globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 11:57 | Nahoru | #218371

DrDNA01 píše: Nektery kamarady ma clovek proste za trest, no...

Edit: Jinak 701 je presne to ono, to souhlas. Tou 350 si nejsem jistej. Fakt jsou nektery veci na mensi kubature jednodussi..


Ale Petardak a asi i cibus ti tu uz asi trikrat psali, že jednodussi je 350 A nebo jsem spatne pochopil i jejich prispevky

Naposledy editováno 04.12.2023 11:58:39

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:07 | Nahoru | #218372

Koudy01 píše: Ale Petardak a asi i cibus ti tu uz asi trikrat psali, že jednodussi je 350 A nebo jsem spatne pochopil i jejich prispevky



Jj, oba to rikaji. Jen je trochu podeziram, ze to rikaj jako lidi, co uz vsechno umi a na svy zacatky si nevzpominaji. Zrovna Cibus i Petardak maj nejaky ty vavriny poveseny v garazi, jestli se nemylim.

Letosni (novy - 2024) Husky teda maji navic tri mapy. Tak by mozna slo i zvolit silnejsi stroj a pak se trapit mene s mirnejsi mapou. Ale to jsem teda jeste nezkousel. Navic jsem na vlastni kuzi vyzkousel, jak velky je rozdil mezi TE300 a TC125 i kdyz technicky je rozdil jen asi 4 kg. Rozdilne teziste a lehci rotujici hmoty z te 125 udelaly uzasne hravej strojek oproti trikilu. A ctyrtakty byly jeste vic nemotornejsi (rozumej "nemotornejsi" pohledem LAMY co nic neumi - ne ze by to ty motorky neumely, jen je musis umet ovladat).

Naposledy editováno 04.12.2023 12:12:12

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:14 | Nahoru | #218373
DrDNA01> assassin to rika taky myslim. 250 bude na pilotaz narocnejsi, bud jedes plnej nebo nejedes, kdyz to lehce prezenu.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:14 | Nahoru | #218374
DrDNA01> O nic nejde. Kdyžtak to prodáš a koupíš, co ti radily vavřiny, až na druhej pokus

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:15 | Nahoru | #218375
DrDNA01> řešil jsem to same a chtel jsem 350. Ale asi to je taky kompromisní volba. Kazdej z tech co mi radili se přikláněl k něčemu jinému on je i vetsi motor pro zacatecnika v necem lepsi, nemusis tolik radit a spojkovat, 450 te vytáhne ze sracek i na spatnej kvalt… 250ne…

Takze ja nakonec rozhodl, ze elektrika.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:20 | Nahoru | #218376
DrDNA01> Ty, protože to neumíš (já to taky neumím), potřebuješ trochu silnější motorku. Potřebuješ mít širší spektrum otáček, kde to "jede".

A rozhodně se té 350 zbavíš rychleji než třeba 250. Jak je občas těžké volit, tady volba 350 je jasná.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:30 | Nahoru | #218377

DrDNA01 píše: Tak, tak. Prodava..

Jinak k te Tve hypoteze prodat vsechny kramy a koupit jednu poradnou motorku. U letiste a malejch okruhu se tak nejak ocekava, ze kdo nepada, nic se nenauci. To nechces delat na motorce za pul mice. Taky je fakt, ze nejvic se toho clovek nauci (i pres pokrocily vek) postupnym zvetsovanim motorky. Ja se treba par MX triku a eduro vyjezdu nejdriv odhodlal a "naucil" na Surronu a pak je dal na pitovi a nasledne na velke (Freeride nebo 250). Rovnou na velke bych se to asi nikdy nenaucil, na 450 absolutne bez sance.
A stejne to mam i na tech malejch okruzich. Nedovedu si predstavit davat zatacky na kolene a nepodelat se z mirnyho prokluzu, aniz bych si to nejdriv osahal na malym pitu na letisti (parkrat sebou pleskl), pak v Mejte ve vyssi rychlosti a pak treba na tom Svartovi a treba i neco zkusit na Monstrovi. Kdybych jezdil jen na Monstrovi, tak to nikdy nedam, nebo k tomu potrebuju androidi motorku, kde si napklikam povolenej prokluz a pak to davat na plnej bez umu. Ale to me uplne tak nelaka. Hlavne se tim hoooodne zvysi rychlost a pak to smrdi o rad vetsim pruserem.

