Preto by som rád zistil či z čisto pragmatického hladiska je alebo nie je kravina kúpiť r1200 gs s plus minus 90tisic kilometrami. A či to nie je finančná samovražda.
byť tebou tak pokukujem po 2010+ dvojvačka, alebo 2007+ ale hlavne nie 2004/5/6 ktoré sa nekupujú hlavne z dôvodu brzdového posiľovača, ale aj starý typ hrušky nieje dobre riešený...
Vlastnil jsem GSo z roku 2005 a najela mnohem víc než 90 tis. A co vím, tak pořád jezdí.
Vždycky se trochu pobavím, jak motorka co má najeto přes 25 tis. už je vlastně stará.
U aut mi příjde, že je ta pomyslná hranice 100 tis. km a u dodávek a náklaďáků to nikdo snad ani neřeší, protože ty auta musí vydělávat. Přitom km, vůbec nemusí odpovídat stavu, jak se dotyčný majitel k motorce, nebo autu choval.
A zda servis je, nebo není finančně náročný. U motorky, která už není v tovární záruce. Je spíš otázka kolik si schopen udělat sám a nebo jakého máš známého nebo kamaráda na servis.
Najde se jistě spousta rychlejších, výkonnějších, obratnějších, hezčích, levnějších....
Ale nenajde se žádná za kterou bych měnil....
1 reakcí na tento příspěvek Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
www.baworak.cz/forum/viewforum.php
No a když vezmu kam všude na ni Němci za války dojeli ,lepší motorku neznám
Naposledy editováno 28.01.2024 23:51:07
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
Svíčky jsem u XTZ měnil, ty už jsi měnil na GSu třeba spojku?
Mně se vzduchovej boxer jako koncept fakt líbí (sám jsem 2 starší měl) a třeba zvuk je super. Dokonce jsem za Covidu měl vybraný krásný GSo 2008 v Rakousku (nedopadlo z důvodu uzavření hranic). I ergonomicky mi vyhovuje a podvozek na silnici (když teda nejsou mrtvý tlumiče), tak je super.
Ale:
když nebudu zmiňovat ten přiblblej posilovač brzd u starších modelů, tak namátkou ložiska koncovýho převodu, kardany - ložiska a čepy, tlumič rázů a křížky, napínáky rozvodů a jejich vodítka, pásky palivoměru, čerpadlo - příruba a spojovací kolínka benzínu, klapky a potenciometr, cívky (ty jsou teda problém i na XTZ - zatýká k nim voda a reznou). Všechno co jsem vyjmenoval se dá opravit, ale servisáků který to fakt umí (mimo autorizovanej servis) je pět a půl a jsou trvale zahlcený zakázkama (což teda nemusí znamenat, že se BMW toli se*rou, ale prostě jich jen jezdí kvanta).
Ale jak píšu, ať si za svoje peníze každej koupí co chce Pro mě GSo tolik přidaný hodnoty proti Tenérce nemá.
(reakce na) Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
puffybodie píše: Destroyer> Jj XT1200Z je urcite krasna, taky ma kardan, ale BMW ma teziste nize a hlavne se porad vyrabi. Yamaha ta to bohuzel zabalila v dalsim segmentu no.
Jo, je to tak - ale tady bych nehledal ani tak problém v motorce jako takový, jako spíš ve schopnosti marketingu a propagaci, kde BMW jasně vede. Tohle zaslouží uznání, BMW a GSo zvlášť je prostě pojem i u lidí, který se o motorky normálně moc nezajímají.
(reakce na) Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
BMW je postavená tak, že ju môžeš opravovať do nekonečna, preto asi nikdy nepredám 1150, čo je stálica v mojej garáži.
Je pravda že 1200 má ten koncák trošku menej robustne riešený ako ten starý, ale aj tak vydrží nezmysel, obzvlášť ten novší, s odvetraním.
Ja osobne si myslím, že cena je trošku nadhodnotená ale opodstatnené výhodami ktoré som spomenul. Môj názor. Ale čo človek to názor a vďaka bohu že môžeme diskutovať
všetko záleží od toho či od motorky čakáš, keď ti XTZ sedí, tak nemáš dôvod meniť, ale tak isto by som ja nemenil starú 1150 za XTZ nedajboh za Varana.
1 reakcí na tento příspěvek Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
https://www.baworak....d=619743#post_619731
(reakce na) Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
https://m.bmwmotopar...-modely-r-k-p137575/
ale na diely si asi nadhodil nezmysel keďže komplet všetky ložiská do prevodovky a koncáku spolu s guferami, originál BMW stoja okolo 600€... ak mu dal všetky diely a fakt to vymenil a dobre to spravil, tak to možno aj stálo za to, ale ja by som sa bál s niekým takto jednať, ale neživím sa tým.
http://www.motorkari.cz/tema/?t=231199
já osobně myslím, že je to předražená motorka. Neříkám že je špatná, ale má své mouchy. Jako i jiné stroje, ale za ty prach bych asi čekal trochu víc. Tak jak už bylo zmíněno, sežeň si seznam problémů u jednotlivých modelů.
Vím že kámošův brácha má 1150 a je naprosto spokojen, je to asi nejlepší volba. 1200 a 1250 byly už jen více či méně horší. Druhý kámoš má K1200 a problémy s ABS, čidlo otáček a s kardanem jsou asi společné naskrz BMW.
Naposledy editováno 02.02.2024 20:13:37
1 reakcí na tento příspěvek Je BMW R1200 GS naozaj skvelá alebo je to finančná samovražd...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rumunsko BMW R 1200 GS | Tom73x | 1 | 28.5.2024 v 20:09 DolphinXXL |
Centrovaní drátěných kol Praha BMW R 1200 GS Adventure | Navivai | 9 | 6.5.2024 v 16:15 FJRPEPA |
Potreboval bych radu jestli si nekd... BMW R 1200 GS | fajgara | 7 | 25.4.2024 v 19:21 ja1 |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Zkušenost s firmou Mxtech BMW R 1200 GS | RobocopCAP | 20 | 5.4.2024 v 19:42 Anetoska |