AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.
PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí" a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde: https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti
Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.
Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.
Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.
Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .
Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.
Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album
Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/
Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář
*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni
Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav
VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY
NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:
Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany
Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE
---------------------------------------------------------------------------------------------
Skupina Jawablázni
Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km
Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema
Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud
Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider
Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin
Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud
Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud
Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi
První Jawajízda 2011
Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema
Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL
VÝSLEDKY ANKET
Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo
Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo
Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2
4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0
Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4
Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%
Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%
OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125
Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:
- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...
Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:
- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.
Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.
Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...
Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.
Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.
Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi
Naposledy editováno 08.10.2024 05:58:58
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A motorky taky. Zvuk Jawy 350 , dvouválce, je nezaměnitelný.
Milan1963 píše: kuba350> Dík za tip, ale neuvažuju o tom. Jak jsem psal výše - dostanu max. 10 dnů dovolené a to je pro cestu na druhý konec světa málo. Jen TAM se letí 2 dny, 3 přestupy ( Amsterodam Jakarta , Sydney) . A popravdě - radši pojedu na motorce po Evropě...
To je vidět, kde leží priorita, jak pro ni, tak pro tebe...
Milan1963 píše: kuba350> Dík za tip, ale neuvažuju o tom. Jak jsem psal výše - dostanu max. 10 dnů dovolené a to je pro cestu na druhý konec světa málo. Jen TAM se letí 2 dny, 3 přestupy ( Amsterodam Jakarta , Sydney) . A popravdě - radši pojedu na motorce po Evropě...
mne to nepovídej, já si těch celkem 30 hodin v letadle odseděl, bylo to strašný1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Milan1963 píše: Vlasťák1973> Mně taky. I když - sedím v ní ted' v zimě skoro každý třetí den. Některé ty zvuky - zbytečná šou. Každé auto má svoje zvuky. Pro 105 / 120 považuju za charakteristické to dvojí cvaknutí při otevírání dveří. Nevím, čím je charakteristická třeba nová Octavia, určitě taky nějaký zvuk vydává.
A motorky taky. Zvuk Jawy 350 , dvouválce, je nezaměnitelný.
Ten dovjitý cvakavý zvuk je dán tím, že máš auto v bordelu a máš vyhoněný kolík omezovače dveří...
Jiná auta ten zvuk nedělají, protože mají omezovače konstruované jinak, lépe...
3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Nenechte si ale prosím kazit sváteční atmosféru. Jinak je to fajn auto. Pro mě hlavně v tom že je služební. Dneska jsem potkal dvojkového Superba docela zkorodovaného. Nevěřil jsem. Švára automechanik jen podotkl že dobré auta už byly. Přes to si pořád ale myslím že je to tím jak se majitel stará .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Nová Octavia je charakteristická tak supr navi a ovládáním na dotykovém display že bych tvůrce toho povedeného dílka za odměnu vzal lopatou přes rypák. Můj letitý mobil Hamr iron 3 umí víc a lépe. Někdo by se v Boleslavi už měl zamyslet. O jiné charakteristické věci nevím. Pohodlné pěkné auto.
Nenechte si ale prosím kazit sváteční atmosféru. Jinak je to fajn auto. Pro mě hlavně v tom že je služební. Dneska jsem potkal dvojkového Superba docela zkorodovaného. Nevěřil jsem. Švára automechanik jen podotkl že dobré auta už byly. Přes to si pořád ale myslím že je to tím jak se majitel stará .
Samé VAG mrdky, od toho nic kloudnýho čekat nemůžeš...
Zcela shnilé jsou běžně i Octavie 2, Fabie 2, Roomstery.... Co chceš od VAG po patnácti letech.... Passat z té doby hnil ještě trochu víc, protože měl dementní lišty...
Naposledy editováno 25.12.2023 19:34:48
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: pech.> Moje bývalá Audi A4 z roku 1996 ještě rezavět nezačala. Asi je špatně vyrobená. Pořád volají po ekologii. Měnit auta jak zubní kartáčky je asi ekologické.
Audi 1996, to byla ještě jiná doba... ty jsou vyhlášené, že přelom ze 100/A6 byly proti korozi ošetřené nejlíp... O deset let později už ne a pokud 30 letstará audi nebyla bořená, zpravidla je na tom líp, než její nástupce, byť je mladší...