Takze suma sumarum, radi jezdime na silnici (silnejsi nahac), v zime tezsi enduro/MX (enduro/krosova motorka) a v lete maly okruhy a letiste (idealni mensi motard). To se neda do jedny motorky sloucit. Jediny, co bychom mohli ozelet jsou sentimentalni kramy. Moje kyvacka a Ily kafac a pincek. Ale to by nam na ten Tvuj svaty gral - tu jedinou "poradnou" - urcite nestacilo.

Edit: A to mas videt tu moji radost, kdyz clovek treba ohne riditka, radicku nebo zlomi packu a za novy da max tretinu toho, co by dal za stejnej dil na full size motorku.



Ideální model, vám nemá kdo co radit

Tu ostrou velkou řešíte 2T nebo 4T?

Naposledy editováno 04.12.2023 12:32:19

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:33 | Nahoru | #218378

assassin píše: DrDNA01> řešil jsem to same a chtel jsem 350. Ale asi to je taky kompromisní volba. Kazdej z tech co mi radili se přikláněl k něčemu jinému on je i vetsi motor pro zacatecnika v necem lepsi, nemusis tolik radit a spojkovat, 450 te vytáhne ze sracek i na spatnej kvalt… 250ne…

Takze ja nakonec rozhodl, ze elektrika.



JJ, je to tak. Kazdej to vidi trochu jinak. Ja uz to tu nechci zasirat zacatecnickejma MX brekama. Ale dost to souvisi s tim, jestli se clovek ucil jezdit jako decko, nebo jako dospelej, notabene jako starej. Onehdy jsem vlitnul na dobrzdovaky pred otockou s tezistem moc vzadu, prvni me nakopnul, ja si zatahl za plyn a trvalo mi tak sekundu nez jsem ubral plyn a to rodeo zvladnul a obeslo se to jen vyjetim z trati. Me hned napadlo, ze kdyby se to samy prihodilo na 450, tak sbiram motorku dvacet metru od trati polamanej. Malymu decku to prijde jako prdel a pujde to zkusit zas. A az to decko vyroste, tak uz si na to nevzpomene.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:35 | Nahoru | #218379

z.a.j.o.c.h píše: Ideální model, vám nemá kdo co radit

Tu ostrou velkou řešíte 2T nebo 4T?



Spis ctyrtakt kvuli obcasnejm vyletum na znackach pod stan. Ale znas to. Kdyby se naskytla super nabidka na tu novou TE150, tak...

Edit: TE300 je sice taky super hodna a lehka pod priverou, ale jak se otevre, tak je to moment a jede jak splasena na jakoukoliv rychlost. Zadni kolo hrabe, predni v luftu.. to jsem si dovolil jen v primce. A to je prave to blby vrknuti - tak to uz je moc. Jedine ze by to zachranila nejaka LAMA mapa. Proto ty 2024 s mapama by nemusely byt marny.

Naposledy editováno 04.12.2023 12:48:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:35 | Nahoru | #218380
DrDNA01> musis pomalejc :)

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:45 | Nahoru | #218381

Stev píše: DrDNA01> musis pomalejc :)



Slova rozumu, no...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 12:49 | Nahoru | #218382
DrDNA01> Já jsem teda čistej ostrej teoretik, ale 150 2T ti toho moc neodpustí. Sice na naučení super, ale spíš pro mladý závodníky, když 2T, tak taky asi větší objem, 250 nebo oblíbený tříkilo, ono to už jede slušně odspodu a když to netočíš, tak je to hodný. Proti 4T lehký a servisně levnější?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:00 | Nahoru | #218383
DrDNA01> 99kg,nižší sedlo,2T s průběhem pro "páprdy",Beta X Trainer.Co vídam třeba na Drapák rodeu (zeptej se Cibuse,jestli by tu trať vůbec dokázal komplet projet..),tak Bety celkem přibyly a jezděj na tom i týpci na špičce,tak to plečky nebudou.
Nepíšu to jako nejlepší volbu,ale variantu celkem vhodnýho náčiní pro začínající.S tvejma proporcema horkej kandidát a z mýho pohledu lepší než Freeride.

