Zadřel jsem ojnicní ložisko na klice. Po rozborce motoru jsem zjistil, že to způsobila pumpa oleje. V motoru jsou dvě. Jedna vypadá hezky, ale druhá na sobě má škrábance.
Nevíte čím by mohly být způsobeny ty škrábance?
Četl jsem něco o regulátoru tlaku oleje, ale nevím kde ho na ltr450 najdu.
Přikládám obrázeky čerpadla. A dva obrázky "oil pump assy". Není to ten regulátor?
Děkuji za rady.
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/45/655895_30acd93f13804903388f183cefb253c6.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/45/655899_f986a14a3d658ff7271221b21b35f6cd.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/45/655909_4851d2fc0ac57211cce9b41bb0be66df.jpg)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/45/655910_61bbdbc57bebc708dbbc897dda7d2efb.jpg)
Mazací čerpadlo je užší, v něm hledej problém.
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz - olejová pumpa - LTR450
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://img.motofotky.cz/upload/images/forum/2023/45/655979_7670c70e312b3359323d683b05a91e9c.jpg)
Redukční ventil to nejspíš žádný nemá, nenašel jsem nic jako "oil pressure relief valve". Je důležitá ostřiková tryska, zespodu od karteru na spodek pístu. Když nestříká, zadřeš. Může v ní nebo v přívodním kanále být nějaká šponka, když je to čerpadlo tak pokousané.
Naposledy editováno 09.11.2023 18:27:45
1 reakcí na tento příspěvek Dotaz - olejová pumpa - LTR450
jeste me napada ta pruzinka za olejovym filtrem - ze by mohl fungovat jako pojistnej ventil primo filtr? ze by ho tlak odtlacil z priruby proti te pruzince?