1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
FJRPEPA píše: Myslím, že tu nikdo nevrdí, že je vlak na hovno. Ale motorku jsem si třeba já kupoval kvůli tomu, že mě na ní baví jezdit. Kdyby mě bavilo jezdit vlakem, koupím si lokomotivu.
Jo, ale řidičák na lokomotivu hned tak neuděláš. A když jo, stojí ranec. Navíc, máš představu kolik Kč musíž zaplatit SŽ za kilometr projetý. A to nezmiňuju ETCS....
Jezdit si svojí lokomotivou není zábava pro každého.
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
Mluvíš mi z duše od prvního do posledního písmena.
"" Do každého tématu o autovlaku zbytečně nablejou lidi, kterých se netýká. Když chci jet Ukrajinu, Rumunsko nebo Balkán na takové motorce, na které si to tam užiju nejvíc = lehké enduro na drapácích, je autovlak nebo dodávka ideální řešení. Po ose bych na takové motorce jel 3 dny a ještě bych po přesuju přezouval. Když chci jet Ukrajinu a jako ženatý se závazky na to mám jen týden, tak v pátek po práci naložím bagáž na motorku, v 8 večer ji přikurtuju na autovlak. Naklopím 2 piva a v 7 ráno se probudím v Košicích. V poledne už krosím ukrajinské poloniny. Nedokážu si představit žádný lepší způsob, jak se tam dostat a maximálně si užit omezený čas. Leda bych měl obytňák a najmul si 2 řidiče co mě tam přes noc odvezou. Přes Slovensko jsem jel už několikrát a na motorce vhodné na asfalt. Ne že by to tam nebylo hezké, ale nemusím tam být každý rok. Maďarsko je natolik odporné a úmorné, že bych tam nemusel už nikdy v životě. Španělsko po ose si můžu dát až v důchodu, kdy budu moct se courat na motorce 2 měsíce v kuse. ""
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
Ohledne úspory peněz ci casu se vyjadřovat take nebudu - pro mne je to pitomost, ale nikomu to nevnucuji.
Co mne ale neprestava překvapovat, je tohle - vzdálenost Viden - Split je cca 760km.
To jsou kilometry, které da snad každý za den na skoro jakékoliv motorce.
To vam to opravdu stoji za to srat se s kupovanim listku, pak nezmeskat vlak, nejlépe byt tam možná dvě hodiny drive, pak sundavat tasky apod.?
Jenom mi, prosiiiiim, nepiste ty blbosti o amortizaci motorky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
2 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
yeuop píše: Jestli někdo chce takovým způsobem ušetřit čas, možná by nebylo špatne zamyslet se nad prioritami v životě.
Rika svobodnej a bezdetnej
Verim, ze kdo premysli nad autovlakem, tak ma ty priority srovnane. At uz po strance casu, toho, co chce jezdit, kde chce jezdit.
Letos premyslime nad Korsikou, dve motorky, 4 osoby. Bohuzel, jak to tak vypada, tak letos autovlak do Livorna opet jezdit nebude. Do Janova/Livorna to mame cca 1t km. Dalnice beru jako nutne zlo i v aute, na motorce se jim vyhybam skoro uplne, cili najezd cca 500-600Km je max.
Kdyz pojedeme na moto, vyrazime v sobotu rano, nekde prespime (klidne na punkace ve stanu), v nedeli odpo jsme v Janove. Nocni trajekt, sprcha, spanek, a v pondeli rano jsme na Korsice.
Kdyz bychom vzali auto + vlek, vyrazime opet v sobotu rano, vecer trajekt z Janova, a v nedeli jsme tam. Cenove to pri rozdeleni nakladu vychazi +- stejne jako po ose na moto. Dva dny navic pri zpatecni ceste proti moto.
Kdyby jezdil vlak, vyjedeme v patek odpoledne, vecer to nalozime ve Vidni do vlaku, sprcha, spanek, v sobotu rano v Livornu najezd na rychlej trajekt, a kolem sobotniho obeda jsme jiz na Korsice. Sice o neco drazsi, ale nijak dramaticky. Pri zpatecni ceste ziskas cca tri dny na vic.
Naposledy editováno 02.01.2024 09:11:58
yeuop píše: Madarsko je jedna z nejpeknejsich zemi.
Hory sú pekné, to je pravda (aj keď existujú aj krajšie), ale to je len pás od slovinských hraníc k Budapešti a potom popri slovenských hraniciach severne od Egeru, Miškovca atď. "Alföld" nič moc.Kohlstein píše: benzín drahý, tak každý den ujeli jen asi 200 km
Kamoš raz jedného takého našiel na FB, keď zháňal niekoho na vyjížďku. Z kopca zásadne na neutrál s vypnutým motorom, 90-ka ani za boha, lebo to príliš žerie, a keď nakoniec dorazili na benzínku, chlapík sa rozhodol pokračovať (hoci na rezervu prehodil už pred desiatkami km), pretože bol benzín o pár desiatok halierov drahší.Tak jsme s s rodinou naplánovali dovolenou autem na Korsiku a vlak zrušili. Snažil jsem se najít proč. Dá se najít pár článků na netu od zahraničních moto webů co se tím také zabývali (evidentně to byla oblíbená destinace). Auto/moto vlaky do Itálie byly zrušeny nejen z Vídně, ale i z Německa (ze severu).
Jako důvod taloši uvedli, že nemají dostatek personálu na obsluhu a údržba ramp a vozového parku je moc nákladná a nevyplácelo se jim to.
Takže to asi jen tak neobnoví, škoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
Jízdenka od loňska docela zdražila. Vídeň - Split, dva lidi ve dvoulůžkovém kupé a dvě motorky 620€
1 reakcí na tento příspěvek Autovlak do Splitu - 2024
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autovlak do Splitu - 2024
Když je odjezd z Vidně večer, nějakou dobu tam musí být člověk dopředu plus čas na dojetí tam, tak počítám že je volné max. dopoledne (pro "moraváky"). A druhý den ráno ve Splitu je člověk na motorce v kolik? Když počítám relativně pravidelné zpoždění, tak +/- v poledne. Dovolenou jsem neušetřil, protože v den odjezdu asi ráno do práce na půl den nepůjdu. Po ose jsem ve Splitu za dva dny na pohodu i se zastávkou na Željavě . Takže na toto konkrétní místo je to fakt z mého pohledu k ničemu.
Ale, nikomu to neberu, komu to vyhovuje, tak