paolo_novy Přidat reklamu

Téma: podvozek CRF 300l
Mám po prvním servisu CRF 300l a přemýšlím o upgradu podvozku. Předek je celkem v pohodě, jen se dost potápí, ale zadek je jen pružič, kterej moc netlumí. Ideálně asi koupit komplet zadní centrál a dopředu progresivní péro. Co máte kdo namontováno a jak jste spokojení cena/výkon?
Díky
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

26.1.2024 v 11:59 | Nahoru | #91
Stev> Tak u zdvihu si právě nejsem jistý a navíc bych chtěl vidět tuhosti možných pružin... Je hezký, že si můžeš vybrat z 15 nabízených variant hmotnosti tvojí a mitfáry, když reálně nevím, jaké jsou varianty pružiny...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

26.1.2024 v 12:18 | Nahoru | #92
Slávek-TDM> ja bych si minimalne se zdvihem hlavu nedelal, ale chapu to. Dal jsem to jen jako dalsi moznost co tu je, myslim ze na vyzadani poslou vic info.

(reakce na) podvozek CRF 300l

26.1.2024 v 12:36 | Nahoru | #93

Stev píše: Slávek-TDM> ja bych si minimalne se zdvihem hlavu nedelal, ale chapu to. Dal jsem to jen jako dalsi moznost co tu je, myslim ze na vyzadani poslou vic info.


Já právě po tom, co si pár lidí koupilo nový tlumiče a až po montáži zjistili, že má proti originálu o třetinu nižší zdvih do dorazu, tak si takovéto věci raději zjišťuju dopředu
Ale už je to fuk, dnes jsem objednal K-tech. Dopředu tedy jen pružinu, ne celé cartridge. Doba dodání může být až 60 dní (i když přímo výrobce se na svých stránkách prsí, že jsou skladem).

podvozek CRF 300l

1.3.2024 v 21:37 | Nahoru | #94
Ahoj, chystám se na výměnu tlumiče a chtěl bych se zeptat jak umístit tlumič. V manuálu jsem žádnou informaci nenašel tak jedině podle čeho se lze orientovat je zakroužkovaný skoubek. Tak bych se chtěl zeptat zda má směřovat k motoru nebo k SPZ. Děkuji za rady

podvozek CRF 300l

2.3.2024 v 09:27 | Nahoru | #95
Osobne myslim, ze je to funkcne jedno. Vejde se obema smery a nikde o nic nedrhne. Ja jsem ho dal myslim ventilkem dozadu, respektive samolepkou na tele tlumice k zadnimu kolu.

1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l

2.3.2024 v 10:11 | Nahoru | #96
Je to jedno. Každopádně to potřebuješ tím spodním nastavovacím šroubkem na pravou stranu, aby byl přístupný.

(reakce na) podvozek CRF 300l

2.3.2024 v 12:59 | Nahoru | #97
Deadman> ja mam na K-tech kolecko

2 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l

2.3.2024 v 13:40 | Nahoru | #98
Všiml jsem si tohohle produktu https://store.ktech...118-500-020-025.html
Což je tlumící pístek do origo tlumiče Showa. Výrazně levnější alternativa k celým plně nastavitelným cartriges. Má s tím někdo zkušenost?
Nejsem až tak náročný, abych musel mít plně nastavitelný předek za dvacítku.

1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l

26.4.2024 v 08:10 | Nahoru | #99
Ahojte vyberam zadny tlmic na 300L. Staci nastavenie preload a rebound, nech je tlmic servisovatelny a ma aspon nejakeho lokalneho (SR/CR) predajcu/servis cena do 550eur. V moto handarch s prilbou mam 92kg planujem obcas vozit batozinu 10-15kg, na moto chcem jazdit 70/30 cesta/teren ponacky a vylety po EU a skusit nejaky TET. Najskor chcem vymenit tlmic a hustejsi olej (pls poradte kt pouzivate) a ak bude treba tak casom pruziny.

Co som pozeral tak to podstate splna but Hyperpro alebo K-tech
Hyperpro
K-tech

Ktory z tychto by ste si vybrali vy:
Hyperpro: + cena, SR zastupca/sevis, dobre recenzie; - na nete je par recenzii ze progresivna struna v tlmici nieje moc do terenu a ze sa jedna o jednoduchsi emulzny tlmic vzhladom na cenu

Ktech: + dobre recenzie, moznost vyberu stryny podla hmotnosti, oddeleny typ zasobnik olej/dusik; - drahsi ako Hyperpro, servis iba CR

Do ktoreho by ste sli vy? Odkial ste kupovali K-tech ?
Dik za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

26.4.2024 v 09:13 | Nahoru | #100
Jurok> Já jsem kupoval z 2hmoto, ale koukám, že ho i tam zlevnili na těch 14 litrů...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

3.5.2024 v 18:17 | Nahoru | #101
Slávek-TDM> ako si zatial spokojny s K-Tech tlmicom a strunou vpredu ? aky si daval olej do vidlice ?

