1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na pokusy me moc neuzije, to tam radeji necham co tam je…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
https://www.dpf-cat....se-obnova-filtru-dpf
e: jen by mě zajímalo jak se dá zjistit prasklej DPF bez demontáže??
Naposledy editováno 12.03.2024 19:57:41
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: Tak k tý X5: jedno jediný turbo se rozletělo do sání - a součet té záruční opravy je vysoko přes 1.300.000, - Kč celkem...
A příp. pozáruční kulance prý jen za vícero podmínek a max. do 6 měsíců ....
A to chceš
to nejde přes chladič vzduchu??
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Zkusim zjistit u znameho... vyrezanej dpf z bouracky nejde sehnat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
PetrL3 píše: assassin> když to jezdí, tak bych jezdil a neřešil.
pokud jsou za assassou oblaka dymu, tak bych mu za to jednu nejradeji strelil ale assassin je slusny chlap, tak mu to snad neni jedno a resi toNaposledy editováno 12.03.2024 20:11:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: to nejde přes chladič vzduchu??
No to se ptáš toho pravýho já tam stihl jen těch pár fotek - a ještě tajně, se nesmí...
A jen pár otázeček, jen tak jako mimochodem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
oxygen píše: No to se ptáš toho pravýho já tam stihl jen těch pár fotek - a ještě tajně, se nesmí...
A jen pár otázeček, jen tak jako mimochodem
takže nevíš co s tím teda ve finále je??
si tam zejtra zavolám
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: a mame tady dalsi tema - DPF - EURO4 tzn bez mocoviny, je KO, aftermarket DPFka jsou udajne jen tezitka... nekdo nejakej napad jak to elegantne vyresit? muj filtr je nejspis prasklej...
diiik
Sehnat neprasklej originál a nechat ho "renovovat" (vypálit, né vykoupat). Nebo šáhnout do kapsy a koupit novej origoš
RomanSS píše: pokud jsou za assassou oblaka dymu, tak bych mu za to jednu nejradeji strelil ale assassin je slusny chlap, tak mu to snad neni jedno a resi to
Jak sem psal sám mám novej aftermarket a auto jede jak má, regeneruje, nekouří, emise ok, ale na druhou stranu pak vytáhnu oktávku a když ji hodinu šolicham jak důchodce a pak někoho předjedu, tak zakouří. Nemá dpf, no. Přeci ho nebudu domontovavat. Třeba V70 sem měl taky ještě verzi bez DPF a tam sem mohl dělat cokoliv a to auto nezakouřilo. Teda dokud sem nepustil Webasto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: jdou vyměnit jen střeva
https://www.dpf-cat....se-obnova-filtru-dpf
e: jen by mě zajímalo jak se dá zjistit prasklej DPF bez demontáže??
Ocouzenej vyfuk, studené auto zakouri kdyz dostane za usi - ale pressure drop namerim jako na ok filtru.
RomanSS píše: Pisi si... cerny smrdici cmoudici v 70 nevyblikavat a netroubit...majitel to nedela schvalne a chce to resit
Zkusim zjistit u znameho... vyrezanej dpf z bouracky nejde sehnat?
Zakouri to jen studené. Vyfuk je ocouzenej, ale za mnou kouř neni - ma to i charakteristickej smrad po startu.
Regeneruje to, teploty ok … vse se tvari funkcni
Jo a taky se mi moc casto nestane, ze by me neco vyblikavalo
Naposledy editováno 12.03.2024 21:29:54
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Sehnat neprasklej originál a nechat ho "renovovat" (vypálit, né vykoupat). Nebo šáhnout do kapsy a koupit novej origoš
Zkusim sehnat novej original. Ty ostatni onanie se mi podstupovat nechce…
PetrL3: co me navadi k tomu DPF - kuna mi prekousla kabel k senzoru teploty spalin. Auto neregenerovalo a spotřeba jako driv, vyjel jsem takhle celou nádrž a vyskočila na me kontrolka, ze mam plne dpf. To me donutilo to napichnout, zjistit ten senzor, opravit, pustit regeneraci manuálně a od te doby zase bez problemu, jen spotřeba se vrátila zase o litr a pul vyse…
(Vyssi spotřeba je znat tim vic cim vic na spotřebu jedes, tam kdy by to driv jelo za 7 to jede za 8,5 …. Tam kde to driv jelo za 9 to pojede za necelejch 10…. Pocitove mi prijde, ze to ma silnější “spodek” nez zabere turbo - jako kdyz na nejakem starem mechanickém atmo ropakovi pridas naftu…)
Ele prolezli tri lidi diagnostikou, jeden osciloskopem … vymenil jsem kde co za nove, preventivně. Jen vstriky jsem chtel nove a servisak je nechal repasovat :( takze ty muzou byt spatne, prestoze mam k nim protokoly, ze jsou ok…)
Naposledy editováno 12.03.2024 21:37:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ocouzenej vyfuk, studené auto zakouri kdyz dostane za usi - ale pressure drop namerim jako na ok filtru.
diferenciální tlak se dá naměřit před a za dpf a z toho bych vycházel , nevím zda jsou i jedno vývodové
Nebo poloha na tyčce regulace turba. To se časem může zatemovat a změní se délka táhla, co reguluje geo. Ale to by nevysvětlilo to ostatní.