3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:13 | Nahoru | #218384
Zajoch>Zmulin> Hoši voe, DrDNA01 je začínající byť ve skvělé formě padesátník na enduru. Super nápad! Rozhodně lepší než začínat s MX. Ale zmínky o nákladech na servis v případě nákupu nového stroje a Drapák rodeu jsou úplně mimo. Ani jedno z toho se ho netýká. Na drapák jezdí střelci, co si koupí novou motorku každé 2-3 roky a pryč s tím.

KTM350 poř. HSQ350. Tím nejde NIC pokazit jak uživatelsky tak prodejně. Howgh.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:15 | Nahoru | #218385

zmulin píše: DrDNA01> 99kg,nižší sedlo,2T s průběhem pro "páprdy",Beta X Trainer.Co vídam třeba na Drapák rodeu (zeptej se Cibuse,jestli by tu trať vůbec dokázal komplet projet..),tak Bety celkem přibyly a jezděj na tom i týpci na špičce,tak to plečky nebudou.
Nepíšu to jako nejlepší volbu,ale variantu celkem vhodnýho náčiní pro začínající.S tvejma proporcema horkej kandidát a z mýho pohledu lepší než Freeride.



jj, pro tu mluvi hlavne cena. Je to v katalogu o ~60 tis min, nez vsechno, co se tu probiralo. Jen nevim, co je to vykoupeni za tu cenu. A nejel jsem na tom.

Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:17 | Nahoru | #218386
...i o Betě už tu Petardak psal proč a jak...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:17 | Nahoru | #218387
Dneska všichni "motokrosaři" vidí zábavnost hlavně ve skocích, že je to alfa a omega motokrosu. OK, dá se to naučit, ale dřív nebo později ... jisté je, že jednou to nevyjde a skončí to zlámanou hnátou nebo ještě hůř.
Když člověk sleduje český motokros na vlastní oči, tak vidí, že tam skoro všichni všechno skočí, ale devět z deseti neumí projet zatáčku. Ty skoky nějak odhopsají, ale mezi skoky si musí dát oraz, aby skok správně najeli a jsou beznadějně pomalí. Ve čtvrtém kole závodu dostane polovina závodníků od prvního kolo a nepomůže jim ani ta 450 pod pod prdelí.
Takže za mě je lepší ta 2T 125 / 150, naučit se na ní jezdit rychle a teprve pak zkoušet skákat.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:18 | Nahoru | #218388

cibus píše: Zajoch>Zmulin> Hoši voe, DrDNA01 je začínající byť ve skvělé formě padesátník na enduru. Super nápad! Rozhodně lepší než začínat s MX. Ale zmínky o nákladech na servis v případě nákupu nového stroje a Drapák rodeu jsou úplně mimo. Ani jedno z toho se ho netýká. Na drapák jezdí střelci, co si koupí novou motorku každé 2-3 roky a pryč s tím.

KTM350 poř. HSQ350. Tím nejde NIC pokazit jak uživatelsky tak prodejně. Howgh.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:23 | Nahoru | #218389
Krautkopf> Takže ty radíš krosku místo endura?


Naposledy editováno 04.12.2023 13:23:23

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:27 | Nahoru | #218390
cibus> A něco k X traineru bys neměl?
Drapák jsem zmínil jen ohledně pohledu na značku a kvalitu pilotů,kteří to jezděj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:33 | Nahoru | #218391
zmulin> Přední tlumiče špatný, obtížný nastavení karburátor/přivěra, aby to bylo trochu hodný a vyhovující...esi si správně pamatuju.

e: A tuším, že ve 2T vláknu psal kdysi Beranidlo, proč to nastavení motoru Xtrainera je tak obtížný....ale to už si nepamatuju přesně.

Naposledy editováno 04.12.2023 13:39:16

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:34 | Nahoru | #218392
zmulin> Neměl. Nemám osobní zkušenost. Kámoši, co Bety měli, je co 2-3 roky točili. Nestěžovali si. Preferovali mít pořád nové motorky a brali to jako spotřebku. A protože jim KTMky přišly drahé, točili ty Bety.