(reakce na) podvozek CRF 300l

3.5.2024 v 18:41 | Nahoru | #102
Deadman> mam ktech pistky ve vidlicich u TL, funguje to super, ale samo je to uplne jina vidlice…

(reakce na) podvozek CRF 300l

3.5.2024 v 20:41 | Nahoru | #103
Jurok> mam na svych 114kg jatecni vahy druhou nejtvrdsi pruzinu vepredu i vzadu s tlumicem a je to super Vepredu to samozrejme tolik znat neni, ale vzadu je rozdil monstrozni, i kdyz jsem musel jeste drobet pritahnout predpeti. Dobra investice

(reakce na) podvozek CRF 300l

10.5.2024 v 08:28 | Nahoru | #104

Deadman píše: Všiml jsem si tohohle produktu https://store.ktech...118-500-020-025.html
Což je tlumící pístek do origo tlumiče Showa. ....


Co jsem dohledal na internetu zkušenosti uživatelů, je ten pístek ideální s tvrdší pružinou pro sportovní jízdu a skoky.
Pro nás enduro turisty by to potřebovalo poladit řidším olejem nebo nějak planžetama.

podvozek CRF 300l

20.5.2024 v 20:20 | Nahoru | #105
Plácl jsem se přes kapsu koupil celý fork kit od Rally Raid (Tractive). Před víkendem jsem to namontoval.
Důvod je, že jen pístek samotný sice stojí zlomek, ale než bych ho naladil by znamenalo zkusit 4-5 různých olejů a možná i planžety. K tomu jinou pružinu a rozpěrky pro nastavení tuhosti a zdvihu. Ve výsledku by to stálo jen o něco méně a výsledek by byl horší. Do toho bych šel, kdybych měl hodně času a hluboko do kapsy.

Jak ten Rally Raid kit funguje? Tlumí to citlivěji, tedy nejdou zdaleka takové rány do řidítek a přitom to mnohem méně houpe. Při brždění se to potápí asi jen 1/4 originálu a stejně tak se to mnohem méně zvedá při zrychlení. Údajně to má nějaké obtokové kanálky nebo co, aby to ve spodní poloze pístu tlumilo progresivněji víc ztuha. Předpětí obou pružin (origo má jen jednu) jsem si nastavil na doporučený 30% sag, čímž předek zůstal stejně vysoko jako s originálem (ten má asi 50% sag). Tlumení (nastavitelný je jen kompresní útlum) jsem si nastavil pocitově na stejno se zadkem. Za mě perfektní, nejsem takový jezdec, abych tam dokázal najít nějaké slabiny.

Stojí to raketu, ale za hodně peněz hodně muziky.

podvozek CRF 300l

20.5.2024 v 22:06 | Nahoru | #106
Z toho co vim tak lidi z tractive vedi co delaji (původni tým co delal WP) takze verim, ze to je dobra volba

1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l

Včera v 11:50 | Nahoru | #107
tak jsem dneska vyzkoušel originál tlumič s pružinou na svejch 130 kilo i s nákladem a na cestování to úplně stačí a má to znatelně větší zdvihy než to co se tam dává jako tuzing náhrada, pro většinu salóních jezdců, což jsou skoro všichni to musí bohatě postačovat

a na hrbolatý cestě při klidný jízdě, taky žádnej znatelnej rozdíl, ale je fakt že čurčové birčové s tím určitě spokojený nebudou a na stometrový lavice ta motorka stejně nejni

stejně crfko nemá žádnej výkon a sedí se na tom jak na nočníku, ale to sem nepatří, každopádně pro malý holky a větší děti je to celkem vhodnej stroj

Naposledy editováno 05.06.2024 11:53:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 12:34 | Nahoru | #108
ZdendaZB> Náhodou i pro nás malý duchály je dobrá páč je lehká. A taky pro nás co neumíme moc jezdit v terénu a často padáme, tak na zvedání. A jak sme celej život makali a vydělali balík, tak si můžem vytuněný pérování dovolit. A vůbec, mluví z tebe závist, poněvadž máš fechtla vo 15 kg těžšího a spotřebu skoro dvojnásobnou.

podvozek CRF 300l

Včera v 12:37 | Nahoru | #109
Doufám že sis tam dal vod skota tlumič řízení, buzna dakar štítek a one klač páčku včetně popičoviče a máš na tom i kufry

Jinak jezdím za 3,35 dlouhodobě, máš se co učit a hmotnost mám pouze o 10 kg navíc. A nevymlouvej se na vejšku.