Naposledy editováno 12.03.2024 21:50:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: diferenciální tlak se dá naměřit před a za dpf a z toho bych vycházel , nevím zda jsou i jedno vývodové
Zmereno, jak senzory pres diag tak externi tlakové senzory, vse ok. Teploty ok. Filtr regeneruje, v diag zadna chyba (cracknuta vida, ne nakej univerzal ala delphi)
PetrL3:
Regulaci turba jsem měnil par mesicu zpet. Lopatky chodi jak na novem. Auto jede cca stejne jako poslednich 250tis km … ten pocit trochu silnějšího spodku mam od vymeny vstriku. Začalo to cele prasklym temenem altiku, dojezd domu na baterku a od te doby registruju tu vyssi spotřebu. Uz byly dole i rozvody, mel jsem podezreni jestli to neskocilo o zub kdyz praskl ten altikovej řemen…(umi to u tohodle motoru potkat motor, je to tak 50:50)
Menim ted komplet podvozek, tak bych to chtel mit top i zbytek kdyz uz je to rozhozene… jako vse funguje ok, jen mi porad vzadu v hlave vrta cervicek…
Naposledy editováno 12.03.2024 22:05:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Jeste kdyby se mi podarilo oživit bawo jako záloha, ale nejak dochází sily…
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Pet1970 píše: takže nevíš co s tím teda ve finále je??
.. si tam zejtra zavolám
Nojo já vim, tajný informátor jsem napiču no
Tak se tam zkus infiltrovat ty, co vyslídíš
Mě stačí, jak tam v týdle ordinaci vidim pořád další a další zánovní báwa, všechny s obrovskym průserem.. Vidno kam až se u výrobců ty dnešní optimalizace nákladů dostaly - děkuji, nechci
A motory jejich novej modelů motorek hromadně to samý, závady co dřív nebývaly......
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Ja si to sem budu chodit cist, az mi zase nejakej frikulin bude tvrdit, jak jsou auta na naftu fajn .
Frikulíni jdou jedině do benzínu. Ekofrikulíni do elektriky.
Nafta je pro strejce pomlaskávající si nad nízkou spotřebou a tahem vocpoda.
Petr, assassin> Jo tak to je v pořádku. To mi dělal i starej passat bez dpf.
oxygen píše: Nojo já vim, tajný informátor jsem napiču no
Tak se tam zkus infiltrovat ty, co vyslídíš
Mě stačí, jak tam v týdle ordinaci vidim pořád další a další zánovní báwa, všechny s obrovskym průserem.. Vidno kam až se u výrobců ty dnešní optimalizace nákladů dostaly - děkuji, nechci
A motory jejich novej modelů motorek hromadně to samý, závady co dřív nebývaly......
Zase co jinyho by clovek v servisu bmw cekal, nez rozbity baworaky? Ze by ve starych dobrych casech tam stali mechanici se zalozenyma rukama a nudili se? Co ja vim, tak podobne zalezitosti (drahe opravy) byly u bmw bezne i driv… sisaty valce, hrkajici vanosy, ko loziska na klice, ko komplet motory po sezrani virivych klapek… a to v te dobe nikdo nemel 400ps z trilitrovyho dieselu…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Ja si to sem budu chodit cist, az mi zase nejakej frikulin bude tvrdit, jak jsou auta na naftu fajn .
Ja jsem ted vicel hned vedle sveho volha vykuchany cl500 a jsem rad za 2.4D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: Ja jsem ted vicel hned vedle sveho volha vykuchany cl500 a jsem rad za 2.4D
Na polorozebrany CL500 se muzu zajit kouknout do sve stodoly ... to je nadhernej pohled . Skoda, ze ho budu muset strelit.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Medved píše: Na polorozebrany CL500 se muzu zajit kouknout do sve stodoly ... to je nadhernej pohled . Skoda, ze ho budu muset strelit.
Ano, benzinove mercedesy jsi vystihl dokonale lip bych to nenapsal (Samo, klidne muzu v te vete vypustit slovo benzinove a nic se nemeni)