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
A na údržbě auta opravdu záleží. Já se svojí 120 v rámci svých omezených možností věnuju a dělám to i rád. Měním olej v motoru ( po 6 tisících ) , v převodovce ( po cca 5 letech, což je 15 až 20 tisíc kilometrů ) , brzdovku, snažím se každé jaro likvidovat korozi , která je na autě po zimě. Na víc nestačím. A auto jezdí, STK prochází, takže dobré. Soused měl VW , kombíka, asi 20letého a nestaral se. Po 4 letech mu auto "odešlo". Prý motor...ted' má Hyundai 30, to drží. Zatím... jsou lidi, kteří chtějí aby auto sloužilo jim, ne naopak. Já vzhledem k tomu, že nic jiného než Š 120 nechci, se postarat musím. Je ale fakt, že kdyby se všichni starali, nemají v MB co jíst.
U motorek je to jinak, koho znám, ten se o svůj stroj stará.
1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
Muj Dodge z roku 1991 je ekologicky dost, udrzba a bude jezdit vecne, do toho zvlada o zrat zlobive deti kolem silnice...coz je fajn, rikali ze planeta je prelidnena
Naposledy editováno 25.12.2023 19:59:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Dvojka Superb taky není často k vidění zkorodovaný. Docela by se mě tedˇ hodilo něco jako Ford kuga, Scouty nebo tak podobně. Zatím to ale není životně důležité tak vyčkávám. Dacia Duster je taky jeden kandidát. Ještě musím opravit jednu spojku na Citrenu Xara Pikačů.
2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
od tetiny když bylo auto v servisu a měl jsem z ní radost. Samo po Zlíně. Chápu taky radost ze svezení v Tatře 603. Jasně že takové vozidla člověk nemá na běžné ježdění.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: pech.> Moje bývalá Audi A4 z roku 1996 ještě rezavět nezačala. Asi je špatně vyrobená. Pořád volají po ekologii. Měnit auta jak zubní kartáčky je asi ekologické.
Vzdyt je menime my, uzivatele ale je snazsi to hodit na nekoho jineho…
Naposledy editováno 25.12.2023 20:24:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Borntobewild píše: Kafi> Celá ekonomika současného světa je založena na vyrábění věcí, které lidi nepotřebujou. Vyrábět auta, která by sloužila věčně není v ničím zájmu.
Nic takoveho ani nejde vyrobit…
Uz jsem slysel spoustu pohadek o kurvitkach, ale uz par let dily do aut kreslim a nikdy po me nic takoveho jako kurvitko zkonstruovat nechtel… ani bych to nedokazal, vymyslet soucastku tak aby se rozbila ve stanoveny cas? No, muze si to nekdo zkusít v automotive mu natuty utrhnou ruce …
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
K tomu měnění máš vlastně pravdu. Felda v dieselu fungovala Fábka taky funguje dobře. Vlastně to měním pro to že je to morálně zastaralé. Navíc co mám pořád dělat s dalšíma prachama. Přece je jen tak někomu nedám .
Naposledy editováno 25.12.2023 20:31:34
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: Nová Octavia je charakteristická tak supr navi a ovládáním na dotykovém display že bych tvůrce toho povedeného dílka za odměnu vzal lopatou přes rypák. Můj letitý mobil Hamr iron 3 umí víc a lépe. Někdo by se v Boleslavi už měl zamyslet. O jiné charakteristické věci nevím. Pohodlné pěkné auto.
Nenechte si ale prosím kazit sváteční atmosféru. Jinak je to fajn auto. Pro mě hlavně v tom že je služební. Dneska jsem potkal dvojkového Superba docela zkorodovaného. Nevěřil jsem. Švára automechanik jen podotkl že dobré auta už byly. Přes to si pořád ale myslím že je to tím jak se majitel stará .
A tobě neřekli, že musíš mít spolujezdce a to ještě s vytrénovanou zpevněnou rukou, který ti to bude ovládat ........... .
My když jedeme na zkušební jízdu, tak to většinou ovládá spolujezdec a to ještě s problémy. Nejlepší pro mě je ovládání topení, kde musíš zmáčknout tl aby jsi vyvolal příslušnou obrazovku a pak přijde vyvrcholení večera - svítí na tebe zelená ikonka On, na všech krámech známka že je přístroj zapnutý, tady to musíš ale zmáčknout a potom už můžeš volit co potřebuješ. Super je to na našich okreskách třeba cesta na polygon do Úhelnice je na to výborná, takže prst ti jezdí po obrazovce a bingo - napotřetí ses trefil a to to nemusíš valit ani 130 . Důsledek toho, že to dělají lidi IT co o autech nic nevědí.