Naposledy editováno 05.06.2024 12:38:30

1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l

Včera v 12:56 | Nahoru | #110
…tak to uz mu tam chybi jen hustokruty led svetlo a naviják a je to komplet

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 13:05 | Nahoru | #111
ondrej-ek> ZdendaZB je taky známá firma. Zakládá témata, které se tváří jako dotaz, ale žádným dotazem nejsou, jen se tam snaží chlubit. Asi mu v reálném životě chybí uznání a respekt okolí, tak se to snaží dohnat alespoň na netu, kde je ale také všem ukradený. Sám je tím, čím nazývá ostatní - salónním jezdcem.
I proto mu asi stačí origo zadní tlumič. A nebo má štěstí na povedený kus, tak nějak tlumí i se silnější pružinou.

Mě se origo zadní tlumič na CRF300L po sérii hrbů na zvlněné silnici divoce rozhoupal několikrát od dorazu k dorazu, jako by v něm vůbec nebyl olej. Takové překvápko zrovna před zatáčkou znovu zažít nepotřebuji. CRF300L je sice levná motorka primárně na ježdění do práce, ale už jen výměnou odpružení za kvalitní je z toho úplně jiný stroj. V kombinaci s neobvykle spolehlivou technikou (na rozdíl od mnoha jiných značek) kterou už CRF250L/300L dlouhodobě prokázala, z toho jde udělat dobré nenáročné enduro ve smyslu dual-sportu, na které se člověk může zcela spolehnout i kdyby chtěl jet třeba kolem světa. A právě tohle mnozí hledají. A nevím o tom, že by to (v EU) nabízela jiná značka už hotové.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 13:09 | Nahoru | #112
Deadman> svého casu jsem mel ve stejne škatulce zařazeno yamahu wr250 … to uz se nedela? Na te jsem dokonce jel a bylo to docela fajn svezeni (zkousel jsem supermoto verzi, tzn s X na konci tusim..)

(reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 13:12 | Nahoru | #113

assassin píše: …tak to uz mu tam chybi jen hustokruty led svetlo a naviják a je to komplet



Jak vypadají hustokruhy?
Každopádně o nich Budu uvažovat

A jestliže se ti rozhoupal tlumič na silnici tak neumíš jezdit, kdyby jsi jezdil pomalu tak se ti nic nerozhoupe a taky by ti to nežralo. Jezdila bys možná i za dva a půl.

Naposledy editováno 05.06.2024 13:14:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 13:16 | Nahoru | #114
assassin> wr250r výroba končila někdy 2020. Ani nevím, kdy končil prodej v EU.

1 reakcí na tento příspěvek podvozek CRF 300l

Včera v 14:04 | Nahoru | #115
WR250r tady byla jen chvilinku..3-4 roky myslím...sympatická motorka, ale asi se nechytla kvůli ceně. V době, kdy honda CRF250L stála 110 tis., byla ta yamaha skoro za 200...

(reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 20:58 | Nahoru | #116

Deadman píše: assassin> wr250r výroba končila někdy 2020. Ani nevím, kdy končil prodej v EU.



Myslím, že to skončilo stejně jako s WR 450F, poslední ofiko modely s homologací byly 2016.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 21:11 | Nahoru | #117
Wenca24> myslím, že jen 170

wr250r jsem měl, povedený stroj, výkonnější než crf250L, žádná nutnost výměny podvozku byla vyrobena s dobrými komponenty přímo z továrny - ale draze a zákazníci rozhodli

(reakce na) podvozek CRF 300l

Včera v 21:51 | Nahoru | #118
Honza-TA950> možná na začátku..ale ke konci už byla kolem těch 200...
Ale je to jedno
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda customs Honda XRV 750 Africa Twin, Honda CB 1000R, Honda CB ... TomasNBK 0 8.3.2024 v 22:47 TomasNBK
Pneu Honda crf300l Honda CRF 300L BmwPatrik 1 20.2.2024 v 10:41 Slávek-TDM
Vodítko řetězu Honda CRF 300L Fridex_01 0 26.11.2023 v 08:14 Fridex_01
Zvýšení výkonu Honda CRF300l Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally machal1428 26 22.11.2023 v 11:35 Deadman
Honda CRF300L 2021 plasty v jiných... Honda CRF 300L starej-Lupo 8 28.10.2023 v 20:19 Omnirobot


TOPlist