťte nádrž a impregnujte ji speciálním sprejem.
Ověřte si, v jakém stavu váš stroj je – měření na brzdě není jen pro ty, kdo chtějí dostat z motoru co nejvíce výkonu. Je to také dobrý způsob, jak dostat z paliva co nejvíce.
Jezděte! Pokud jste někdy potřebovali záminku, abyste se mohli projet, pak to je přesně ten důvod. Udržování paliva v pohybu a jeho neustálá obměna za čerstvé mu nedá čas nasytit se vodou a následně páchat škody na jehlách karburátorů nebo vstřikovacích tryskách.
Navzdory výše uvedeným radám však smutnou pravdou zůstává, že nejlepší benzín do motorky je ten bez lihu. Když se podíváte do návodu k obsluze, často zjistíte, že pro váš motocykl výrobce lihobenzinovou směs vůbec nedoporučuje. Např. Ducati v minulosti podmiňovala použití benzínu bez příměsí alkoholu ztrátou záruky. Na druhou stranu BMW vydalo již v roce 2007 prohlášení, že nemá žádné námitky proti používání paliv s 10% etanolu a nijak nebude omezovat záruku na takto provozované stroje.
https://www.hondavfr.cz/-e10-a-jeho-pouziti-v-motocyklech
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
puffybodie píše: nemako> Ja mam spatne zkusenosti i s E5, napr. u Yamahy a Suzuki starsich. Ale uz delsi dobu kupuji bez E a zadne problemy, na cestach E5/E10 mam vsechny stroje ok a to se stejne vyjede a nestoji to.
U starších Suzuki než rok 1991 se musí používat 98 oktanový benzin a do roku 2001 jenom u některých
assassin píše: Jeden takovej navod k autu byl v moji kompetenci, takze rozum sice asi nemam, ale mam zkušenost z prvni ruky
Zadny ty tvoje zelenozidobolsevicky nazory, zalozene na vlastnich znalostech a zkusenostech sem zatahovat nebudes! Po znich pujdes k Turkovi!3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) benzín E10
maco píše: U starších Suzuki než rok 1991 se musí používat 98 oktanový benzin a do roku 2001 jenom u některých
Tak to jsou majitele starších Suzuki v prdeli, v cechach moc 98 neni, vetsinou vídám 100…. A navic i na tech je napsáno E10 - a E10 tam proste nejde
A mechanik z Nymburka to potvrdil, tak to bejt majitelem staršího civicu, tak ho dam taky do smelcu
Naposledy editováno 22.03.2024 06:58:58
3 reakcí na tento příspěvek benzín E10
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Vtipné názvy vesniček [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 95 | 2.9.2024 v 20:39 svava |
Kolik za sezónu [1, 2, 3, 4] Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 97 | 13.10.2023 v 03:39 mildanek72 |
Destičky, zvuk při vetší zátěži Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 15 | 7.9.2023 v 09:22 assassin |
Cesty okolo Prahy Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 18 | 3.9.2022 v 07:07 vojtechposmourny |
Opravné sady brembo Ducati Multistrada 1100 | MAJK_TORTELINA | 5 | 27.3.2022 v 13:51 Koudy01 |