Najít Fabku nII shnilou je unikum, ale třeba v Pechově končinách je nějaká specifická síla která tam na ně působí .
V létě jsem se byl podívat v prodejně na Dacii Jogger, to auto se mi tvarem líbí, tak jsem ho prolézal podrobněji. No a závěr byl že bych do toho nešel - vidět šetření a konstrukční věci jak před 40 lety za socíku. Škoda - pořád mi leží v hlavě myšlenka na něco jako je Berlingo a spol., aby to bylo relativně normální auto pro běžné ježdění a přitom použitelné pro cestování jako kempovací.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Mám možnost řídit Merivu, Astru, Fluence, Grandvitaru. Vše občas vyzkouším. Ale trvale ? Děkuji, nechci. Necítím se v nich tak komfortně, jako ve Š 120...
Každý to má nastaveno jinak. Někdo by nechtěl cestovní enduro, jiný musí mít " zalehávačku" neboli sportovní motorku atd. A tak je to dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
Jirka4137 píše: MartinED250> To je fajn. S novým Rapidem jsem byl v Chebu. To auto by mě na pošusty po okolí stačilo. Stará A4 byla ale pohodlnější. Na tu nedám dopustit.
Dvojka Superb taky není často k vidění zkorodovaný. Docela by se mě tedˇ hodilo něco jako Ford kuga, Scouty nebo tak podobně. Zatím to ale není životně důležité tak vyčkávám. Dacia Duster je taky jeden kandidát. Ještě musím opravit jednu spojku na Citrenu Xara Pikačů.
Mám tu Pikaču s novou spojkou...
dave-lister píše: Mít v dnešní době Škodu 120 jako hlavní auto.....to chce hodně odříkání, vždyť to byl docela křáp už tehdy. Nechápu proč tohle někdo dobrovolně podstupuje, když za pár peněz může mít spousty jiných a lepších aut.
Protože to vlastně jako hlavní auto nemá...
Když najede za rok dva tisíce...
Kdyby najezdil 20, tak by se v tom trmácet nechtěl a pořídil by si nějaké normální auto...
Borntobewild píše: Kafi> Celá ekonomika současného světa je založena na vyrábění věcí, které lidi nepotřebujou. Vyrábět auta, která by sloužila věčně není v ničím zájmu.
To je pravda...
Ale zároveň progresivisti touží po tom, aby se auto nestalo běžným předmětem každodenní přepravy a mohl si nějaké auto dovolit opravdu každý, jako je to dnes,ale aby se lid aut vzdal, sdílel si je a ještě na to byl hrdý....
To že to na tom skape tak, že ty jejich progredebility nebudou z čeho platit, to jim nedochází...
Jirka4137 píše: Milan1963> Mít vícero aut je finančně náročné ale kdyby jsi pořídil Fáčko nebo Felicii jsi o galaxii dál. Ale zase chápu vztah k užovce. Měl jsem občas půjčenou stodvácu
od tetiny když bylo auto v servisu a měl jsem z ní radost. Samo po Zlíně. Chápu taky radost ze svezení v Tatře 603. Jasně že takové vozidla člověk nemá na běžné ježdění.
favorit a Felicie už dneska nemá smysl.... Nejsou na to kloudný díly, je to starý, prakticky vždy shnilý.... Před deseti lety to bylo ještě smysluplné řešení jak se levně a celkem spolehlivě vozit, dneska už ne.... Dneska už ale koupíš za jednu vejplatu auta do jednu až dvě generace mladší, mezi kterými už se dá vybrat neshnilé, pořád ještě celkem spolehlivé a o dost pohodlnější auto...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni
assassin píše: Vzdyt je menime my, uzivatele ale je snazsi to hodit na nekoho jineho…
No protože tehdy ještě většina těch aut, ačkoli si to hrálona prémii, nemělo třeba klimu, ojebané verze 80tek neměly ani servo a to prostě lid chce...
Takže i když zrovna tohle třeba ještě neshnilo, nesplňuje to požadavky na komfort...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Papírový palivový filtr na Jawu Jawa 250/559 panelka | ferokulda | 8 | Dnes v 16:34 cmiral |
karburátor Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 3 | 3.11.2024 v 21:37 1100Virago |
matice na hlavu Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 3 | 2.11.2024 v 08:39 kokoška. |
vypínání spojky Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 0 | 1.11.2024 v 19:42 Drsnak007 |
vejde se motor jawa 250/353 na rám ... Jawa 250/353 Kývačka | Drsnak007 | 4 | 24.10.2024 v 09:42 PetrL3 |