Já jsem to při nákupu bral tak, že si tu novou motorku kupuji na dlouho. A bral jsem to tak, že sice o 60 méně zaplatím, ale při prodeji o 60 méně dostanu. Tzn., že to akorát váže ty prachy. Ale úbytek na hodnotě je ve finále +/- stejný.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:40 | Nahoru | #218393

Koudy01 píše: Krautkopf> Takže ty radíš krosku místo endura?


V tom guláši tady jsem nějak dospěl k tomu, že se nějací doktoři chystají opanovat MX tratě. Ale pro enduro bych doporučil to samé. Naučit se jezdit rychle na 2T 125 / 150. Výhodou je, že zpomalování ovládáš brzdama a ne plynem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:42 | Nahoru | #218394
Koudy01> Si něco někde někdy četl viď ...

Cibus: Mi tohle přijde pro doktora dobrý jako další postupnej krok,vzhledem k tomu co psal,takže taky tak na 2 roky a pak jít už na tu dospělou.Ty už dneska stojej +- stejně.Dřív byly Bety o kus levnější,akorát neuměli takový slevy jako KTM,kdy se ve finále všichni sešli na skoro stejnym.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:46 | Nahoru | #218395

zmulin píše: Koudy01> Si něco někde někdy četl viď ...


Jojo, psal tu o Xtraineru onehdy Petardak P_bčkovi, když na chvilku zapomněl umírat a zasnil se nad dalším zdokonalením v motorkování

Naposledy editováno 04.12.2023 13:46:51

Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:48 | Nahoru | #218396
Copa asi dela zrzka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:49 | Nahoru | #218397

Krautkopf píše: V tom guláši tady jsem nějak dospěl k tomu, že se nějací doktoři chystají opanovat MX tratě. Ale pro enduro bych doporučil to samé. Naučit se jezdit rychle na 2T 125 / 150. Výhodou je, že zpomalování ovládáš brzdama a ne plynem.


Blbý je, když nevíš, kdo ti radí. To si pak z té rady moc nevezmeš
Ale v tomhle konkrétním případě to je jedno, páč DrDNA se brání i radám od těch, u kterých ví, že ví

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:50 | Nahoru | #218398
Xtrainer je jako freeride - je to mala motorka, ne plna velikost.
Beta ma svoje mouchy a jak uz bylo řečeno, obtížněji se prodává.

Učit se ve 40plus chytit rychlost na 2t mi prijde dost jako cil mimo, ale treba nekoho muze bavit se k tomu blížit a nikdy nepriblizit.

Podobne to maji ti co uz leta zavodi u kol - nauč se na pevném kole, ideálně trial a bmx - “no jasne, ze to jde pomalu, prvních par let to chce 3-4 treninky tydne po 4-5 hod” … podobne je to u motorek, nauč se nejdriv poradne jezdit na trati na 125 2t…

Pro nas co začínáme kolem 40ky tohle moc nefunguje…

Naposledy editováno 04.12.2023 13:52:50

(reakce na) Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:50 | Nahoru | #218399

Krautkopf píše: V tom guláši tady jsem nějak dospěl k tomu, že se nějací doktoři chystají opanovat MX tratě. Ale pro enduro bych doporučil to samé. Naučit se jezdit rychle na 2T 125 / 150. Výhodou je, že zpomalování ovládáš brzdama a ne plynem.



Ne na hobby MX tratich obcas potrenujem. Jinak je motokros totalne jinej vesmir. Osobne si myslim, ze kdo nezacal v detskym veku, tak nema cenu aby se vubec pokousel.. Tim, ze tomu nasemu placani rikam enduro/MX se snazim jen odlisit od dedku, co vykuckaj na cenduru nejakej kopec po polnacce na rozhlednu. Nechci aby mi tu lidi doporucovali vyzkouset KLX 250 nebo CRF300L. Z MX se snazime prave naucit zatacet, jezdit rolety, dobrzdovaky pred zatackama a z endura hlavne vyjezdy pripadne nejaky ty klady ap. Skoky zatim hopsam na baletku - hopinek na lavici, hopinek z lavice. Zadnej polet..

Edit: Assa byl rychlejsi..

Naposledy editováno 04.12.2023 13:52:09

Milovníci Italských krásek

4.12.2023 v 13:51 | Nahoru | #218400
Jezdíte??? ..... aspoň na bike
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist